Så går det løs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2013

Disarobi

skovrup skriver:

Min søn vejede 4500g ved fødslen, det var en fødsel uden komplikationer og lige efter bogen :det

Så det må ikke få dig til at tro at det skidt fødsels mæssigt...

Nej, det er jo ikke nødvendigvis sværere... Tror bare man som førstegangsfødende tænker "Av av, mit underliv"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2013

BigHope13

Bihsberg skriver:

11 dage over termin!!!
Var til undersøgelse på sygehuset i dag, og vores stædige lille søn har end ikke brugt de 11 ekstra dage på at gøre sig det mindste klar. Han står endnu ikke fast selvom han er vores første, og havde stadig lidt livmoderhals tilbage. Så nu er det besluttet at fødslen skal sættes i gang. Første stikpille er lagt op så nu er det bare med at vente -ja tak, som om vi har lavet andet de sidste seks uger
Fik i øvrigt scannet vores bebs som de skønner til 4216 g -han skal nok blive sjov at føde!!!!!!

Uhh jeg er jo helt spændt på hvordan det er gået dig, men regner jo stærkt med at du sidder med din lille dreng i armene

Anmeld

11. november 2013

Disarobi

BigHope13 skriver:

Uhh jeg er jo helt spændt på hvordan det er gået dig, men regner jo stærkt med at du sidder med din lille dreng i armene

Jeps, sidder med min dreng han kom 41+6 efter en rigtig god fødsel... Desværre opstod der lidt komplikationer med mig bagefter så vi er stadig på hospitalet men det går fremad!! Bassen var 4430 g og 55cm og IKKE slem at føde held og lykke med når det bliver din tur

Anmeld

11. november 2013

BigHope13

Bihsberg skriver:

Jeps, sidder med min dreng han kom 41+6 efter en rigtig god fødsel... Desværre opstod der lidt komplikationer med mig bagefter så vi er stadig på hospitalet men det går fremad!! Bassen var 4430 g og 55cm og IKKE slem at føde held og lykke med når det bliver din tur

Hurra hvor skønt. Kæmpe kæmpe stort tillykke og hvor lyder det dejligt at fødslen gik så godt.
Håber du snart er på højkant igen så rigtig kan nyde jeres lille familie
glæder mig til det bliver min tur, skal sættes igang morgen tidlig

Anmeld

11. november 2013

Babydrøm

Bihsberg skriver:

Stort tillykke 

Anmeld

11. november 2013

Disarobi

BigHope13 skriver:

Hurra hvor skønt. Kæmpe kæmpe stort tillykke og hvor lyder det dejligt at fødslen gik så godt.
Håber du snart er på højkant igen så rigtig kan nyde jeres lille familie
glæder mig til det bliver min tur, skal sættes igang morgen tidlig

Tak for det det er altså bare stort!!!!
Håber det bliver en nem igangsættelse for dig, og håber at du trods spændingen får lidt søvn i nat glæder mig til at læse en opdatering selvom jeg nok ikke logger på helt så tit mere rigtig god fødsel...

Anmeld

11. november 2013

Disarobi

AnnL skriver:

Stort tillykke 

Tusind tak skal du have

Anmeld

11. november 2013

lineog4

tillykke 

Anmeld

11. november 2013

sommerfuglen82

Stort tillykke med ham 

Anmeld

12. november 2013

Disarobi

lineog4 skriver:

tillykke 

Tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.