Her er Isabella knap 3 1/2 og der er ingen søskende på tapetet lige nu og det kan da godt være lidt svært når seriøst ALLE omkring en bliver gravide! Også dem med yngre børn end Isabella....
Så føler man lidt man selv burde komme igang....
Men det passer bare ikke så godt lige nu, så tænker det kommer når det kommer og så skal de to nok få glæde af hinanden alligevel selvom de ikke er pseudotvillinger 
Mine 3 unger har alle 3 glæde af hinanden også Dina og Linus hvor der er 7 år mellem - vi har dage hvor de alle 3 leger en fælles leg og de alle 3 føler de får noget ud af det. Og kan da godt være de har meget forskellige interesser, men hold op hvor de holder af hinanden og er den ene ikke hjemme bliver der spurgt efter personen mange gange...
Så ingen grund til at fremskynde noget man ikke synes passer eller man er parat til, børn med 1 år mellem kan få rigtig meget ud af hinanden, men kan også ende med at hade hinanden og på samme måde med dem med 7 år mellem. Jeg er ikke er sekund i tvivl om mine unger nyder hinanden lige nu og håber de vil hele livet
Anmeld