Kan jeg være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ja og jeg også skal tage mit ansvar og beskytte mig.
I sidste ende er det mig og min krop der skal igennem det hele ligemeget hvad det ender ud i , han kan bare leve hans liv videre som intet er sket..

Det er en total forfejlet holdning. Vælger du et barn ændrer det da hans liv ret meget, for så skal han være far.
Vælger han ikke at være far kommer han måske til at fortryde på et tidspunkt i sit liv hvor han er mere moden.
Det kan godt være det er din krop, men I har været to om at lave barnet og derfor burde det så vidt muligt være en fælles beslutning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

modesty

VIPpigen skriver:

Send ham en SMS, om at han skal komme forbi...

Forstå mig ret, måske han håber på et knald til... Så kan han blive overrasket

Det var dog en dybt usympatisk strategi.

Anmeld

29. december 2013

modesty

Ja og jeg også skal tage mit ansvar og beskytte mig.
I sidste ende er det mig og min krop der skal igennem det hele ligemeget hvad det ender ud i , han kan bare leve hans liv videre som intet er sket..

Selvfølgelig kan han da ikke leve sit liv videre som om intet er sket. Selvom det lavpraktisk ikke påvirker ham på samme måde som dig, skal han da stadig være far, og det kommer til at ændre hans liv for evigt.

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Mange andre har stået i den før dig... og de færreste rynker på næsen af manden der har 3 børn med 3 forskellige kvinder...

Du kan jo overveje en abort... det er jo lige så meget at tage ansvar, hvis man ved at det er det bedste for det barn man har og for det barn man vælger ik at få... forstå mig ret... hvis man ikke har midlerne og mulighederne for at give barnet en ønskværdig opvækst...

Kan 100% sætte mig ind i at det er et rigtig svært valg... men godt at høre at du har tænkt dig at fortælle ham om det...

Jeg synes det er rigtig svært (men vidste hvad konsekvensen var, så kan takke mig selv)
Jeg vil sagtens kunne vare tag et barn mere, men er i tvivl om hvor vidt jeg ønsker at sætte et barn i verden med den fader det vil få.
Vil det blive kaste bold mellem os, vil faderen overhovedet se det, vil det vokse om ved fader i hash miljø i tide og utide ..

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Selvfølgelig kan han da ikke leve sit liv videre som om intet er sket. Selvom det lavpraktisk ikke påvirker ham på samme måde som dig, skal han da stadig være far, og det kommer til at ændre hans liv for evigt.

Det har du ret i! Men hvis det bliver en abort kan han da leve videre som intet er sket ..

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det er en total forfejlet holdning. Vælger du et barn ændrer det da hans liv ret meget, for så skal han være far.
Vælger han ikke at være far kommer han måske til at fortryde på et tidspunkt i sit liv hvor han er mere moden.
Det kan godt være det er din krop, men I har været to om at lave barnet og derfor burde det så vidt muligt være en fælles beslutning.

Selvfølgelig skal han være med til at beslutte det..
Men skal lige få det sagt ..

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Så har du lært noget nyt. Den er lige så stor som når han kommer op i dig

Okey men ligemeget hvordan jeg vender og drejer den lader det til at jeg var begrugtnings klar mellem den 10-14 december..

Anmeld

29. december 2013

Anonym skriver:

Okey men ligemeget hvordan jeg vender og drejer den lader det til at jeg var begrugtnings klar mellem den 10-14 december..

Men du kan jo ikke være helt sikker på de beregninger. Nogen har længere tids ægløsning og du ved ikke hvor lang din cyklus er.
Og sperm og presperm er i dig i 6 dage. Så selvom du ikke havde ægløsning da i dyrkede sex kan det havd sat dig fast D. 10 fra da i dyrkede sex D. 5. Kan du følge mig?

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Men du kan jo ikke være helt sikker på de beregninger. Nogen har længere tids ægløsning og du ved ikke hvor lang din cyklus er.
Og sperm og presperm er i dig i 6 dage. Så selvom du ikke havde ægløsning da i dyrkede sex kan det havd sat dig fast D. 10 fra da i dyrkede sex D. 5. Kan du følge mig?

Må jeg skrive privat til dig?

Anmeld

29. december 2013

Anonym skriver:

Må jeg skrive privat til dig?

selvfølgelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.