Kan jeg være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

skynd dig i netto eller pp tanken og købe en test hvis ik du har en og tag den i morgen tidlig eller med det samme så du kan få taget stilling hvis nu du er gravid til hvad der så skal ske

Det må bare Ikk ske

Men ja skal før eller siden ha det gjort, ber til at min menstruation er der imorgen når jeg vågner..

Vil ikke kunne få en abort !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

Kay

Anonym skriver:

Det må bare Ikk ske

Men ja skal før eller siden ha det gjort, ber til at min menstruation er der imorgen når jeg vågner..

Lige netop derfor du skal tage en test hurtigst muligt så du kan nå at bearbejde det hele og tage den beslutning der er rigtigst for dig

Anmeld

27. december 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Lige netop derfor du skal tage en test hurtigst muligt så du kan nå at bearbejde det hele og tage den beslutning der er rigtigst for dig

Ja det burde jeg nemlig, det bare frygten for at den er positiv ..
Den glæde fortjener andre end lige mig nu

Anmeld

27. december 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Det må bare Ikk ske

Okay det her er at være bagklog men burde i ikke have beskyttet jer bedre, hvis i ikke ønsker en baby????

jeg håber at du slipper med skrækken og herefter tænker dig bedre om (ppiller/pstav eller lign. + kondom)

Anmeld

27. december 2013

Elbæk

Anonym skriver:

Hjææælp ..!!!

Har haft ubeskyttet sex tre gange og to af gangene kom han ikke oppe i mig, men tredje gang var vi godt beruset og tænkte Ikk over det idag er det en måned siden jeg sidst fik min menstruation

Har ingen symtomer på en graviditet ..

Har du haft ubeskyttet sex er der altid en chance for at du kan blive gravid. 

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Okay det her er at være bagklog men burde i ikke have beskyttet jer bedre, hvis i ikke ønsker en baby????

jeg håber at du slipper med skrækken og herefter tænker dig bedre om (ppiller/pstav eller lign. + kondom)

Hvorfor sige det , når jeg udmærket godt ved det.

Det hjælper jo Ikk at spil klog..

Kan ikke tåle homoner !!

Anmeld

28. december 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja, der er en chance. Jeg ville tage en test, som kunne be/afkræfte en graviditet, så du hurtigst muligt kunne finde den bedste løsning for dig, i tilfælde af at du er gravid

Anmeld

28. december 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Hjææælp ..!!!

Har haft ubeskyttet sex tre gange og to af gangene kom han ikke oppe i mig, men tredje gang var vi godt beruset og tænkte Ikk over det idag er det en måned siden jeg sidst fik min menstruation

Test..

Anmeld

28. december 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Hvorfor sige det , når jeg udmærket godt ved det.

Det hjælper jo Ikk at spil klog..

Kan ikke tåle homoner !!

Jeg siger det netop fordi det ikke virker som om du har været dit ansvar bevidst. som du så heldigvis er udemærket klar over. Og det er da bare dejligt at du nu kan være ansvarsbevidst på dette punkt. Det handler ikke om hormoner eller lign. Jeg synes bare at det er latterligt hvor mange der tager så let på præventionen når de netop ikke planlægger barn eller ønsker sygdomme. 

Anmeld

28. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hjææælp ..!!!

ja du kan være gravid uanset om han kom op i dig eller ej.

Hvorfor tog du ikke en fortrydelsespille nogen af gangene i havde ubeskyttet sex?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.