Hvor længe mellem nr. 1 og nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2013

Kløver

Bell'star skriver:

Haha, det er lige dét jeg tænker nu, når den lille er umulig - "vil du virkelig igennem det igen lige om lidt, og så med en overhovedet ikke særlig selvhjulpen storebror der kræver en masse OVENI hvordan det er nu

MEN som du siger, det betaler sig så meget senere hen, kunne jeg godt forestille mig. - OG når han så lige charmer en og sender det største smil i verden, Så tænker man, "det er jo slet ikke slemt at have sådan en lille en, kan da sagtens klare to små englebasser"

Jeg nåede at blive gravid inden vi vidste min søns søvn ville blive så udfordrende, jeg stod så også alene med dem om natten og om morgenen pga min mands natarbejde. Ser jeg bort fra nætterne var det ikke så galt igen ihvertfald ikke nok til at det ikke har skræmt os fra at få nr 3 kender en som absolut ikke synes det er sjovt at have 2 med 1.5 år imellem, nr 2 var en ups og hun glædede sig ikke i graviditen, så at vi selv arbejdede på det gjorde måske forskellen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

Hvem?

sessen1984 skriver:

10,5 måned!
Vildt nok, var det helt planlagt?

Ja, da nr. 1 havde været lidt svær at lave, gik vi i gang med det samme, da han blev født, at nr 2 så blev lavet i 1. forsøg, havde vi slet ikke skænket en tanke

Anmeld

18. december 2013

Hvem?

Bell'star skriver:

Wooow, det var godt nok ikke meget! Var det med vilje eller lidt ups?

Ja, da nr. 1 havde været lidt svær at lave, gik vi i gang med det samme, da han blev født, at nr 2 så blev lavet i 1. forsøg, havde vi slet ikke skænket en tanke

Anmeld

18. december 2013

FruK

Ms.Sunshine skriver:

jeg har stemt over 5 år, for min den store bliver seks i januar og nr. 2 kommer til april...

Jeg ville gerne have haft at der ikke var så mange år imellem dem, men de har hver deres far, så.......

Same, same - der er bare ti år i mellem her. 

Men det er nu helt fantastisk at se, hvor vilde de er med hinanden. ❤️

Anmeld

18. december 2013

Rødhætte

Bell'star skriver:

Jeg har en dejlig dreng på næsten 4 måneder, og har ikke planer om at skulle have en til lige nu.
Men da jeg fx lige havde fået min søn, mente jeg at der i hvert fald skulle gå 2,5år før vi overhovedet begyndte at tænke på nummer 2.

Og allerede nu har min mening flyttet sig til, at når han bliver halvandet, så kan vi da sagtens begynde på projekt lillesøster/-bror
Så af ren nysgerrighed, hvor længe er der mellem jeres børn? Og hvordan fungerer aldersforskellen

Der bliver 3 år og 4 mdr mellem mine. Jeg synes personligt at der minimum skal være 3 år mellem søskende...

Anmeld

18. december 2013

Ida cornerup

Den er meget svær når man kun har et barn

Men tænker alderede på den næste, tænker der kommer til at være 1 1/2 Mellem dem, hvis vi da får fler

Anmeld

18. december 2013

Mortilxx

Min søn fylder 3 år den 23 februar og jeg er sat til den 02 marts, men jeg skal føde ved planlagt kejsersnit mellem den 20 og 23 februar, så der bliver (måske) præcis 3 år mellem mine drenge :-)

Anmeld

19. december 2013

Bell'star

Ida cornerup skriver:

Den er meget svær når man kun har et barn

Men tænker alderede på den næste, tænker der kommer til at være 1 1/2 Mellem dem, hvis vi da får fler

Hold da op, såå må vi da håbe det lykkes inden længe for jer

Anmeld

19. december 2013

Bell'star

Nihell skriver:

Min søn fylder 3 år den 23 februar og jeg er sat til den 02 marts, men jeg skal føde ved planlagt kejsersnit mellem den 20 og 23 februar, så der bliver (måske) præcis 3 år mellem mine drenge :-)

Uuh hvor spændende! Men det kan vist godt kaldes 3 år imellem dem uanset hvilken af de dage det bliver, hva

Lidt vildt det bliver så tæt på hinanden.. Jeg har selv fødselsdag 4 dage efter min yngste søster, (og så lige 8 års forskel) så det kender jeg alt til, deted to fødselsdage "oveni hinanden"..

Anmeld

19. december 2013

Bell'star

Rødhætte skriver:

Der bliver 3 år og 4 mdr mellem mine. Jeg synes personligt at der minimum skal være 3 år mellem søskende...

Hvorfor lige præcis den alder, og ikke tidligere, synes du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.