Kan jeg være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

VIPpigen

modesty skriver:

Det var dog en dybt usympatisk strategi.

Højst sandsynligt... Men skaden er sket, og skulle hun bare ringe og sige.... Hey, jeg er sq gravid......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Kay

Anonym skriver:

Jeg synes det er rigtig svært (men vidste hvad konsekvensen var, så kan takke mig selv)
Jeg vil sagtens kunne vare tag et barn mere, men er i tvivl om hvor vidt jeg ønsker at sætte et barn i verden med den fader det vil få.
Vil det blive kaste bold mellem os, vil faderen overhovedet se det, vil det vokse om ved fader i hash miljø i tide og utide ..

Ja det er jo noget du skal vælge om du vil udsætte dit barn for... og samtidig være "bundet" til ham resten af livet

Anmeld

29. december 2013

modesty

VIPpigen skriver:

Højst sandsynligt... Men skaden er sket, og skulle hun bare ringe og sige.... Hey, jeg er sq gravid......

Du formulerer dit indlæg som om det er fryd for manden at han tror at han skal have sex og i stedet får at vide at han skal være far. Jeg kan ikke se det sjove i situationen, og kan heller ikke se hvorfor han skal gøres til skurken her.

Anmeld

29. december 2013

VIPpigen

modesty skriver:

Du formulerer dit indlæg som om det er fryd for manden at han tror at han skal have sex og i stedet får at vide at han skal være far. Jeg kan ikke se det sjove i situationen, og kan heller ikke se hvorfor han skal gøres til skurken her.

Det var bestemt ikke meningen. De skulle begge beskytte sig, og de har begge fejlet. De står begge og skal måske være forældre fordi de ikke beskyttede sig. De er lige gode om det.

Men tager du situationen, så har de været sammen 3 gange på den her måned, og skriver hun han skal komme forbi, hvad tror Du så han forventer?? Jeg tror bestemt ikke han forventer at få at vide han skal være Far (måske). 

Jeg tror bestemt 

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Ja det er jo noget du skal vælge om du vil udsætte dit barn for... og samtidig være "bundet" til ham resten af livet

Ja lige præcis ..
Og hvad vil det barn få en go opvækst i at være et dele barn

Anmeld

29. december 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Ja lige præcis ..

Masser af børn er delebørn. Hvis forældrene kan samarbejde ordentligt og der er tid, råd og kærlighed skal det sgu nok gå 

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Masser af børn er delebørn. Hvis forældrene kan samarbejde ordentligt og der er tid, råd og kærlighed skal det sgu nok gå 

Så godt kender jeg jo ham slet Ikke og økonomisk ved jeg Ikk, men masser af kærlighed har jeg..

Anmeld

29. december 2013

Kay

Anonym skriver:

Ja lige præcis ..

ja men i sidste ende er det dit valg og dig der skal leve med valget...
du må gerne komme med en update på hvad du vælger også evt en privat besked hvis du har lyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.