Har sendt en mail til DR Ramasjang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2013

TNBC

Mor11 skriver:

Hvilke programmer synes du de taler grimt i? Det eneste konkrete eksempel der er kommet, er fra et program der ikk sendes mere. 

Jeg kan heller ikke finde ud af hvad det er for nogle programmer hvor de snakker på den måde. og gepetto news(som der var en der nævnte) og penderkids(som jeg nævnte) er blevet flyttet til ultra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

TNBC

1990h skriver:

første gang jeg blev forarget over ramasjang var da de sendte et program eller en sang med to mandedykker som var behåret og havde bh og trusser og g-streng på og sang sange om at de kunne lide at gå i damelingeri..

det med pillerne er grænsen..forstår godt du har skrevet til dem

og onkel reje synger om ikke at han ikke kan li at gå i bad, har det fået børn til at holde op med at gå i bad.

børn ser jo ikke noget forkert i det, de synes bare det er sjovt.. som en leg. de griner og så ser de det næste program. (men gepetto news er så også blevet flyttet til ultra)
har du oplevet et barn der har set det, der begynder at tage BH og trusser på eller komme med kommentarer om mænd og det?? det er voksne der gør det til noget forkert og det kører vi jo over på børnene.

der er da også ting jeg ikke gider at se, fordi jeg bare ikke kan se humoren i det.

Anmeld

18. november 2013

Laulund87

Mor og meget mere skriver:

Uha - jeg synes, der er brug for rigtigt meget andet end Disney! En overgang, da mine var små, var der stort set kun amerikanske tegnefilm at finde på sendefladen, og det var i hvert fald for indskrænket og monotont til min smag (på børnenes vegne). På den anden side fik det mig yderligere op i gear med højtlæsning af kvalitetsbørnebøger, så noget godt bragte det med sig 

Meget andet måske, men ikke Ramasjang. Det er for bizart i min verden og så er det jo heldigt jeg bestemmer hvad min datter skal se

Anmeld

18. november 2013

Laulund87

Mor11 skriver:

Hvilke programmer synes du de taler grimt i? Det eneste konkrete eksempel der er kommet, er fra et program der ikk sendes mere. 

Jeg ser det som sagt ikke rigtig så jeg kan ikke sige hvilke programmer det er, kun at hver gang vi er landet på den kanal, er der masser af bandeord

Anmeld

18. november 2013

Laulund87

LinLin skriver:

Ja du er - helt ærligt!

Anmeld

18. november 2013

TNBC

Laulund87 skriver:

Jeg ser det som sagt ikke rigtig så jeg kan ikke sige hvilke programmer det er, kun at hver gang vi er landet på den kanal, er der masser af bandeord

mange at de programmer der blev klaget over er blevet flyttet til ultra som er for de større børn.

nu er der gode børneprogrammer på ramasjang, som; os det er bare os, nu er det nu, sku du spørge fra nogen, ude på noget, SKRÅL..

Anmeld

18. november 2013

Laulund87

Yurie skriver:

mange at de programmer der blev klaget over er blevet flyttet til ultra som er for de større børn.

nu er der gode børneprogrammer på ramasjang, som; os det er bare os, nu er det nu, sku du spørge fra nogen, ude på noget, SKRÅL..

Det er ikke andet end nogle dage siden at fjernsynet stod på Ramasjang hos svigerforældrene hvor der blev bandet. Der skiftede jeg kanal så hun kunne se noget andet.

Os det bare os så jeg selv som barn og Rosa fra Rouladegade, det er gode programmer. Men det andet synes jeg ikke

Anmeld

18. november 2013

stjernehimmel

Lige præcis Ramasjang er bandlyst her hjemme... efter en længere periode hvor jeg har oplevet utroligt grimt sprog osv....

Anmeld

18. november 2013

1990h

LinLin skriver:

Det er fra gepetto news - det er da heller ikke børnetime (men jeg synes heller ikke lige det er børnevenligt! - på den anden side findes den slags mennesker jo )

så meget har jeg slet ikke sat ind i ramasjang så jeg ved hvilke program det fra..jeg ved bare jeg tænkte what the fuck..at det for meget på en børne kanal..men vi alle forskellige og ved hvad vi vil ha' vores børn skal se..så man kan jo slette kanalen og ha disney i stedet det kommer vi da til at gøre her hjemme hvis ramasjang bliver ved med at køre i samme bane..

Anmeld

18. november 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Laulund87 skriver:

Det er ikke andet end nogle dage siden at fjernsynet stod på Ramasjang hos svigerforældrene hvor der blev bandet. Der skiftede jeg kanal så hun kunne se noget andet.

Os det bare os så jeg selv som barn og Rosa fra Rouladegade, det er gode programmer. Men det andet synes jeg ikke

Synes det er helt fair at du ikke lader dit barn se Ramasjang  Men gad bare godt at vide i hvilke programmer de bander, for har virkelig aldrig hørt dem bande på Ramasjang  Men måske er mine ører ikke tunet så godt ind 

//Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.