Hvor mange år er der mellem jeres børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Omsorgsgiver skriver:

Jeg er forfærdelig skruk efter nummer 2. Har en datter på 2 år og snart 2 mdr. 

Min kæreste vil ikke have en mere lige nu men han har sagt at vi skal have en søster eller bror til vores datter. Så er spørgsmålet bare hvornår?? Ihh….hehe…det er svært…især når man ser babyer over det hele   Men jeg presser ham ikke og nævner slet ikke baby. Jeg lader ham komme til mig når han bliver klar. 

Jeg har altid synes at 3 år imellem ens børn er en god alder. Og det ville jo passe fint hvis vi gik igang nu….men det gør vi nok ikke… 

Hvor mange år er der mellem jeres børn og hvorfor??

jeg ville også gerne have haft 3 år mellem mine børn, men min søns far blev ved med at ville vente og da vores søn var 4 gik vi fra hinanden... 

Nu er jeg sammen med en ny mand og vi venter barn til april så der bliver lidt over 6 år mellem dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

misslea

der kommer til at være 3,5 år imellem Wilma og lillesøster! Jeg tænker, at det er helt perfekt for både os forældre og for Wilma...!!

Det var helt planlagt - den var der faktisk i første hug, så det kunne næsten ikke være mere planlagt

Wilma glæder sig helt vildt - og snakker meget om lillesøster, og det synes jeg personligt er super dejligt.... hun siger ofte, at lillesøster gerne må få hendes babylegetøj, og at lillesøster gerne må sove i hendes barnevogn, for "jeg er jo blevet for stor mor"  Og det er bare en rar følelse for os forældre, at vi fornemmer at vi ikke frarøver Wilma noget (seng, legetøj, stol, barnevogn mm), men at hun faktisk selv "giver" det til lillesøster... heheh (ved ikke om det gir mening....)

hilsner fra Lea

Anmeld

18. november 2013

Mortilxx

Omsorgsgiver skriver:

Min kæreste vil ikke have en mere lige nu men han har sagt at vi skal have en søster eller bror til vores datter. Så er spørgsmålet bare hvornår?? Ihh….hehe…det er svært…især når man ser babyer over det hele   Men jeg presser ham ikke og nævner slet ikke baby. Jeg lader ham komme til mig når han bliver klar. 

Jeg har altid synes at 3 år imellem ens børn er en god alder. Og det ville jo passe fint hvis vi gik igang nu….men det gør vi nok ikke… 

Her bliver der meget præcist 3 år mellem storebror og lillebror :-) Min søn er fra den 23.02.2011, og lillebrors termin er den 02.03.2014 :-) Jeg regner med at skulle have kejsersnit, men er ikke helt fast besluttet endnu. Hvis det bliver kejsersnit, så plejer man at foretage det en uge før termin, og så vil det faktisk blive på min søns fødselsdag, men mon ikke man få lavet det en anden dag :-)

Anmeld

18. november 2013

Lunae

Omsorgsgiver skriver:

Der er 2 år og 10 mdr mellem vores og det er perfekt! Jeg har også altid ønsket mig tre år og er rigtig glad for alderen mellem mine to børn. Hvis vi skal have en til, kommer der til at være mindst 3,5 år mellem den midterste og den yngste!

Anmeld

18. november 2013

Kamulla

Min søn bliver 6 år i Marts, og moderen er single, så pt ikke foreløbig .. havde aldrig troet der skulle gå mere end 3-4 år mellem mine børn.. men sårn er det..

der er 1 år og 9 dage mellem min søster og jeg.. og vi havde kun gavn af hinanden indtil vi startede i skole, der startede et årlangt fjendskab og først efter jeg er blevet mor vi har fået et fantastisk forhold... vil ALDRIG selv få børn så tæt på hinanden.. men nu var jeg også en giga upser

Anmeld

19. november 2013

EnSødMor

Omsorgsgiver skriver:

Jeg har kun 1 som blev et år til september, hvis jeg kunne bestemme over min krop, så var jeg gravid nu, men jeg håber på at blive gravid inden hun bliver 2 år, så der kommer til ca at blive næsten 2 år mellem dem... ;-) det er en fin alder for mig, men vi lader kroppen selv bestemme.. ;-) 

Anmeld

19. november 2013

MorDk

2 år. Minus 3 dage...  Lillesøster blev født 20.09.12 Og Storebror er fra 23.09.10

Anmeld

19. november 2013

modesty

Min søn bliver 6 år i Marts, og moderen er single, så pt ikke foreløbig .. havde aldrig troet der skulle gå mere end 3-4 år mellem mine børn.. men sårn er det..

der er 1 år og 9 dage mellem min søster og jeg.. og vi havde kun gavn af hinanden indtil vi startede i skole, der startede et årlangt fjendskab og først efter jeg er blevet mor vi har fået et fantastisk forhold... vil ALDRIG selv få børn så tæt på hinanden.. men nu var jeg også en giga upser

Det oplevede min mand også med sin bror (og jeg har hørt andre søskende meget tæt på hinanden snakke om jalousi og fjendskab i de store børneår og helt op til voksenlivet). Og selvom de ses i dag og der ikke er fjendskab, så er deres forhold stadig præget af det. Det er også en af grundene til at der skal være mindst tre år imellem vores (hvis vi skal have én til).

Anmeld

19. november 2013

Helle Nielsen

Der er 2 år og 9 mdr. i mellem vores, og de har rigtig meget ud af hinanden, nu hvor de er 3 1/2 år. og 6 år.

Anmeld

19. november 2013

Loa

Omsorgsgiver skriver:

Her er Isabella knap 3 1/2 og der er ingen søskende på tapetet lige nu og det kan da godt være lidt svært når seriøst ALLE omkring en bliver gravide! Også dem med yngre børn end Isabella....
Så føler man lidt man selv burde komme igang....
Men det passer bare ikke så godt lige nu, så tænker det kommer når det kommer og så skal de to nok få glæde af hinanden alligevel selvom de ikke er pseudotvillinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.