hvor meget bruger i, i december???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Vi har en jule opsparing og mener vi sætter 500kr af hver måned så vi har til gaver osv i novos dec, vi har lige brugt opsparingen og mangler til gengæld kun 1 julegave, vi overvejer at sætte det månedlige beløb lidt op hvis vi har råd, især nu hvor der næste år er et barn mere

det er også det vi vil lægge til side

ja det bliver nok lidt dyre nå der kommer et barn til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

I gave beløb ligger vi omkring 6-7000 kr. Så er der købt gaver til hinanden, vores unger og den tætteste familie som tæller 12 familiemedlemmer.

Så skal der købes julemad, godter og drikkelse. Så alt i alt ender vi nok på omkring 8-9000 kr

tak for svar vi har fundet ud af at vi max kan lægge 500 til side om mdr

vi har heldigvis ikke så mange at købe gaver til, vi skal købe til 4 børn også vores egene

Anmeld

28. november 2013

Frk. Himmelblå

Hehe, vi bruger over 6.000 alene på gaveindkøb... Tør slet ikke tænke på, hvor meget, vi bruger i alt... 

Anmeld

28. november 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Her i huset bruger vi blandet, men vi ligger nok over 7000kr.. Med gaver, fødselsdag, julefrokost, og 2 juleaftner.. Dog holder vi selv kun en og den blir ikke så dyr... men vi skal have noget med til den anden juleaften, da vi splejser om den i min mands familie...:-) vi er mange samlet.. 

Det lyder faktisk fornuftigt med eb konto, så det vil jeg selv overveje....:-) 

Anmeld

28. november 2013

Lullaby

Tja, bare 6000 på gaver. Så holder vi jul i år så der kommer alt det andet oveni. Ænder skal der bruges 4 af, de koster 200 stk. Flæskestegen, 7 kg. Svesker 8 poser. Sodavand, 10 flasker. Guf 100 kr. Mandelgaver 300 kr. Plus alt det andet jeg ikke lige kommer i tanke om.

Udover det så skal vi nok bruge 200 på kalendere til pigerne. 500 til adventsgaver. 500 til alm juleguf til julemdr. Marcipan er dyrt.

Så skal vi have købt mere julepynt da vi er 100 kvm mere.

Anmeld

28. november 2013

B&J

Anonym skriver:

det er også det vi vil prøve på i har og har regnet ud at vi max kan spare 500 op om måneden til alt ekstra i jule mdr gaver osv

vi holder kun jul hverandet år men de andre år tager vi også ting med

nemlig så er det ikke så slemt når man ligger penge til side

Anmeld

28. november 2013

2babygirls

Anonym skriver:

det er også meget smart at gøre det på den måde

vi vil begynde at lægge 500 til side hver mdr fra januar men det er så til det hele.

Ja, især når ALLE føder så man skal på barselsvisit og til barnedåb. På 1 år var vi til 5 dåb udover vore egen.

Vi smider 650kr ind, men er også mange søskende

Anmeld

28. november 2013

--Line..

Anonym skriver:

tak for svar, det er godt nok billigt

Ja, men ingen i min familie har mange penge, så vi spare der hvor vi kan. Til mine søskende får for 150 kr og bedste forældre for gipsafstøbning af babys hånd, som er vildt billig at lave.

Anmeld

29. november 2013

Zelinasmor

Anonym skriver:

tak for svar, jeg har regnet på at vi max kan lægge 500 til side hver mdr

men vi har så også kun 4 børn udover vores egne som vi skal give gaver, og holder kun jul hvert andet år men skal alligevel have noget med.

Så er der også rigeligt at ligge 500 til side i måneden.  Vi har bare en stor familie hvor alle giver hinanden gaver.

Anmeld

29. november 2013

smølfine

Vi har i år aftalt med begge sider af familien ikke at give gaver til de voksne, da det føles som en stor bytte handel. Vi skal kun købe gaver til vores egen tre børn og to nevøer, det løber nok op i 3000 kr. Ved ikke hvor meget resten kommer til at koste. Vi sparer ikke op i løbet af året, men tager det af den daglige husholdning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.