Tidlig skanning hjæælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2013

Bb3031

Anonym skriver:

Tak.

Jo, jeg har fået en ny tid til om ti dage! - Synes dæleme, det er længe at vente!

Så burde der kunne tages mål af fosteret næste gang, så der kan sættes en lidt mere præcist tid på, hvor langt du er henne 

Håber at alt viser sig at være, som det skal være.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

Albertsen92

Anonym skriver:

Kære alle

Jeg har brug for jeres hjælp!! Jeg har været til tidlig indvendig skannning, men fostersækken er mindre, end den burde være, og der var endnu ikke hjerteblink.

På skanningsbilledet står der "GS (gestationssæk) 4w1d" altså 4 uger og 1 dag. Men men men men, det kan IKKE passe, jeg kun er det.

Mit sp er så, om det KAN være, at det er graviditetens alder og ikke, hvor langt, jeg er henne, altså om det i virkeligheden betyder, jeg er 6 +1?? Blev virkeligt dårligt informeret, og kan først ringe og forhøre mig i morgen.

Hjææælp, hvad stod der på jeres TIDLIGE billeder og hvor lang var GS'en i mm?

Håber virkelig på svar!

Bare lige til sammenligning var min graviditetssæk 11 mm og fosteret var 2,6 mm da jeg var 5+2

Men det er svært at måle så tidligt, godt du har fået tid om 10 dage, der kan man se meget mere

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

Albertsen92 skriver:

Bare lige til sammenligning var min graviditetssæk 11 mm og fosteret var 2,6 mm da jeg var 5+2

Men det er svært at måle så tidligt, godt du har fået tid om 10 dage, der kan man se meget mere

Okay, tak for det. Så lyder det godt nok også lidt vildt, at han siger, jeg er 4+1 med en graviditetssæk på 10,6 mm.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.