Planken - en udfordring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.078 visninger
57 svar
19 synes godt om
5. januar 2014

lineog4

Jeg har efter sidste graviditet ikke kunne finde grundformen igen hverken når det gælder vægten eller selve formen. som om det har været lige meget  - har nogen få gange svinget mig op til at få tabt lidt af kiloene og har  ramt en mur.

Det ville jeg være okay hvis jeg så bare var tilfreds med det spejlbillede jeg så og at jeg havde en god grundform, men hverken eller er gældende.

Det skal andres NU....

Er igen kommet i gang med at løbe, spiser stadig sundt men supplere ikke med det usunde  Og jeg har lavet min egen udfordring - jeg skal lave planken:

http://fitnesspmm.blogspot.dk/2013/04/planken-den-ultimative-velse.html

hver dag - 2 gange

Er der nogen her der vil tage udfordringen op sammen med mig så der går lidt konkurrence i det - skal siges jeg kunne sølle 10 sekunder så der er lang vej til målet om 1 minut som er første mål....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

Bak

lineog4 skriver:

Jeg har efter sidste graviditet ikke kunne finde grundformen igen hverken når det gælder vægten eller selve formen. som om det har været lige meget  - har nogen få gange svinget mig op til at få tabt lidt af kiloene og har  ramt en mur.

Det ville jeg være okay hvis jeg så bare var tilfreds med det spejlbillede jeg så og at jeg havde en god grundform, men hverken eller er gældende.

Det skal andres NU....

Er igen kommet i gang med at løbe, spiser stadig sundt men supplere ikke med det usunde  Og jeg har lavet min egen udfordring - jeg skal lave planken:

hver dag - 2 gange

Er der nogen her der vil tage udfordringen op sammen med mig så der går lidt konkurrence i det - skal siges jeg kunne sølle 10 sekunder så der er lang vej til målet om 1 minut som er første mål....

Jeg er frisk!

Hvordan skal vi køre udfordringen? Havde du nogle ideer?

Skal man melde sine resultater hver dag eller hver anden eller en gang om ugen måske?

Jeg sidder lige på et bibliotek, så tester først, hvad jeg kan, når jeg kommer hjem Men min form er godt nok heller ikke, hvad den har været!

Anmeld

5. januar 2014

Håber

lineog4 skriver:

Det skal andres NU....

hver dag - 2 gange

Jeg startet os med 10 sec kan 20 Sec nu 

fandt den her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. januar 2014

Moma

Den udfordring er jeg med på. Jeg prøver senere i dag. 

Har lige startet løb op i dag og har "løbet" sølle 6 x 2 min med 2 min gang i mellem. Så der er helt klart også plads til forbedringer her.

Anmeld

5. januar 2014

lineog4

Moma skriver:

Den udfordring er jeg med på. Jeg prøver senere i dag. 

Har lige startet løb op i dag og har "løbet" sølle 6 x 2 min med 2 min gang i mellem. Så der er helt klart også plads til forbedringer her.

Jeg har løbet 6 gange 90 sekunder i dag - startede ud med 8 gange 60 sekunder. Tror godt jeg kan løbe mere, men følger nu det et program og tør ikke gå for hurtigt for sidst stoppede min fod mig da jeg endelig kunne løbe 5 km kunne jeg dårligt gå om morgenen grundet en nedsunket fod 

Anmeld

5. januar 2014

lineog4

Håber skriver:

Jeg startet os med 10 sec kan 20 Sec nu 

fandt den her

Hvor lang tid før du kunne 20 sekunder? Må tage mig lidt sammen så jeg i det mindste kan klare første dag 

Anmeld

5. januar 2014

lineog4

Bak skriver:

Jeg er frisk!

Hvordan skal vi køre udfordringen? Havde du nogle ideer?

Skal man melde sine resultater hver dag eller hver anden eller en gang om ugen måske?

Jeg sidder lige på et bibliotek, så tester først, hvad jeg kan, når jeg kommer hjem Men min form er godt nok heller ikke, hvad den har været!

Vi kunne lave en tråd og så melde ind - jeg skulle gerne gøre det hver dag og tror ikke helt på den progression som det billede der er sat ind, men vil da prøve....

Min mand prøvede så lige og klarede uden problemer 1 minut og 25 sekunder og kunne have stået længere... Øv øv

Anmeld

5. januar 2014

Håber

lineog4 skriver:

Hvor lang tid før du kunne 20 sekunder? Må tage mig lidt sammen så jeg i det mindste kan klare første dag 

Anden dag jeg prøvet  

har holdt pause så starter forfra kan 22 sekunder  

jubii 2 sekunder mere  

kommer aldrig op på 5 min 

Anmeld

5. januar 2014

lineog4

Håber skriver:

Anden dag jeg prøvet  

har holdt pause så starter forfra kan 22 sekunder  

jubii 2 sekunder mere  

kommer aldrig op på 5 min 

Så der håb for mig i morgen - i hvertfald har jeg fået blod på tanden skal sgu kunne 20 sekunder... 

Og 5 minutter nej nok ikke, men jeg bliver lykkelig den dag jeg kan 1 minut

Anmeld

5. januar 2014

Sandratoft

lineog4 skriver:

Det skal andres NU....

hver dag - 2 gange

Sej udfordring. Jeg kan holde den ca 1 min. Tager i også side planken med?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.