Planken - en udfordring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2014

lineog4

Jeg holdt 20 sekunder i dag og prøver nu at følge den plan en anden har lagt ind, nemmere for mig med noget ydre styring ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

ESV

lineog4 skriver:

Jeg holdt 20 sekunder i dag og prøver nu at følge den plan en anden har lagt ind, nemmere for mig med noget ydre styring ;-)

Flot!! Jeg er også klar, tog 15 sek idag som er min første dag, det er sgu noget hårdt noget! Men er helt sikkert frisk!

Anmeld

7. januar 2014

lineog4

25 sekunder efter en løbetur - tror sgu jeg kan nå 1 minut i det her liv 

Anmeld

7. januar 2014

ESV

Har taget 30 sek idag, der er håb forude

Anmeld

7. januar 2014

esioul

53 sek

Anmeld

7. januar 2014

MyLove E

Jeg har været på 1 min. Men gik så lidt i stå, og kunne så 45sek..
MEN i dag kunne jeg igen 1min og har også 3*25 mave og ryg 2 gange i dag og 3*25 arme (op af væg) 1 gang:-D

Anmeld

7. januar 2014

Moma

Klarede 2 x 20 sekunder. 

Anmeld

8. januar 2014

Bak

Dagens motion: 1 løbetur på ca 20 min i ca 4:40-tempo og så planken 1:08 pause og så 30 sek igen! Så ligner det lidt hvordan går det hos jer?

Anmeld

8. januar 2014

ano14316

lineog4 skriver:

Jeg har efter sidste graviditet ikke kunne finde grundformen igen hverken når det gælder vægten eller selve formen. som om det har været lige meget  - har nogen få gange svinget mig op til at få tabt lidt af kiloene og har  ramt en mur.

Det ville jeg være okay hvis jeg så bare var tilfreds med det spejlbillede jeg så og at jeg havde en god grundform, men hverken eller er gældende.

Det skal andres NU....

Er igen kommet i gang med at løbe, spiser stadig sundt men supplere ikke med det usunde  Og jeg har lavet min egen udfordring - jeg skal lave planken:

http://fitnesspmm.blogspot.dk/2013/04/planken-den-ultimative-velse.html

hver dag - 2 gange

Er der nogen her der vil tage udfordringen op sammen med mig så der går lidt konkurrence i det - skal siges jeg kunne sølle 10 sekunder så der er lang vej til målet om 1 minut som er første mål....

Wow det er en god øvelse der virkelig får fat i nogen rygmuskler der trænger...

Skal man lave den 2 gange om dagen? Sådan morgen og aften agtig...?

Jeg har lige testet og kan 30 sek

Jeg vil gerne være med så længe jeg kan ligge på maven..

Skal helt sikkert også have kæresten med på den..

Anmeld

8. januar 2014

lineog4

30 sekunder følger planen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.