Hvor mange år er der mellem jeres børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.741 visninger
52 svar
9 synes godt om
15. november 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg er forfærdelig skruk efter nummer 2. Har en datter på 2 år og snart 2 mdr. 

Min kæreste vil ikke have en mere lige nu men han har sagt at vi skal have en søster eller bror til vores datter. Så er spørgsmålet bare hvornår?? Ihh….hehe…det er svært…især når man ser babyer over det hele   Men jeg presser ham ikke og nævner slet ikke baby. Jeg lader ham komme til mig når han bliver klar. 

Jeg har altid synes at 3 år imellem ens børn er en god alder. Og det ville jo passe fint hvis vi gik igang nu….men det gør vi nok ikke… 

Hvor mange år er der mellem jeres børn og hvorfor??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

Nea85

Omsorgsgiver skriver:

Min kæreste vil ikke have en mere lige nu men han har sagt at vi skal have en søster eller bror til vores datter. Så er spørgsmålet bare hvornår?? Ihh….hehe…det er svært…især når man ser babyer over det hele   Men jeg presser ham ikke og nævner slet ikke baby. Jeg lader ham komme til mig når han bliver klar. 

Jeg har altid synes at 3 år imellem ens børn er en god alder. Og det ville jo passe fint hvis vi gik igang nu….men det gør vi nok ikke… 

Her venter vi lillesøster til marts, og der vil ca. være 2 år og 10 måneder mellem hende og Clara. Jeg kan godt lide tanken om, at den store har en alder, hvor han/hun er rimelig selvstændig

Jeg har selv tre søskende, og der er 2½-3 år imellem os. Det har været helt perfekt. Vi har et rigtig godt forhold til hinanden alle fire og og på kryds og tværs og har egentlig aldrig haft de helt store skænderier

Anmeld

15. november 2013

MMOGM

Omsorgsgiver skriver:

Her kommer der til at være ca 21mdr imellem, og det er planlagt 

Vi ville gerne have dem tætte 

Håber snart din mand går med til pb2 

Anmeld

15. november 2013

Stumpen

2 år og 11 mdr.

jeg fik den første under udd. og projekt nr. 2 startede så jeg tidligst kunne have termin da jeg var færdigudd, men der gik lige 3 mdr mere.. 

Anmeld

15. november 2013

SjeBets

Der er 4 år og 3 mdr mellem mine to store, dwn første var en opps og jeg var ikke klar til at "dele" min kærlighed før. Og der bliver 8 år og 10 mdr mellem den lille og den næste. Har mødt ny mand men vill faktisk ikke have flere men ja skridtet smuttede. Mine har haft meget glæde af hinanden trods de 4 år. Min kærestes der er 3 år og 8 mdr i imellem og de har også stor glæde af hinanden.

Anmeld

15. november 2013

Clisolka

Omsorgsgiver skriver:

Der er 2 år og 11 måneder imellem mine børn  Vi ville vente til Bella var lidt mere selvstændig, inden hun blev storesøster. Det var det perfekte tidspunkt for os at få nr. 2, for hun er rigtig dygtig til at hjælpe med lillebror, og er meget interesseret i at hjælpe 

Anmeld

15. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Næsten 7 år. Jeg kan ikke anbefale det

Anmeld

15. november 2013

Troldemommi

Her er der 23,5 måned imellem storesøster og lillebror, der er primær to grunde til at vi har fået dem så tæt på hinanden.

1 vi tror at jo tættere søskende er aldersmæssigt jo mere gavn og glæde vil de få af hinanden

2 jeg var 32 da jeg fødte første gang og vil gerne være færdig med at føde børn inden jeg bliver alt for gammel

Monica

Anmeld

15. november 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Aisha skriver:

Næsten 7 år. Jeg kan ikke anbefale det

Det var også mange år. Må jeg spørge om hvorfor der er så mange år imellem??

Anmeld

15. november 2013

sandramor

Omsorgsgiver skriver:

Her er der 7 år imellem mine piger og 99% procent af tiden synes jeg det er helt perfekt.... :-)
Der er selv 8 år mellem min bror og jeg.... Og trods den aldersforskel har jeg aldrig manglet ham... Han har altid været der for mig og han er min bedste ven i hele verden og idag har vi et endnu stærkere bånd mellem os :-)
Selvfølgelig er der også ulemper men ja børnene behøver ikke nødvendigvis at kunne enes bedre fordi de er tætte på hinanden aldersmæssigt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.