Så går det løs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2013

Disarobi

M_V skriver:

Det er en fantastisk oplevelse at føde sit barn, selvom det er benhårdt arbejde! Og du vil føle den største lykkefølelse nogensinde inden længe

Dét tror jeg på!!!
Det værste der i mine øjne kan ske er hvis det bliver besluttet at der ag en eller grund skal laves kejsersnit. Vil bare SÅ gerne opleve hele fødslen.
Men man ved jo aldrig hvad der kan ske og går der nu noget rivende galt er det jo bare fantastisk at lægerne kan redde det met kejsersnit.
Men vil 100% helst føde selv, tror det bliver fedt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

BigHope13

Bihsberg skriver:

Ja de kan da godt bruge de ekstra dage på at få den livmoderhals udslettet så man kan komme ordentligt i gang!!! Men ja, det er jo de kære små der styrer slagets gang -må nok hellere vænne os til at vi ikke får meget at skulle have sagt det næste 1/2 år alligevel

Haha du har helt ret, nu det slut med at have kontrol over nået som helst

Anmeld

6. november 2013

lineog4

Bihsberg skriver:

Håber godt nok på at det ikke bliver over tre-fire dage som man nogle gange har hørt!
Kan da godt forstå du indgyder respekt med dén historie!!!
Sejt sejt gået !!!

bare vent lige om lidt er det dig der er sej sej sej i farmands øjne  Og du selv ja duner bare snotforelsket

Anmeld

6. november 2013

Trekløver(:

Bihsberg skriver:

Dét tror jeg på!!!
Det værste der i mine øjne kan ske er hvis det bliver besluttet at der ag en eller grund skal laves kejsersnit. Vil bare SÅ gerne opleve hele fødslen.
Men man ved jo aldrig hvad der kan ske og går der nu noget rivende galt er det jo bare fantastisk at lægerne kan redde det met kejsersnit.
Men vil 100% helst føde selv, tror det bliver fedt :-)

Det tror jeg heldigvis er sjældent, at der foretages akut kejsersnit men ja fantastisk at det kan lade sig gøre, hvis man af en eller anden grund vurderer at det vil være det bedste for mor og barn.

Det er også dejligt at føde selv, så du kan få din guldklump op hos dig lige med det samme. Det øjeblik er bare så vildt

Anmeld

6. november 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Bihsberg skriver:

Ja de kan da godt bruge de ekstra dage på at få den livmoderhals udslettet så man kan komme ordentligt i gang!!! Men ja, det er jo de kære små der styrer slagets gang -må nok hellere vænne os til at vi ikke får meget at skulle have sagt det næste 1/2 år alligevel

1/2 år....- uha de små "bestemmer" meget længere tid end det  God fødsel !

//Mette

Anmeld

6. november 2013

Disarobi

MKBP skriver:

1/2 år....- uha de små "bestemmer" meget længere tid end det  God fødsel !

//Mette

Haha, bilder mig selv ind at man kan begynde at præge barnet med rutiner efter det første halve år så man forhåbentlig får lidt mere at skulle have sagt
Tak for det

Anmeld

6. november 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Bihsberg skriver:

Haha, bilder mig selv ind at man kan begynde at præge barnet med rutiner efter det første halve år så man forhåbentlig får lidt mere at skulle have sagt
Tak for det

He he - det kan man selvfølgelig også, men i det store hele er det nu i lang tid dem der sætter dagsordenen, men det vænner man sig til 

Men glæd dig - det bli'r ikke større !!!

//Mette

Anmeld

6. november 2013

Disarobi

MKBP skriver:

He he - det kan man selvfølgelig også, men i det store hele er det nu i lang tid dem der sætter dagsordenen, men det vænner man sig til 

Men glæd dig - det bli'r ikke større !!!

//Mette

Har været dagplejer i 7 år, så ved godt hvor dygtige de små størrelser er til at køre rundt med én
Glæder mig bare enormt til at det er min egen dreng der sætter dagsordenen, nu har det i så lang tid været alle andres unger, hi hi...

Anmeld

6. november 2013

Aabye

Bihsberg skriver:

Jeg har mistet de tre første gange, så min mand og jeg har det også sådan lidt at vi er glade for han er stor, for forhåbentlig er han lidt mere modstandsdygtig -hellere dét end lille og svag!!
Hvad har folk da sagt om jeres?

De har sagt nogle knap så pæne ting.. Og ret sårende.. 

Man er jo ret nærtagende når det gælder ens børn.. Men jeg fik rigtig mange gange slynget i hovedet: "han er ikke en baby" "han er tyk" "han er kæmpe" "han er jo en sumobryder" osv osv. Men den der virkelig væltede mit korthus var min veninde med: "Ja jeg ville starte til svømning med ham så han ikke tog så meget på, det er jo ikke sundt... han skal ud og bevæge sig".. om en baby der kun på det tidspunkt var 1 mdr gammel..  og: "ja jeg er glad for at det ikke er MIT barn der er så fed".. 

Uanset så elsker man sit barn, men de ting "veninden" der sagde, de tog godt nok kegler.. Hold op jeg var ked af det i lang tid..

Anmeld

6. november 2013

lineog4

De har sagt nogle knap så pæne ting.. Og ret sårende.. 

Man er jo ret nærtagende når det gælder ens børn.. Men jeg fik rigtig mange gange slynget i hovedet: "han er ikke en baby" "han er tyk" "han er kæmpe" "han er jo en sumobryder" osv osv. Men den der virkelig væltede mit korthus var min veninde med: "Ja jeg ville starte til svømning med ham så han ikke tog så meget på, det er jo ikke sundt... han skal ud og bevæge sig".. om en baby der kun på det tidspunkt var 1 mdr gammel..  og: "ja jeg er glad for at det ikke er MIT barn der er så fed".. 

Uanset så elsker man sit barn, men de ting "veninden" der sagde, de tog godt nok kegler.. Hold op jeg var ked af det i lang tid..

Ej alle de ting har jeg også måtte lægge ører til.... En spurgte mig da han vAr 2 mnd om det ikke var værd at tænke over at begrænse hans mad alla en slankekur for det kunne da ikke være godt han var så stor. 

Og så den med alle forudsigelser: nej han kommer nok ikke til at gå før han bliver 2 år (og han gik som 10 måneder g :-D), I får problemer med ham og mad (åh jo han spiser næsten ikke noget og er blevet alt for tynd i mine øjne), puha han bliver nok ikke glad for at bevæge sig (øh jooooo)...

Børn er jo bare forskellige og jo han var stor og hvad så....? Skøn var han ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.