hvor meget bruger i, i december???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
aner det ikke, men vil gætte omkring 6000kr. Vi giver ikke så dyre gaver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

2babygirls

Anonym skriver:

da jeg til næste år gerne vil prøve at spare op til jul, og ikke rigtig har styr på hvad vi bruger men normalt altid kommer ud med et - til januar.

så kunne jeg godt tænke mig at høre om hvad andre bruger og evt på de forskellige ting, hvis i vil uddybe det så jeg kan danne mig et over blik om hvor meget jeg skal spare op ca

Vi bruger samme penge den måned, men vi sparer så op på en "gave konto" gennem hele året til fødselsdag-, jul-, og andet gaver så vi ikke står og skal kaste en masse penge ud af vinduet

Anmeld

28. november 2013

--Line..

jeg har regnet mig frem til at jeg ca skal bruge 600 kr til gaver til 7 personer. vi holder ikke jul hjemme så det eneste vi skal lave er konfekt og det har kostet 50 kr.

Anmeld

28. november 2013

Laulund87

Tror vi ligger på omkring 5000 kr.

Anmeld

28. november 2013

Carina:-)

Her ligger det vel på 25.000 -30.000 ekstra 

Men har jo også en god flok børn-og bare gaver og kalendergaver løber op i knap 15.000

Så har jeg handlet ind i tyskland-og der kom jeg af med 3.000

Køber meget ost ved ostehandlenren,brød ved bageren og fisk ved fiskhandleren til alle julefrokoster .

Juleaften er ihvertfald 1500 ,men vi køber så også det meste økologisk ...

Så jo vil tro det løber deropad-har en opsparing så tænker ikke over det

Det er mange penge ,men vi har også mange børn så deler man det ud pr person synes jeg det er ok-Vi giver også vores børn ret dyre gaver da de nærmest kun får fra os.

Anmeld

28. november 2013

twinny

Vi bruger ikke meget mere. Da vi har købt gaver i løbet af året og jul er kun 4 personer. Juledagene foregår hos familie. Selvfølgelig er der træ og sådan med julemarked.. Men nok omkring 1500.

Anmeld

28. november 2013

lycly

Anonym skriver:

da jeg til næste år gerne vil prøve at spare op til jul, og ikke rigtig har styr på hvad vi bruger men normalt altid kommer ud med et - til januar.

så kunne jeg godt tænke mig at høre om hvad andre bruger og evt på de forskellige ting, hvis i vil uddybe det så jeg kan danne mig et over blik om hvor meget jeg skal spare op ca

Vi holder ikke selv jul, men på gaver bruger vi nok omkring 3000 kr. Det er hvad vi har råd til. Men jeg sparer også altid op, for både min far og min kæreste har fødselsdag i december, så det er lige 1000 kr oveni ca og jeg vil gerne give større fødselsdagsgaver end julegaver

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ca 5000-6000kr men det er noget vi ligger til side fra januar så vi ikke står og mangler de penge for det er mange penge og dem har vi slet ikke..

men det er nu også os her hjemme der holder julen så der er jo også en del der skal købes

det er også det vi vil prøve på i har og har regnet ud at vi max kan spare 500 op om måneden til alt ekstra i jule mdr gaver osv

vi holder kun jul hverandet år men de andre år tager vi også ting med

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

Mor til Majbørn skriver:

det er superstramt for os i år, men vi har sat omkring 4500 kr af til det i december - til det skal jeg lige sige, at drengenes adventsgaver som ialt er ca. 1000 kr ikke er inkluderet i det beløb.

.... vi sætter 500 kr af om måneden til det fra januar og frem til december, og så er vi ikke så presset. Men fra næste år vil jeg sætte 700 kr af om måneden, da der kommer familieforøgelse

tak for svar vi vil også prøve at lægge 500 til side hver mdr og se om det kan lade sig gøre

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

Zelinasmor skriver:

Gaver til 12 pers 

4 små adventsgaver

julemaden

konfekt

juletræ

og diverse bruger vi omkring 6-7000

tak for svar, jeg har regnet på at vi max kan lægge 500 til side hver mdr

men vi har så også kun 4 børn udover vores egne som vi skal give gaver, og holder kun jul hvert andet år men skal alligevel have noget med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.