Kun 8mm.... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2013

CH2012

Maja84 skriver:

Jeg forstår godt du er bange, prøver også bare at forklare at fordi de ikke kan se det på scanningen er det ikke ensbetydende med din soire ikke er vokset, og en lille fejl margintil hver scanning kan nemt vise def ikke er så stor udvikling selvom det hele er som det skal være . Der er stadig håb

Har du fået tid til ny scanning

Jo tak, det er også sødt af dig...
Jeg har ringet til Ultralydklinikken for Gravide i KBH, som jeg er blevet "anbefalet" og har fået en tid i aften. Jeg har desuden været inde og kigge på nettet og set 2-3 gestationssække (scanningsbilleder) der er mellem 7-8mm.

Så måske er alt håb ikk ude endnu. Jeg håber ret så meget nu, det må jeg være ærlig og sige. Men tager også forbehold for, at jeg kan blive rigtig skuffet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

CH2012

Frk. Himmelblå skriver:

Ja, hun sagde, at målene skal tages med et plus/,minus 2-3 mm forbehold.. - Men hun skød nu meget tæt på rigtigt, for jeg blev kun flyttet med 2 dage til NF-skanning.

Det kostede 600 kr.

Du kan finde dem her

Jeg har ringet til Ultralydklinikken for Gravide i KBH, som du snakkede om og har fået en tid i aften. Jeg har desuden været inde og kigge på nettet og set 2-3 gestationssække (scanningsbilleder) der er mellem 7-8mm.

Så måske er alt håb ikk ude endnu. Jeg håber ret så meget nu, det må jeg være ærlig og sige. Men tager også forbehold for, at jeg kan blive rigtig skuffet...

Anmeld

11. december 2013

Frk. Himmelblå

CH2012 skriver:

Jeg har ringet til Ultralydklinikken for Gravide i KBH, som du snakkede om og har fået en tid i aften. Jeg har desuden været inde og kigge på nettet og set 2-3 gestationssække (scanningsbilleder) der er mellem 7-8mm.

Det er godt. Jeg var inde hos en Lillian. Hun var god. 

Så jeg tror, du kan regne med, at selvom det viser sig at være dårlige nyheder, så vil de give dig dem på bedst tænkelige vis, hvis du forstår.

De er vant til at håndtere gravide, der kommer med dårlige oplevelser i bagagen, - fx fra dårlig behandling et andet sted..

Jeg vil krydse fingre for dig og glæde mig til update. Uanset hvad, så ved du, om du er "køb eller solgt" i aften. Og det ER altså positivt. Vi håber på det bedste!!

Anmeld

11. december 2013

Kløver

CH2012 skriver:

Jo tak, det er også sødt af dig...
Jeg har ringet til Ultralydklinikken for Gravide i KBH, som jeg er blevet "anbefalet" og har fået en tid i aften. Jeg har desuden været inde og kigge på nettet og set 2-3 gestationssække (scanningsbilleder) der er mellem 7-8mm.

Jeg krydser fingre for rigtig gode nyheder

Anmeld

11. december 2013

FruStolpe

Hejsa. Er der nogen der har erfaring med, at baby bliver til noget, når fostersækken kun er vokset ca. 2mm på en uge? Sidste uge, hvor jeg tror jeg var 4+6 var den 5, 8mm og i dag, en uge efter (hvor jeg tror jeg er 5+6) er den 7, 8mm... Ifølge gynækologen burde den være 10-12mm.
Hvad tænker I? Er alt håb ude?

Jeg håber alt viser sig at være i skønneste orden

Anmeld

11. december 2013

CH2012

Frk. Himmelblå skriver:

Det er godt. Jeg var inde hos en Lillian. Hun var god. 

Så jeg tror, du kan regne med, at selvom det viser sig at være dårlige nyheder, så vil de give dig dem på bedst tænkelige vis, hvis du forstår.

De er vant til at håndtere gravide, der kommer med dårlige oplevelser i bagagen, - fx fra dårlig behandling et andet sted..

Jeg vil krydse fingre for dig og glæde mig til update. Uanset hvad, så ved du, om du er "køb eller solgt" i aften. Og det ER altså positivt. Vi håber på det bedste!!

Jeg har godt nyt Vi har set hjerteblink og et lille foster på 3mm... Det er rigtig godt. Så gør det ikk så meget at selve fostersækken ikk er vokset så meget... Det kan godt vokse lidt forskelligt når det er så tidligt... Vi var også hos Lilian - hun var SÅ god :-)
Jeg er bare så lykkelig for, at vi tog derind

Anmeld

11. december 2013

Frk. Himmelblå

CH2012 skriver:

Jeg har godt nyt Vi har set hjerteblink og et lille foster på 3mm... Det er rigtig godt. Så gør det ikk så meget at selve fostersækken ikk er vokset så meget... Det kan godt vokse lidt forskelligt når det er så tidligt... Vi var også hos Lilian - hun var SÅ god :-)

Åh, det var lige det svar, jeg havde håbet på!!! Ja, det er virkelig alle pengene værd at aflægge den klinik et visit, når man er forvirret og angst.

Det er selvfølgelig ingen garanti for, hvordan det videre forløber, men lige nu, kan I glæde jer over, at alt er vel! Åh, hvor kan jeg huske følelsen 

Fedt, at der findes sådan en klinik, der er eksperter i at "samle angste mødre op".

Anmeld

11. december 2013

Frk. Himmelblå

CH2012 skriver:

Gættede hun på, hvor langt henne, du er så?

Anmeld

11. december 2013

CH2012

Maja84 skriver:

Jeg krydser fingre for rigtig gode nyheder

Jeg har godt nyt Vi har set hjerteblink og et lille foster på 3mm... Det er rigtig godt. Så gør det ikk så meget at selve fostersækken ikk er vokset så meget... Det kan godt vokse lidt forskelligt når det er så tidligt... Vi er bare så glade for at være taget dertil

Anmeld

11. december 2013

Kløver

CH2012 skriver:

Jeg har godt nyt Vi har set hjerteblink og et lille foster på 3mm... Det er rigtig godt. Så gør det ikk så meget at selve fostersækken ikk er vokset så meget... Det kan godt vokse lidt forskelligt når det er så tidligt... Vi er bare så glade for at være taget dertil

Hvor er det dejligt, gidt i nu har lidt ro, ærgerligt at det andet sted fik sat så meget skår i glæden. Super dejlig Update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.