De har sagt nogle knap så pæne ting.. Og ret sårende..
Man er jo ret nærtagende når det gælder ens børn.. Men jeg fik rigtig mange gange slynget i hovedet: "han er ikke en baby" "han er tyk" "han er kæmpe" "han er jo en sumobryder" osv osv. Men den der virkelig væltede mit korthus var min veninde med: "Ja jeg ville starte til svømning med ham så han ikke tog så meget på, det er jo ikke sundt... han skal ud og bevæge sig".. om en baby der kun på det tidspunkt var 1 mdr gammel.. og: "ja jeg er glad for at det ikke er MIT barn der er så fed"..
Uanset så elsker man sit barn, men de ting "veninden" der sagde, de tog godt nok kegler.. Hold op jeg var ked af det i lang tid..
Ej alle de ting har jeg også måtte lægge ører til.... En spurgte mig da han vAr 2 mnd om det ikke var værd at tænke over at begrænse hans mad alla en slankekur for det kunne da ikke være godt han var så stor.
Og så den med alle forudsigelser: nej han kommer nok ikke til at gå før han bliver 2 år (og han gik som 10 måneder g :-D), I får problemer med ham og mad (åh jo han spiser næsten ikke noget og er blevet alt for tynd i mine øjne), puha han bliver nok ikke glad for at bevæge sig (øh jooooo)...
Børn er jo bare forskellige og jo han var stor og hvad så....? Skøn var han ;-)
Anmeld