Kan jeg være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Send ham en SMS, om at han skal komme forbi...

Forstå mig ret, måske han håber på et knald til... Så kan han blive overrasket

Haha lige præcis !
Men vil det Ikk være dumt at fortælle ham det uden jeg selv ved hvad jeg vil?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Haha lige præcis !
Men vil det Ikk være dumt at fortælle ham det uden jeg selv ved hvad jeg vil?

Jo... Sov på det... Og når du har taget din beslutning, så fortæl ham det... Ligemeget hvad. Måske han vil putte en regnfrakke over den næste gang han har tænkt sig at den skal hoppe i vandpytter... Også selvom han ikke skal være far...

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Jo... Sov på det... Og når du har taget din beslutning, så fortæl ham det... Ligemeget hvad. Måske han vil putte en regnfrakke over den næste gang han har tænkt sig at den skal hoppe i vandpytter... Også selvom han ikke skal være far...

Ja og jeg også skal tage mit ansvar og beskytte mig.
I sidste ende er det mig og min krop der skal igennem det hele ligemeget hvad det ender ud i , han kan bare leve hans liv videre som intet er sket..

Anmeld

28. december 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Ja og jeg også skal tage mit ansvar og beskytte mig.
I sidste ende er det mig og min krop der skal igennem det hele ligemeget hvad det ender ud i , han kan bare leve hans liv videre som intet er sket..

Præcis... Beskyttelse, og en beslutning om hvad der videre skal ske... Giv en Update når du ved hvad du vil

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Præcis... Beskyttelse, og en beslutning om hvad der videre skal ske... Giv en Update når du ved hvad du vil

Det skal jeg nok
Årh synes det hårdt. Blev faktisk "glad" da jeg så den var positiv MEN fremtiden og måde det er sket på så forsvandt glæden .,

Anmeld

28. december 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Det skal jeg nok
Årh synes det hårdt. Blev faktisk "glad" da jeg så den var positiv MEN fremtiden og måde det er sket på så forsvandt glæden .,

Kender det lidt. Jeg var jublende lykkelig for vores positive test i november, manden slet ikke. Og det har været rigtig svært. Det er det stadig, og jeg har så haft en rigtig dårlig samvittighed, det er jo mig der beskyttede. Det virkede bare ikke godt nok...

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Kender det lidt. Jeg var jublende lykkelig for vores positive test i november, manden slet ikke. Og det har været rigtig svært. Det er det stadig, og jeg har så haft en rigtig dårlig samvittighed, det er jo mig der beskyttede. Det virkede bare ikke godt nok...

Ja kan godt følge dig ..
Jeg kan heller ikke finde ud af om jeg kan overskue to små (ja jeg skulle have tænkt over det noget før)

Og tanken om to fæder hvor jeg ikke er sammen med nogen af dem
Ja vil selv rynke næse hvis jeg var den der stod på sidelinien ..

Anmeld

28. december 2013

Kay

Anonym skriver:

Ja kan godt følge dig ..
Jeg kan heller ikke finde ud af om jeg kan overskue to små (ja jeg skulle have tænkt over det noget før)

Og tanken om to fæder hvor jeg ikke er sammen med nogen af dem
Ja vil selv rynke næse hvis jeg var den der stod på sidelinien ..

Mange andre har stået i den før dig... og de færreste rynker på næsen af manden der har 3 børn med 3 forskellige kvinder...

Du kan jo overveje en abort... det er jo lige så meget at tage ansvar, hvis man ved at det er det bedste for det barn man har og for det barn man vælger ik at få... forstå mig ret... hvis man ikke har midlerne og mulighederne for at give barnet en ønskværdig opvækst...

Kan 100% sætte mig ind i at det er et rigtig svært valg... men godt at høre at du har tænkt dig at fortælle ham om det...

Anmeld

28. december 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Den r positiv

Hvilken dato kan jeg have været befrugtet

1 5 og 15 december havde vi sex den 15 december kom han i mig

Det er jeg da ked af på dine vegne. 

Jeg håber du vælger den bedste beslutning for dig og dit barn

Anmeld

29. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Fordi jeg ren faktisk troede chancen var lille når han trak sig ud..

Så har du lært noget nyt. Den er lige så stor som når han kommer op i dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.