hvor meget bruger i, i december???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2013

*Pingvinen*

Jeg har stemt over 6000,- for vi bruger nok omkring 10.000,-+ i vores dec måned. Men vi har også fødselsdage osv. Jeg har selv fødselsdag og vores ældste søn har, og mandens søster har fødselsdag. Vi har 25 julegaver, vi skal give. Og det er kun os 5, søskendes børn, vores forældre og vores bedsteforældre.

Vi splejser om juleaften og nytårsaften, således at 1 køber det hele ind også deler vi det pr familie. Sådan har vi gjort det i 16 år. Familiens julefrokost er ligeledes sådan. Og nytårsaften med et hold venner er også sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2013

modesty

da jeg til næste år gerne vil prøve at spare op til jul, og ikke rigtig har styr på hvad vi bruger men normalt altid kommer ud med et - til januar.

så kunne jeg godt tænke mig at høre om hvad andre bruger og evt på de forskellige ting, hvis i vil uddybe det så jeg kan danne mig et over blik om hvor meget jeg skal spare op ca

Hvis du først vil spare op til næste år, kan du vel se hvor meget du bruger i år?

Vi bruger meget lidt. Vi "juler" ikke herhjemme med bagværk og kalendergaver o.s.v. Og vi fejrer jul hos mine bedsteforældre.

Så vi bruger kun hvad vi bruger på gaver til min søn (os voksne giver ikke hinanden gaver) - og det bliver vel i omegnen af 500 kr. Bedsterne skal nok også have nogle billeder af barnebarnet, så måske vi når op omkring de 1000 alt i alt.

Hver 2. jul fejrer vi med min søns 3 nevøer og de får for cirka 300 kr. hver, så hver anden jul skal der lægges en tusindlap ekstra oveni.

Anmeld

29. november 2013

C-Dog

Vi bruger jo de alm penge på mad og øvrig husholdning på 5000 + 1000 på hvis det ene barn mangler støvler feks eller andre uforudsete ting, der er altid nogen der mangler noget eller noget der går i stykker, forsvinder osv. Og så 4000 kr på julegaver. 2000 kr på julemiddag, drikkelse juleslik og pynt, gavepapir osv. Juletræ får vi gratis. Uhh og nyt juletøj Det er ski nok en 1500. Vi er to voksne, tre børn og en hund + et par gæster juleaften. Fuck hvor er julen egentlig dyr.

Anmeld

29. november 2013

Mettefpigen

Aner det ikke... køber altid det jeg har råd til ;-) i år er det ingenting da jeg har 1000 (hvis ikke mindre) til hele måneden så det bli'r en kedelig december.... så ingen gaver eller snoller ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.