Hvor mange år er der mellem jeres børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2013

lineog4

Her er Isabella knap 3 1/2 og der er ingen søskende på tapetet lige nu og det kan da godt være lidt svært når seriøst ALLE omkring en bliver gravide! Også dem med yngre børn end Isabella....
Så føler man lidt man selv burde komme igang....
Men det passer bare ikke så godt lige nu, så tænker det kommer når det kommer og så skal de to nok få glæde af hinanden alligevel selvom de ikke er pseudotvillinger

Mine 3 unger har alle 3 glæde af hinanden også Dina og Linus hvor der er 7 år mellem - vi har dage hvor de alle 3 leger en fælles leg og de alle 3 føler de får noget ud af det. Og kan da godt være de har meget forskellige interesser, men hold op hvor de holder af hinanden og er den ene ikke hjemme bliver der spurgt efter personen mange gange... 

Så ingen grund til at fremskynde noget man ikke synes passer eller man er parat til, børn med 1 år mellem kan få rigtig meget ud af hinanden, men kan også ende med at hade hinanden og på samme måde med dem med 7 år mellem. Jeg er ikke er sekund i tvivl om mine unger nyder hinanden lige nu og håber de vil hele livet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

hekran

Ser er hhv. 21, 23 og 26 måneder mellem vores børn på 6, 4, 2 og 3 måneder. Det er helt perfekt og de har altid været utrolig gode til at tage hensyn til hinanden og lege sammen osv.
Havde aldrig troet, at vi skulle have så tætte og mange børn, men det er bare lige os

Anmeld

19. november 2013

foto på lærred

Omsorgsgiver skriver:

Jeg er forfærdelig skruk efter nummer 2. Har en datter på 2 år og snart 2 mdr. 

Min kæreste vil ikke have en mere lige nu men han har sagt at vi skal have en søster eller bror til vores datter. Så er spørgsmålet bare hvornår?? Ihh….hehe…det er svært…især når man ser babyer over det hele   Men jeg presser ham ikke og nævner slet ikke baby. Jeg lader ham komme til mig når han bliver klar. 

Jeg har altid synes at 3 år imellem ens børn er en god alder. Og det ville jo passe fint hvis vi gik igang nu….men det gør vi nok ikke… 

Hvor mange år er der mellem jeres børn og hvorfor??

Her er der 3 1/2 år i mellem. Det er en fin alder. Jeg ville gerne have haft dem tættere på hinanden men desværre skulle det ikke gå sådan. Jeg synes, at den rigtige alder er hvornår mor og far har tid og overskud til et nyt barn og så er det næsten lige meget om der er 1 år eller 7 år i mellem. Når man er klar til at udvide familien fra 3-4 så er jeg sikker på, at det vil være en fin alder.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Så er det nu de personlige lærreder skal bestilles til julen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.