hvor meget bruger i, i december???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Vi bruger 3000-3500. Vi holder ikk jul selv, så madudgiften har vi ikke og vi giver ikk vildt store/dyre gaver. Vi giver for ca 500 til hinanden og vores barn, alle andre får for ca 200kr. Måske mindre hvis de ikk rigtig har nogen ønsker. Fx mine forældre, de ønsker sig aldrig andet end sokker, underbukser og deo  Hahaha 

hov rettelse: i år skal vi jo så give adventsgaver til vores dreng, så i år lander vi nok på ca 4500.

tak for svar vi har fundet ud af at vi max kan lægge 500 til side om mdr

her giver vi ikke hinanden gaver men kun børnene også giver vi kun nevøer og niecer gaver så her skal vi kun købe 6 gaver nevøer og niecer få for 150-200 ca og vores egne få få en del mere, vi voksne har aftalt ikke at give hinanden gaver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Har stemt blank.. da jeg regner med at vi max kommer til at bruge ca 1500 kr til det hele.. her er ikke mange gaver der skal gives, og alt er købt på tilbud

hov den fik hvis ikke beløbene med mellem 1000-2000

holder i ikke jul hjemme siden det kan gøres så billigt??

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

vi skal ikke være hjemme til jul i år og vi giver ikke gaver i min familie, så vores december er ikke dyrer end alle andre måneder

det må være skønt ikke at skulle tænke på alt det

her holder vi jul hjemme hvert andet år, og nå vi ikke er hjemme så tager vi lidt med alligevel, vi har aftalt i vores familie at det kun er børnene der få gaver (ind til de bliver 18) men det løber alligevel op

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Jeg tror at vi samlet som familie bruger ca 6500. Men jeg for mit vedkommende prøver at sprede udgifterne ud over flere måneder og min kæreste er ved at give det et forsøg også. Vi holder alt selv, Så det er en meget dyr måned på trods af vi nærmest ikke er på gave fod med andre end os selv og vores søn

ja det løber hurtigt op her holder vi kun jul hvert andet år men tager alligevel noget med nå vi holder ude, her er det kun børnene i famillien der få gaver så det er 6 børn i alt

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Vi bruger ikke så meget. Omkring 2500. Vi holder jul og julefrokoster hos familie, og vi er kun på gave med vores forældre, børn og søskende

ja man kan spare meget ved ikke at holde jul hjemme

her er der kun min mands bror at holde jul med(så vi skiftes), da hans forældre er borte og min familie ikke intressere sig for jul(det er kun mig der har børn i min famillie) og det er kun børn det få gaver i begge vores familier

Anmeld

28. november 2013

Savannah

Vi bruger nok sammenlagt 4000 kr. Gaverne udgør ca 2500, det er inkl advendtsgaver.
Dertil kommer også gavepapir, bånd, pynt, dekoration, træ osv.. Vi sparer op til jul

Anmeld

28. november 2013

2721

Anonym skriver:

ja det løber hurtigt op her holder vi kun jul hvert andet år men tager alligevel noget med nå vi holder ude, her er det kun børnene i famillien der få gaver så det er 6 børn i alt

6000kr er da også et stort beløb. Man får det til at fungere med det man har

Anmeld

28. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

hov den fik hvis ikke beløbene med mellem 1000-2000

holder i ikke jul hjemme siden det kan gøres så billigt??

;-) 

jo jo vi skal i år stå for at holde det faktisk, gaver er der ik mange af og maden finder jeg på rigtig gode tilbud så tiltrods for vi både skal ha steg, and og medister så er der ik brugt mere end godt 250 kr på kød :-) 

Anmeld

28. november 2013

Kløver

Vi har en jule opsparing og mener vi sætter 500kr af hver måned så vi har til gaver osv i novos dec, vi har lige brugt opsparingen og mangler til gengæld kun 1 julegave, vi overvejer at sætte det månedlige beløb lidt op hvis vi har råd, især nu hvor der næste år er et barn mere

Anmeld

28. november 2013

De3Guldklumper

I gave beløb ligger vi omkring 6-7000 kr. Så er der købt gaver til hinanden, vores unger og den tætteste familie som tæller 12 familiemedlemmer.

Så skal der købes julemad, godter og drikkelse. Så alt i alt ender vi nok på omkring 8-9000 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.