Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor11 skriver: Vi bruger 3000-3500. Vi holder ikk jul selv, så madudgiften har vi ikke og vi giver ikk vildt store/dyre gaver. Vi giver for ca 500 til hinanden og vores barn, alle andre får for ca 200kr. Måske mindre hvis de ikk rigtig har nogen ønsker. Fx mine forældre, de ønsker sig aldrig andet end sokker, underbukser og deo Hahaha hov rettelse: i år skal vi jo så give adventsgaver til vores dreng, så i år lander vi nok på ca 4500.
Vi bruger 3000-3500. Vi holder ikk jul selv, så madudgiften har vi ikke og vi giver ikk vildt store/dyre gaver. Vi giver for ca 500 til hinanden og vores barn, alle andre får for ca 200kr. Måske mindre hvis de ikk rigtig har nogen ønsker. Fx mine forældre, de ønsker sig aldrig andet end sokker, underbukser og deo Hahaha
hov rettelse: i år skal vi jo så give adventsgaver til vores dreng, så i år lander vi nok på ca 4500.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
stjernehimmel skriver: Har stemt blank.. da jeg regner med at vi max kommer til at bruge ca 1500 kr til det hele.. her er ikke mange gaver der skal gives, og alt er købt på tilbud
Har stemt blank.. da jeg regner med at vi max kommer til at bruge ca 1500 kr til det hele.. her er ikke mange gaver der skal gives, og alt er købt på tilbud
FrkZier skriver: vi skal ikke være hjemme til jul i år og vi giver ikke gaver i min familie, så vores december er ikke dyrer end alle andre måneder
vi skal ikke være hjemme til jul i år og vi giver ikke gaver i min familie, så vores december er ikke dyrer end alle andre måneder
2721 skriver: Jeg tror at vi samlet som familie bruger ca 6500. Men jeg for mit vedkommende prøver at sprede udgifterne ud over flere måneder og min kæreste er ved at give det et forsøg også. Vi holder alt selv, Så det er en meget dyr måned på trods af vi nærmest ikke er på gave fod med andre end os selv og vores søn
Jeg tror at vi samlet som familie bruger ca 6500. Men jeg for mit vedkommende prøver at sprede udgifterne ud over flere måneder og min kæreste er ved at give det et forsøg også. Vi holder alt selv, Så det er en meget dyr måned på trods af vi nærmest ikke er på gave fod med andre end os selv og vores søn
Janne T. skriver: Vi bruger ikke så meget. Omkring 2500. Vi holder jul og julefrokoster hos familie, og vi er kun på gave med vores forældre, børn og søskende
Vi bruger ikke så meget. Omkring 2500. Vi holder jul og julefrokoster hos familie, og vi er kun på gave med vores forældre, børn og søskende
Anonym skriver: tak for svar vi har fundet ud af at vi max kan lægge 500 til side om mdrja det løber hurtigt op her holder vi kun jul hvert andet år men tager alligevel noget med nå vi holder ude, her er det kun børnene i famillien der få gaver så det er 6 børn i alt
tak for svar vi har fundet ud af at vi max kan lægge 500 til side om mdrja det løber hurtigt op her holder vi kun jul hvert andet år men tager alligevel noget med nå vi holder ude, her er det kun børnene i famillien der få gaver så det er 6 børn i alt
Anonym skriver: hov den fik hvis ikke beløbene med mellem 1000-2000tak for svar vi har fundet ud af at vi max kan lægge 500 til side om mdrholder i ikke jul hjemme siden det kan gøres så billigt??
hov den fik hvis ikke beløbene med mellem 1000-2000tak for svar vi har fundet ud af at vi max kan lægge 500 til side om mdrholder i ikke jul hjemme siden det kan gøres så billigt??
;-)
jo jo vi skal i år stå for at holde det faktisk, gaver er der ik mange af og maden finder jeg på rigtig gode tilbud så tiltrods for vi både skal ha steg, and og medister så er der ik brugt mere end godt 250 kr på kød :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128