Hvor længe mellem nr. 1 og nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2013

DianaRJS

Bell'star skriver:

Jeg har en dejlig dreng på næsten 4 måneder, og har ikke planer om at skulle have en til lige nu.
Men da jeg fx lige havde fået min søn, mente jeg at der i hvert fald skulle gå 2,5år før vi overhovedet begyndte at tænke på nummer 2.

Og allerede nu har min mening flyttet sig til, at når han bliver halvandet, så kan vi da sagtens begynde på projekt lillesøster/-bror
Så af ren nysgerrighed, hvor længe er der mellem jeres børn? Og hvordan fungerer aldersforskellen

17 mdr mellem et og to og har været hårdt da de var små men de har så meget glæde af hinanden. og fra nr 2 til 3 og 4 er der knap 4 år, men det er så tvillinger så det er også fint nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2013

Mortilxx

Bell'star skriver:

Uuh hvor spændende! Men det kan vist godt kaldes 3 år imellem dem uanset hvilken af de dage det bliver, hva

Lidt vildt det bliver så tæt på hinanden.. Jeg har selv fødselsdag 4 dage efter min yngste søster, (og så lige 8 års forskel) så det kender jeg alt til, deted to fødselsdage "oveni hinanden"..

Ja 3 år kan man vidst godt kalde det uanset hvad :-) Det bliver lidt spændene :-) Min egen storebror har fødselsdag den 8 Juli hvor jeg har den 10 juli :-)

Anmeld

19. december 2013

MariaKyedDK

Bell'star skriver:

Jeg har en dejlig dreng på næsten 4 måneder, og har ikke planer om at skulle have en til lige nu.
Men da jeg fx lige havde fået min søn, mente jeg at der i hvert fald skulle gå 2,5år før vi overhovedet begyndte at tænke på nummer 2.

Og allerede nu har min mening flyttet sig til, at når han bliver halvandet, så kan vi da sagtens begynde på projekt lillesøster/-bror
Så af ren nysgerrighed, hvor længe er der mellem jeres børn? Og hvordan fungerer aldersforskellen

Jeg har stemt mere end 5 år.. 

der er nemlig 7 års forskel på mine guldklumper, af den grund at vi havde rigtig svært ved at lave nummer 2... 

det tog os 4 år at blive gravid med vores datter. det var så frustrende , men jeg har kun vundet på det synes jeg, for de knuselsker hinanden - min søn på 7 år og min datter på 4 måneder kan ikke lade være med at kikke på hinanden 

og er idag glad for at jeg ikke har to blebørn og to børn der græder om natten.. 

det er meget specielt og så fantastisk hyggeligt med deres aldersforskel

Anmeld

19. december 2013

Rødhætte

Bell'star skriver:

Hvorfor lige præcis den alder, og ikke tidligere, synes du?

Jeg mener ikke et barn er parat til at være den "stor" før denne alder

Anmeld

19. december 2013

morethanperfect

23 mdr.. Ligesom der er mellem mig og min søster
Og der er også 23 mdr. mellem mine to brødre .. Sådan er det åbenbart bare her i familien ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.