Kun 8mm.... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2013

CH2012

Soleil skriver:

Stort tillykke

Mange tak... 
Er rigtig ked af din opdatering på dit forløb - øv! Det gør mig rigtig rigtig ondt! 

Du får lige et stort  af mig. Mange tanker til dig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2013

CH2012

Skal jeg være bekymret for en smule brunligt udflåd?  Har haft noget her til aften og føler mig også spændt i maven. Om det er fordi jeg har hård mave er jeg lidt i tvivl om. Har ikk haft sex med min kæreste et stykke tid efterhånden, så det kan ikk være det. Men kan det være de to scanninger jeg har været til? Henholdsvis tirsdag morgen og igår aftes? 

Anmeld

12. december 2013

Snevejr84

Det havde jeg også i starten. Det er gammelt blod så nej det kan nemt være rester fra da ægget satte sig fast, ellers hvis du skulle have din mens omkring nu.

Anmeld

13. december 2013

Mariam90

CH2012 skriver:

Skal jeg være bekymret for en smule brunligt udflåd?  Har haft noget her til aften og føler mig også spændt i maven. Om det er fordi jeg har hård mave er jeg lidt i tvivl om. Har ikk haft sex med min kæreste et stykke tid efterhånden, så det kan ikk være det. Men kan det være de to scanninger jeg har været til? Henholdsvis tirsdag morgen og igår aftes? 

Hvor spændende at I kunde se hjerteblink allerede.

Hvor langt er du henne? Jeg var 6+3 for 2 dage siden og lægen kunde ikke se hjerteblink fordi den er så lille. Hun sagde at den er 5 uger gammel så Inget foster endnu 

Det brune udflåd har jeg også men det går og kommer. Vi skal ikke være orolig for det brune, kun hvis det er rødt blod som løber ner. 

Tillykke tillykke 

Anmeld

15. december 2013

CH2012

Snevejr84 skriver:

Det havde jeg også i starten. Det er gammelt blod så nej det kan nemt være rester fra da ægget satte sig fast, ellers hvis du skulle have din mens omkring nu.

Mange tak for svar - det dulmede mine bekymringer. Snakkede også med min læge, som også blot bekræftede at på det tidspunkt i graviditeten er det normalt.

Anmeld

15. december 2013

CH2012

Mariam90 skriver:

Hvor spændende at I kunde se hjerteblink allerede.

Hvor langt er du henne? Jeg var 6+3 for 2 dage siden og lægen kunde ikke se hjerteblink fordi den er så lille. Hun sagde at den er 5 uger gammel så Inget foster endnu 

Det brune udflåd har jeg også men det går og kommer. Vi skal ikke være orolig for det brune, kun hvis det er rødt blod som løber ner. 

Tillykke tillykke 

Jeg er i dag 6+0.Ved nogle kan msn først se det længere henne i løbet af uge 6. Men ellers kan jeg helt sikkert anbefale Ultralydklinikken for gravide i kbh. Det er SÅ godt et sted, og de giver en ro og tid, hvilket er enormt vigtigt så tidligt i forløbet...

Anmeld

15. december 2013

CH2012

Hvad hvis man har frisk blod når man tørre sig - skal man så være urolig?

Anmeld

15. december 2013

anna111

Profilbillede for anna111
CH2012 skriver:

Ja det tyder desværre ikke godt vis du begynder at få ondt må du ringe til vagtlægen og få det tjekket

Anmeld

15. december 2013

CH2012

anna111 skriver:

Ja det tyder desværre ikke godt vis du begynder at få ondt må du ringe til vagtlægen og få det tjekket

Det var meget sart lyserødt, og har ingen smerter... Tænker om det kan være sarte slimhinder?

Anmeld

15. december 2013

FruStolpe

CH2012 skriver:

Ikke nødvendigvis.

Jeg havde pletblødninger gennem uge 5-6 og et par gange så meget at det dryppede ned i toilettet.

Jeg er 15+4 og baby har det dejligt.

Det er langt fra unormalt at man bløder, var den besked jeg fik. 

Men hvis du begynder at få ondt skal du reagerer på det.

Stort herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.