Kun 8mm.... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2013

CH2012

FruStolpe skriver:

Jeg håber alt viser sig at være i skønneste orden

Jeg har godt nyt Vi har set hjerteblink og et lille foster på 3mm... Det er rigtig godt. Så gør det ikk så meget at selve fostersækken ikk er vokset så meget... Det kan godt vokse lidt forskelligt når det er så tidligt...
Jeg er bare så lykkelig for, at vi tog derind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

CH2012

Frk. Himmelblå skriver:

Åh, det var lige det svar, jeg havde håbet på!!! Ja, det er virkelig alle pengene værd at aflægge den klinik et visit, når man er forvirret og angst.

Det er selvfølgelig ingen garanti for, hvordan det videre forløber, men lige nu, kan I glæde jer over, at alt er vel! Åh, hvor kan jeg huske følelsen 

Fedt, at der findes sådan en klinik, der er eksperter i at "samle angste mødre op".

Det var SÅ meget pengene værd! Vi er simpelthen så glade, lettet og meget trætte. Har det som om klokken er 1 om natten Ja, det er et rigtig godt sted - vil helt sikkert anbefale det sted videre. Det undrede hende i KBH, at den gynækolog jeg har været hos igår ikk kunne se hjerteslaget, for det var ret tydeligt. Men som jeg har tænkt: Måske er hun ikk god til tidlige scanninger, men alt muligt andet gynækologisk arbejde. Og der sagde hende i KBH også, at det ville hun give mig ret i - det kræver også tid og en rolig hånd at scanne når det er så tidligt. Og gav hun os - en rolig hånd, rolig stemmeføring og tid... Min kæreste blev også rigtig glad - og begyndte at snakke en del

Anmeld

11. december 2013

CH2012

Frk. Himmelblå skriver:

Gættede hun på, hvor langt henne, du er så?

Jeg snakkede selv om jeg mente jeg var 5+3 og det ville hun også give mig ret i At det er deromkring

Anmeld

11. december 2013

CH2012

Maja84 skriver:

Hvor er det dejligt, gidt i nu har lidt ro, ærgerligt at det andet sted fik sat så meget skår i glæden. Super dejlig Update

Mange mange tak Vi er begge meget glade, lettet og trætte Det er så ubeskrivelig en følelse - og ja... Er også ærgerlig over at hun fik sat så meget tvivl i mig - men som jeg tænker, så er hun måske slet ikk så vant til tidlige scanninger? Det nævnte jeg overfor hende i KBH i dag, og det ville hun give mig ret i, da det undrede hende, at hende jeg var hos igår ikk havde set det hjerteblink og lille foster som var ret tydeligt i dag. Så måske hende vi var hos igår er god til alt muligt andet gynækologisk arbejde, hvor den klinik i KBH er eksperter i bl.a. tidlige scanninger. Det er trods alt kun scanninger de foretager og foretager bl.a. mange tidlige scanninger Det var så god en oplevelse 

Anmeld

11. december 2013

Frk. Himmelblå

CH2012 skriver:

Det var SÅ meget pengene værd! Vi er simpelthen så glade, lettet og meget trætte. Har det som om klokken er 1 om natten Ja, det er et rigtig godt sted - vil helt sikkert anbefale det sted videre. Det undrede hende i KBH, at den gynækolog jeg har været hos igår ikk kunne se hjerteslaget, for det var ret tydeligt. Men som jeg har tænkt: Måske er hun ikk god til tidlige scanninger, men alt muligt andet gynækologisk arbejde. Og der sagde hende i KBH også, at det ville hun give mig ret i - det kræver også tid og en rolig hånd at scanne når det er så tidligt. Og gav hun os - en rolig hånd, rolig stemmeføring og tid... Min kæreste blev også rigtig glad - og begyndte at snakke en del

Haha, da jeg var inde hos hende,  viste jeg hende det skanningsbillede, jeg havde fået fra den dårlige gyn. - Og hendes respons var følgende: "Jamen herregud, hvorfor forstørrede han ikke billedet?! Så havde han kunnet se det fineste hjerteblink!"

(Det var også dagen efter!)

Anmeld

11. december 2013

CH2012

Frk. Himmelblå skriver:

Haha, da jeg var inde hos hende,  viste jeg hende det skanningsbillede, jeg havde fået fra den dårlige gyn. - Og hendes respons var følgende: "Jamen herregud, hvorfor forstørrede han ikke billedet?! Så havde han kunnet se det fineste hjerteblink!"

(Det var også dagen efter!)

Det er bare ikk i orden at de ikk tager sig bedre tid... Snakkede lige med min mor, og som hun også siger - de får betaling pr. patient - ikke for hvor lang tid de bruger pr. patient... Og det er bare ikk i orden, at dem som vi anser som professionelle ikk gør deres arbejde godt nok

Anmeld

12. december 2013

Kløver

CH2012 skriver:

Mange mange tak Vi er begge meget glade, lettet og trætte Det er så ubeskrivelig en følelse - og ja... Er også ærgerlig over at hun fik sat så meget tvivl i mig - men som jeg tænker, så er hun måske slet ikk så vant til tidlige scanninger? Det nævnte jeg overfor hende i KBH i dag, og det ville hun give mig ret i, da det undrede hende, at hende jeg var hos igår ikk havde set det hjerteblink og lille foster som var ret tydeligt i dag. Så måske hende vi var hos igår er god til alt muligt andet gynækologisk arbejde, hvor den klinik i KBH er eksperter i bl.a. tidlige scanninger. Det er trods alt kun scanninger de foretager og foretager bl.a. mange tidlige scanninger Det var så god en oplevelse 

Har du nok ret i

Anmeld

12. december 2013

Frk. Himmelblå

CH2012 skriver:

Det er bare ikk i orden at de ikk tager sig bedre tid... Snakkede lige med min mor, og som hun også siger - de får betaling pr. patient - ikke for hvor lang tid de bruger pr. patient... Og det er bare ikk i orden, at dem som vi anser som professionelle ikk gør deres arbejde godt nok

Nej, det har også irriteret mig voldsomt, at han har kunnet hæve skattekroner på den konsultation. Fjols, altså...

Anmeld

12. december 2013

Soleil

Stort tillykke

Anmeld

12. december 2013

CH2012

Frk. Himmelblå skriver:

Nej, det har også irriteret mig voldsomt, at han har kunnet hæve skattekroner på den konsultation. Fjols, altså...

Ja, jeg har også tænkt mig at ringe til det sted jeg var og så sige hvad jeg var utilfreds med... Synes de skal have det af vide.

Her til aften har jeg oplevet en bitte smule brunt udflåd, og føler mig anspændt i maven (har så også lidt hård mave, så det er måske medvirkende til min anspændte mave) - men skal jeg være bekymret for udflådet?  Som er meget lidt indtil videre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.