Hvor mange år er der mellem jeres børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
k&k&k&k skriver:

1 år, 1 måned og 2 dage

27.04.12 og 29.05.13

Vi var hurtig ude igen efter første barn

vi har også snakket om nr. 3 men vi vil gerne vente et års tid endnu inden vi tænker i de baner. 

Har det ikke været hårdt med så lille aldersforskel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

Hvem?

Jeg er forfærdelig skruk efter nummer 2. Har en datter på 2 år og snart 2 mdr. 

Min kæreste vil ikke have en mere lige nu men han har sagt at vi skal have en søster eller bror til vores datter. Så er spørgsmålet bare hvornår?? Ihh….hehe…det er svært…især når man ser babyer over det hele   Men jeg presser ham ikke og nævner slet ikke baby. Jeg lader ham komme til mig når han bliver klar. 

Jeg har altid synes at 3 år imellem ens børn er en god alder. Og det ville jo passe fint hvis vi gik igang nu….men det gør vi nok ikke… 

Hvor mange år er der mellem jeres børn og hvorfor??

Der er 10,5 måned mellem nr. 1 og nr. 2 (fra 2010 begge to) og mellem nr. 2 og nr. 3 er der 2,5 år - havde det stået til os, havde 2 og 3 været tættere, men det ville naturen ikke

Anmeld

15. november 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

Jeg læser hvad I alle skriver ��  Får bare ikke svaret jer alle.

Anmeld

15. november 2013

k&k&k&k

Omsorgsgiver skriver:

Har det ikke været hårdt med så lille aldersforskel?

Til tider jo, men overhovedet ikke så slemt som jeg havde frygtet!

Det gælder bare om at have struktur og at planlægge, så går det nemt.

Og så har jeg også bare 2 meget nemme børn

Anmeld

15. november 2013

L&V

Omsorgsgiver skriver:

Min kæreste vil ikke have en mere lige nu men han har sagt at vi skal have en søster eller bror til vores datter. Så er spørgsmålet bare hvornår?? Ihh….hehe…det er svært…især når man ser babyer over det hele   Men jeg presser ham ikke og nævner slet ikke baby. Jeg lader ham komme til mig når han bliver klar. 

Jeg har altid synes at 3 år imellem ens børn er en god alder. Og det ville jo passe fint hvis vi gik igang nu….men det gør vi nok ikke… 

Der er 22måneder mellem vores.. Vi ville gerne ha dem tæt.. Der er 7år mellem min søster og jeg og har først haft et forhold som voksne og min mand er enebarn så vi var ret enige om vi ville da dem tæt så de havde hinanen at støtte sig til, lege med og opleve med..Det er absolut hårdt til tider men man ka os bare mærke deres bånd og glæde ved hinanden så det er det hele værd

Anmeld

15. november 2013

Kløver

Mellem mine 2 er der 14 mdr, og bliver hh 3.5 år og 2 år 3 mdr ned til blyp

Anmeld

15. november 2013

Gittemor09

Omsorgsgiver skriver:

min datter blev 3 måneden før lillebror kom til verden

de er fra 2009 og 2012

Anmeld

15. november 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Gittemor09 skriver:

min datter blev 3 måneden før lillebror kom til verden

de er fra 2009 og 2012

Perfekt hvis du spørger mig 

Anmeld

16. november 2013

Camillago

Har tre børn, og der er to år mellem hver (juni 09, juli 11 og august 13). Det er med vilje, at de ligger så tæt pga. vores alder - vi er 39 og 41. Nu er vi så også færdige med at få børn.

Jo, det er da hårdt indimellem, men ikke SÅ hårdt. Vores tre børn er også meget, meget nemme.

Synes også det er rart at have småbørnsperioden "overstået på én gang".

Anmeld

16. november 2013

Gittemor09

Omsorgsgiver skriver:

Perfekt hvis du spørger mig 

jeg synes også det var et super tidspunkt... datteren nåede og blive blefri af sig selv inden lillebror kom til verden, og kunne stort set det hele selv, og det gjorde det hele meget nemmere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.