Hvor mange år er der mellem jeres børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2013

Silas&Mille

Vi ville gerne have haft ca 2 år mellem vores, men en upser ville at der kun skulle blive 13 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2013

Silas&Mille

k&k&k&k skriver:

1 år, 1 måned og 2 dage

27.04.12 og 29.05.13

Vi var hurtig ude igen efter første barn

vi har også snakket om nr. 3 men vi vil gerne vente et års tid endnu inden vi tænker i de baner. 

Det er næsten det samme med vores.

Her er der 1år 1 måned og 1 dag imellem

Anmeld

16. november 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Der er 14 mdr i mellem vores og hold op hvor har de bare glæde af hinanden
Det var hårdt det første stykke tid, men det er længe glemt

Anmeld

16. november 2013

Annette A

De to første er der 8 år imellem. Det er der pga flere ting bl.a af hans far slet ikke var moden til at få barn og vi derfor havde mange år vi boede hver for sig efter vi fik vores første dreng. Derudover havde vores barn vaskeligheder i form af autisme og retardering som gjorde det ekstra hårdt. Nr. 2 og 3 er der så kun 15 mdr imellem fordi det gik langt bedre med alting og vi synes nu var der styr på det hele. Begge aldersforskelle er gået så godt synes vi. Den ældste er så god til sin lillebror- og søster og kan også hjælpe med dem og de to små har vildt meget glæde af hinanden. Så man finder det positve i det hele uanset alder.

Anmeld

18. november 2013

frk andreasen

Jeg er forfærdelig skruk efter nummer 2. Har en datter på 2 år og snart 2 mdr. 

Min kæreste vil ikke have en mere lige nu men han har sagt at vi skal have en søster eller bror til vores datter. Så er spørgsmålet bare hvornår?? Ihh….hehe…det er svært…især når man ser babyer over det hele   Men jeg presser ham ikke og nævner slet ikke baby. Jeg lader ham komme til mig når han bliver klar. 

Jeg har altid synes at 3 år imellem ens børn er en god alder. Og det ville jo passe fint hvis vi gik igang nu….men det gør vi nok ikke… 

Hvor mange år er der mellem jeres børn og hvorfor??

mellem nr 1 og 2 er der præcis 3 år og 6 dage i mellem
mellem nr 2 og 3 er der 2,9 år imellem,
sys det er d perfekte alder da d er så meget selv hjulpet og godt kan vente imens man lige skifter ble eller ammer 

desuden er der  4 år imellem min ældste datter og min yngste søster og de leger bare så godt sammen de er knap 7 og 11 nu.
knus

Anmeld

18. november 2013

(august)

vi har 17 mdr mellem 1+2 (det er hårdt men dejligt), der bliver ca. 28 mdr mellem 2+3.

Anmeld

18. november 2013

stjernehimmel

Omsorgsgiver skriver:

Min kæreste vil ikke have en mere lige nu men han har sagt at vi skal have en søster eller bror til vores datter. Så er spørgsmålet bare hvornår?? Ihh….hehe…det er svært…især når man ser babyer over det hele   Men jeg presser ham ikke og nævner slet ikke baby. Jeg lader ham komme til mig når han bliver klar. 

Jeg har altid synes at 3 år imellem ens børn er en god alder. Og det ville jo passe fint hvis vi gik igang nu….men det gør vi nok ikke… 

hende af min blev 8 år i oktober, og vi er pt i gang med at se om vi kan lave en lillebror/søster:-)

Anmeld

18. november 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Omsorgsgiver skriver:

Der er præcis 2 år og 10 måneder imellem pigerne.

De er lige kommet til en alder nu - 4 år og 14 måneder, hvor de har meget gavn af hinanden :-) kan lege og hygge...

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

18. november 2013

chael

Omsorgsgiver skriver:

Der er 2 år og 7 mdr mellem 1 og 2, og 2 år og 8 mdr mellem 2 og 3 .

Det var ikke som sådan planlagt, men det passer meget godt.

Ville nok vælge en større aldersforskel, hvis jeg skulle have haft flere, men det skal jeg ikke

Anmeld

18. november 2013

mortilfreja

Omsorgsgiver skriver:

Her vil der være 13 1/2 år mellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.