Frk. Himmelblå skriver:
Åh, det var lige det svar, jeg havde håbet på!!! Ja, det er virkelig alle pengene værd at aflægge den klinik et visit, når man er forvirret og angst.
Det er selvfølgelig ingen garanti for, hvordan det videre forløber, men lige nu, kan I glæde jer over, at alt er vel! Åh, hvor kan jeg huske følelsen 

Fedt, at der findes sådan en klinik, der er eksperter i at "samle angste mødre op".

Det var SÅ meget pengene værd! Vi er simpelthen så glade, lettet og meget trætte. Har det som om klokken er 1 om natten
Ja, det er et rigtig godt sted - vil helt sikkert anbefale det sted videre. Det undrede hende i KBH, at den gynækolog jeg har været hos igår ikk kunne se hjerteslaget, for det var ret tydeligt. Men som jeg har tænkt: Måske er hun ikk god til tidlige scanninger, men alt muligt andet gynækologisk arbejde. Og der sagde hende i KBH også, at det ville hun give mig ret i - det kræver også tid og en rolig hånd at scanne når det er så tidligt. Og gav hun os - en rolig hånd, rolig stemmeføring og tid... Min kæreste blev også rigtig glad - og begyndte at snakke en del 
Anmeld