hvor meget bruger i, i december???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

aner det ikke, men vil gætte omkring 6000kr. Vi giver ikke så dyre gaver

tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Vi bruger samme penge den måned, men vi sparer så op på en "gave konto" gennem hele året til fødselsdag-, jul-, og andet gaver så vi ikke står og skal kaste en masse penge ud af vinduet

det er også meget smart at gøre det på den måde

vi vil begynde at lægge 500 til side hver mdr fra januar men det er så til det hele.

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

--Line.. skriver:

jeg har regnet mig frem til at jeg ca skal bruge 600 kr til gaver til 7 personer. vi holder ikke jul hjemme så det eneste vi skal lave er konfekt og det har kostet 50 kr.

tak for svar, det er godt nok billigt

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Her ligger det vel på 25.000 -30.000 ekstra 

Men har jo også en god flok børn-og bare gaver og kalendergaver løber op i knap 15.000

Så har jeg handlet ind i tyskland-og der kom jeg af med 3.000

Køber meget ost ved ostehandlenren,brød ved bageren og fisk ved fiskhandleren til alle julefrokoster .

Juleaften er ihvertfald 1500 ,men vi køber så også det meste økologisk ...

Så jo vil tro det løber deropad-har en opsparing så tænker ikke over det

Det er mange penge ,men vi har også mange børn så deler man det ud pr person synes jeg det er ok-Vi giver også vores børn ret dyre gaver da de nærmest kun får fra os.

det er godt nok meget, men ja det løber hurtigt der opad nå man har mange børn, og nå det er kvalitet.

vi har regnet på at vi kan lægge 500 til side om mdr og det tror jeg oser passene for os, da vi bare køber det billige mad og så bruger vi et par tusind på gaver normalt

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Tror vi ligger på omkring 5000 kr.

tak for svar

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Vi bruger ikke meget mere. Da vi har købt gaver i løbet af året og jul er kun 4 personer. Juledagene foregår hos familie. Selvfølgelig er der træ og sådan med julemarked.. Men nok omkring 1500.

tak for svar, vi plejer også at købe gaver på tilbud men det ville være meget rart ikke at skulle tage det ud af rådighedsbeløbet da der ikke er så meget i forvejen, vi har regnet på at vi kan lægge 500 til side om mdr

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Vi holder ikke selv jul, men på gaver bruger vi nok omkring 3000 kr. Det er hvad vi har råd til. Men jeg sparer også altid op, for både min far og min kæreste har fødselsdag i december, så det er lige 1000 kr oveni ca og jeg vil gerne give større fødselsdagsgaver end julegaver

tak for svar

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

Sally-Slingshot skriver:

Vi bruger nok sammenlagt 4000 kr. Gaverne udgør ca 2500, det er inkl advendtsgaver.
Dertil kommer også gavepapir, bånd, pynt, dekoration, træ osv.. Vi sparer op til jul

tak for svar, vi vil begynde at lægge 500 til side fra januar, så det bliver lidt nemmer til jul

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

2721 skriver:

6000kr er da også et stort beløb. Man får det til at fungere med det man har

vi regner så med 5500 da vi ikke regner med at lægge penge til side i december men ja det er en stor sjat syntes jeg, så regner med det er nok, jeg kan også se at det er det de fleste bruger

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

;-) 

jo jo vi skal i år stå for at holde det faktisk, gaver er der ik mange af og maden finder jeg på rigtig gode tilbud så tiltrods for vi både skal ha steg, and og medister så er der ik brugt mere end godt 250 kr på kød :-) 

ja det er godt nok billigt, ville ønske vi kunne gøre det så billigt

jeg kigger også efter tilbud men tror ikke vi gør det for det gaver bruger vi ca 6-800 også kommer vores egne oven i så det er bare et par tusind vil jeg tro, men dem til vores egne køber jeg nå der er tilbud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.