Kun 8mm.... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2013

Tulipan

CH2012 skriver:

Hejsa. Er der nogen der har erfaring med, at baby bliver til noget, når fostersækken kun er vokset ca. 2mm på en uge? Sidste uge, hvor jeg tror jeg var 4+6 var den 5, 8mm og i dag, en uge efter (hvor jeg tror jeg er 5+6) er den 7, 8mm... Ifølge gynækologen burde den være 10-12mm.
Hvad tænker I? Er alt håb ude?

Tror ikke du kan regne med størrelsen, så længe dit HCG niveau ikke falder burde der stadig være håb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

Kløver

Tror det er svært at sige så tidligt, da det jo kan være så svært at måle, jeg blev sat sammenlagt 1 måned tilbage i termin i løbet af de første 3 mdr med min datter, på trods af scanninger fra omkring uge 4/5/6 og nf 11+0

krydser for at alt er ok

Anmeld

10. december 2013

CH2012

Tulipan skriver:

Tror ikke du kan regne med størrelsen, så længe dit HCG niveau ikke falder burde der stadig være håb

Jeg har ikk fået målt mit hcg-niveau - ved ikk om jeg burde have kontaktet lægen og høre om hun vil tage blodprøver...?

Eller om jeg bare skal vente til scanningen jeg skal til igen på tirsdag... 

Anmeld

10. december 2013

CH2012

MorDk skriver:

Det er så svært at vurdere så tidligt. For alle fostre vokser forskelligt og i ryk. Det er ikke sikkert der er noget i vejen.

Okay, det kan der være noget om... Men tør ikk håbe noget... 

Anmeld

10. december 2013

CH2012

Maria&Lukas skriver:

Jeg var også tidligt til scanning den første gang fik jeg afvide hvor langt jeg var, selvom der ikke var så meget at se, ugen efter kunne det ikke passe da der stadig ikke rigtig var noget så blev rykket. 3 uger efter (pga sommerferie/ var det hele fint og til nf blev jeg rykket 4 dage tættere på termin.

Kan bare ikke huske alle tallene /:

Nej okay... Tror bare at det er ret skidt, at den ikk vokser som den skal, og jeg tør ikk tro noget... Så må bare vente til tirsdag, hvor jeg skal til scanning igen... Det bliver en lang uge, der bare skal "overstås".

Anmeld

10. december 2013

CH2012

Maja84 skriver:

Tror det er svært at sige så tidligt, da det jo kan være så svært at måle, jeg blev sat sammenlagt 1 måned tilbage i termin i løbet af de første 3 mdr med min datter, på trods af scanninger fra omkring uge 4/5/6 og nf 11+0

krydser for at alt er ok

Okay.... Det er også meget at blive sat en helt måned tilbage... Men det er vist ret skidt, at den ikk er vokset som den skulle, så tør slet ikk håbe eller tro noget... 

Anmeld

10. december 2013

Kløver

CH2012 skriver:

Okay.... Det er også meget at blive sat en helt måned tilbage... Men det er vist ret skidt, at den ikk er vokset som den skulle, så tør slet ikk håbe eller tro noget... 

Jeg blev sat i alt en måned tilbage og min datter fejler intet

De kan i startenhave svært ved at måle de små str, der skal ikke meget til før at ma. Ikke kan se det. Sikker på det hele er ok, så længe du ikke viser tegn på abort

Anmeld

10. december 2013

CH2012

Maja84 skriver:

Jeg blev sat i alt en måned tilbage og min datter fejler intet

De kan i startenhave svært ved at måle de små str, der skal ikke meget til før at ma. Ikke kan se det. Sikker på det hele er ok, så længe du ikke viser tegn på abort

Jeg er bange for, at det ikk bliver til noget... For umiddelbart burde gestationssækken (fostersækken) vokse ca. 1mm om dagen og på en uge hos mig er den kun vokset 2mm... Den burde have vokset ca. 7-8mm... 

Anmeld

10. december 2013

Frk. Himmelblå

CH2012 skriver:

Hejsa. Er der nogen der har erfaring med, at baby bliver til noget, når fostersækken kun er vokset ca. 2mm på en uge? Sidste uge, hvor jeg tror jeg var 4+6 var den 5, 8mm og i dag, en uge efter (hvor jeg tror jeg er 5+6) er den 7, 8mm... Ifølge gynækologen burde den være 10-12mm.
Hvad tænker I? Er alt håb ude?

Jeg ved ikke, om du kan bruge noget info fra denne tråd, som jeg i sin tid stod bag:

Tråd om gestationssæk

Da viste det sig siden at "det hele" skyldtes en virkelig dårlig gynækolog, som ikke tog sig ordentlig tid til at skanne og måle, for jeg havde ret i, hvor langt jeg var henne. Dagen efter, tog jeg til ultralydklinikken for gravide (ved kgs Nytorv), og de kunne vise mig fint hjerteblink og give mig ret i alle mine antagelser..

I øvrigt sagde gynækologen der, at jeg ikke skulle lægge SÅ meget i målene (hun sagde de er ca. +-2-3 mm), da det er meget svært at måle korrekt så tidligt.

Jeg er i dag 41+0.

Anmeld

10. december 2013

M&N

Har kun dårlig erfaring m. følge af en MA, men vil lige give dig et kæmpe kram på vejen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.