Kan jeg være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Problemet r bare at få det sagt til manden, for vi er ikke noget par og bliver det heller ikke

Men ligesom du selv kendte risikoen, gjorde han vel også... Forstår godt det er svært, men du må bare sætte ham ned, og sige.... Hør her du, det knald vi havde midt december, det har altså givet konsekvenser... Alt tyder på du skal være far, og jeg mor...

Evt hav en øl, eller et glas rødvin klar, eller måske en whisky... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Men ligesom du selv kendte risikoen, gjorde han vel også... Forstår godt det er svært, men du må bare sætte ham ned, og sige.... Hør her du, det knald vi havde midt december, det har altså givet konsekvenser... Alt tyder på du skal være far, og jeg mor...

Evt hav en øl, eller et glas rødvin klar, eller måske en whisky... 

Tror overhovedet ikke det falder i go jord for ham ..

Anmeld

28. december 2013

Frk.S

Anonym skriver:

Så skulle han have holdt p*kken i bukserne.... eller beskyttet sig.

Det i står i nu, er jo altså den risiko man løber ved at dyrke ubeskyttet sex. Og det er lige så meget hans fejl som din.

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Det er kun dig selv der ved hvad du skal herfra.

Få sovet her efter du har testet positiv... Ofte tænker man mere klart efter en forhåbentlig god nat søvn.

Har næsten selv stået der for nyligt. Vi venter en upser lavet på P-piller, og manden panikkede de første 4 uger, det er først nu her hvor jeg er 9+ at han er begyndt at se lidt lyst på det. For mig var det aldrig en mulighed at få en abort.

Derfor, tænk dig godt om, find ud af hvad du vil, og vælger du abort, så ville jeg gøre det snarest hvor spunken endnu er et lille embryo

Jeg Panikker over at være alene mor til to
Har en i forvejen ..

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Så skulle han have holdt p*kken i bukserne.... eller beskyttet sig.

Det i står i nu, er jo altså den risiko man løber ved at dyrke ubeskyttet sex. Og det er lige så meget hans fejl som din.

Ja jeg gir dig helt ret!!

Og det er så uacceptabelt det vi har gjort her !!

Anmeld

28. december 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Nææ, men hvad vil han gøre ved det nu?? Han kunne have brugt gummi... Det er så nemt at være bagklog, og vi ved jo alle at ubeskyttet sex kan give børn...

Som sagt hav noget stærkt klar han kan sunde sig på, og så skal han jo selv finde ud af hvor han også vil stå i alt det her... Men husk ikke at lukke ham ude, medmindre han selv melder ud at han ikke vil være en del. Det eneste han ikke kommer uden om, er at han er far, og kommer til at stå på attesten. Og gør han det ikke frivilligt, så må i lave en faderskabstest

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

Nææ, men hvad vil han gøre ved det nu?? Han kunne have brugt gummi... Det er så nemt at være bagklog, og vi ved jo alle at ubeskyttet sex kan give børn...

Som sagt hav noget stærkt klar han kan sunde sig på, og så skal han jo selv finde ud af hvor han også vil stå i alt det her... Men husk ikke at lukke ham ude, medmindre han selv melder ud at han ikke vil være en del. Det eneste han ikke kommer uden om, er at han er far, og kommer til at stå på attesten. Og gør han det ikke frivilligt, så må i lave en faderskabstest

Ja lige præcis ..

Vi har bare ikke rigtig snakket sammen siden den nat. vil selvfølgelig ikke lukke ham ude..

Anmeld

28. december 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Jeg Panikker over at være alene mor til to
Har en i forvejen ..

Mmm, ja. Forstår jeg godt, men få sovet på det, du kan næsten ikke gøre andet lige nu.

Jeg syntes personligt selv at beslutningen for at beholde barnet var nemmere at tage her med nummer 2. Vores første er rimelig planlagt, vi vidste bare ikke det ville gå så hurtigt. Som sagt er den her ikke planlagt, men jeg ved hvad jeg "smider ud" hvis jeg fik en abort.

Anmeld

28. december 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Ja lige præcis ..

Vi har bare ikke rigtig snakket sammen siden den nat. vil selvfølgelig ikke lukke ham ude..

Send ham en SMS, om at han skal komme forbi...

Forstå mig ret, måske han håber på et knald til... Så kan han blive overrasket

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Mmm, ja. Forstår jeg godt, men få sovet på det, du kan næsten ikke gøre andet lige nu.

Jeg syntes personligt selv at beslutningen for at beholde barnet var nemmere at tage her med nummer 2. Vores første er rimelig planlagt, vi vidste bare ikke det ville gå så hurtigt. Som sagt er den her ikke planlagt, men jeg ved hvad jeg "smider ud" hvis jeg fik en abort.

Ja det er også lige præcis det jeg ved og den tanke er ikke til at bærer ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.