Kan jeg være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Hvis mens er nu her er det mest sandsynligt du er blevet befrugtet omkring den 15.

Selve embryoet er ikke så gammelt nu, så jeg syntes det er nu, som i NU du skal overveje om du skal være mor eller ej... Hvad der er det rigtige for dig, ved kun du

Havde sidst mens den 27 november (der startet den)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Havde sidst mens den 27 november (der startet den)

Og hvor langt er din cyklus?? 28-30 dage?? 

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

Og hvor langt er din cyklus?? 28-30 dage?? 

Altså en præcis længde har jeg Ikk
Ved kun at den r lidt lang

Anmeld

28. december 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Altså en præcis længde har jeg Ikk
Ved kun at den r lidt lang

Hvis den hedder 28 dage, så ville befrugtningen være den 11, hvis altså æggeløsning hedder 14 dage...

Der er rigtig mange ting at tænke på, for at regne den præcise dato ud. Men jeg vil skyde på en befrugtning omkring den 15. 

Så er du omkring 4 uger henne. Og derfor jeg skriver, at skal du absolut overveje en abort, så ville jeg næsten gøre det nu. Men som sagt er det kun dig selv der kan tage den stilling. Det var bare hvis du så det som en mulighed.

og ellers ville jeg give lægen et kald efter jul. De fleste læger vil gerne selv tjekke (det har mine læger hvertfald ville) og så skal du have en tid, til når du er 8-9 uger henne, til diverse snakke med lægen, undersøgelser, og evt blodprøve....

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Hvis den hedder 28 dage, så ville befrugtningen være den 11, hvis altså æggeløsning hedder 14 dage...

Der er rigtig mange ting at tænke på, for at regne den præcise dato ud. Men jeg vil skyde på en befrugtning omkring den 15. 

Så er du omkring 4 uger henne. Og derfor jeg skriver, at skal du absolut overveje en abort, så ville jeg næsten gøre det nu. Men som sagt er det kun dig selv der kan tage den stilling. Det var bare hvis du så det som en mulighed.

og ellers ville jeg give lægen et kald efter jul. De fleste læger vil gerne selv tjekke (det har mine læger hvertfald ville) og så skal du have en tid, til når du er 8-9 uger henne, til diverse snakke med lægen, undersøgelser, og evt blodprøve....

Kan jeg have en sen æl?

For har lige tænkt det hele igennem om den 27 november var min menstruation på slutning ved bedre efter tanke

Anmeld

28. december 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Kan jeg have en sen æl?

For har lige tænkt det hele igennem om den 27 november var min menstruation på slutning ved bedre efter tanke

Mener de kloge siger at en æggeløsning ligger mellem 9-16 dage før første mens dag. Så skulle du have haft mens i går feks, så ville æggeløsning ligge mellem 9-16 dage før det... Men nogen følger altså ikke den normale kurve, så det kan aldrig vides.

Det eneste der vidst er sikkert er at du er gravid, og skal finde ud af hvad du vil

Anmeld

28. december 2013

Kløver

Anonym skriver:

Kan jeg have en sen æl?

Hvis din cyklus er en smule længere kan det sagtens passe, og er jo forskelligt hvornår man har æl, så det kan sagtens passe.

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Mener de kloge siger at en æggeløsning ligger mellem 9-16 dage før første mens dag. Så skulle du have haft mens i går feks, så ville æggeløsning ligge mellem 9-16 dage før det... Men nogen følger altså ikke den normale kurve, så det kan aldrig vides.

Det eneste der vidst er sikkert er at du er gravid, og skal finde ud af hvad du vil

Ja det rigtig

Anmeld

28. december 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Ja det rigtig

Det er kun dig selv der ved hvad du skal herfra.

Få sovet her efter du har testet positiv... Ofte tænker man mere klart efter en forhåbentlig god nat søvn.

Har næsten selv stået der for nyligt. Vi venter en upser lavet på P-piller, og manden panikkede de første 4 uger, det er først nu her hvor jeg er 9+ at han er begyndt at se lidt lyst på det. For mig var det aldrig en mulighed at få en abort.

Derfor, tænk dig godt om, find ud af hvad du vil, og vælger du abort, så ville jeg gøre det snarest hvor spunken endnu er et lille embryo

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Det er kun dig selv der ved hvad du skal herfra.

Få sovet her efter du har testet positiv... Ofte tænker man mere klart efter en forhåbentlig god nat søvn.

Har næsten selv stået der for nyligt. Vi venter en upser lavet på P-piller, og manden panikkede de første 4 uger, det er først nu her hvor jeg er 9+ at han er begyndt at se lidt lyst på det. For mig var det aldrig en mulighed at få en abort.

Derfor, tænk dig godt om, find ud af hvad du vil, og vælger du abort, så ville jeg gøre det snarest hvor spunken endnu er et lille embryo

Problemet r bare at få det sagt til manden, for vi er ikke noget par og bliver det heller ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.