hvor meget bruger i, i december???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor meget bruger i, i december inkl gaver, mad, bage ting osv.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.105 visninger
53 svar
5 synes godt om
28. november 2013

Anonym trådstarter

da jeg til næste år gerne vil prøve at spare op til jul, og ikke rigtig har styr på hvad vi bruger men normalt altid kommer ud med et - til januar.

så kunne jeg godt tænke mig at høre om hvad andre bruger og evt på de forskellige ting, hvis i vil uddybe det så jeg kan danne mig et over blik om hvor meget jeg skal spare op ca

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

TrineMine86

Anonym skriver:

da jeg til næste år gerne vil prøve at spare op til jul, og ikke rigtig har styr på hvad vi bruger men normalt altid kommer ud med et - til januar.

så kunne jeg godt tænke mig at høre om hvad andre bruger og evt på de forskellige ting, hvis i vil uddybe det så jeg kan danne mig et over blik om hvor meget jeg skal spare op ca

Jeg stemte 5-6000, men efter at have regnet på det, så er det, det beløb vi bruger alene på gaver 

Vi har aldrig selv holdt jul, vi har altid kun været gæster så aner ikke hvad det koster, men ved det er dyrt.. 

Anmeld

28. november 2013

B&J

ca 5000-6000kr men det er noget vi ligger til side fra januar så vi ikke står og mangler de penge for det er mange penge og dem har vi slet ikke..

men det er nu også os her hjemme der holder julen så der er jo også en del der skal købes

Anmeld

28. november 2013

Mor til Majbørn

det er superstramt for os i år, men vi har sat omkring 4500 kr af til det i december - til det skal jeg lige sige, at drengenes adventsgaver som ialt er ca. 1000 kr ikke er inkluderet i det beløb.

.... vi sætter 500 kr af om måneden til det fra januar og frem til december, og så er vi ikke så presset. Men fra næste år vil jeg sætte 700 kr af om måneden, da der kommer familieforøgelse

Anmeld

28. november 2013

Zelinasmor

Anonym skriver:

Gaver til 12 pers 

4 små adventsgaver

julemaden

konfekt

juletræ

og diverse bruger vi omkring 6-7000

Anmeld

28. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi bruger 3000-3500. Vi holder ikk jul selv, så madudgiften har vi ikke og vi giver ikk vildt store/dyre gaver. Vi giver for ca 500 til hinanden og vores barn, alle andre får for ca 200kr. Måske mindre hvis de ikk rigtig har nogen ønsker. Fx mine forældre, de ønsker sig aldrig andet end sokker, underbukser og deo  Hahaha 

hov rettelse: i år skal vi jo så give adventsgaver til vores dreng, så i år lander vi nok på ca 4500.

Anmeld

28. november 2013

stjernehimmel

Har stemt blank.. da jeg regner med at vi max kommer til at bruge ca 1500 kr til det hele.. her er ikke mange gaver der skal gives, og alt er købt på tilbud

Anmeld

28. november 2013

FrkZier

Anonym skriver:

vi skal ikke være hjemme til jul i år og vi giver ikke gaver i min familie, så vores december er ikke dyrer end alle andre måneder

Anmeld

28. november 2013

2721

Jeg tror at vi samlet som familie bruger ca 6500. Men jeg for mit vedkommende prøver at sprede udgifterne ud over flere måneder og min kæreste er ved at give det et forsøg også. Vi holder alt selv, Så det er en meget dyr måned på trods af vi nærmest ikke er på gave fod med andre end os selv og vores søn

Anmeld

28. november 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Vi bruger ikke så meget. Omkring 2500. Vi holder jul og julefrokoster hos familie, og vi er kun på gave med vores forældre, børn og søskende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.