Så går det løs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2013

Disarobi

lineog4 skriver:

Min dreng blev forresten skønnet til næsten et kilo mindre - griner skræmmer lige lidt. Nej men det tog under to timer at føde ham og gik slet ikke i stykker, og han havde/har er seriøst stort hoved. Den eneste forskel med ham og de andre var jeg skulle presse skuldrene ud også og at jordemoderstuderende spontant udbrød: sådan en stor en har jeg ikke set før ;-)

Det var rimelig sejt gået, slet ikke at briste!!!
Man skal vist ikke tage deres skøn alt for bogstaveligt lyder det til meeen håber nu ikke de har skudt et helt kilo ved siden af med vores .... Hehe, dejlig kommentar at få mens man ligger dér

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

Trekløver(:

Bihsberg skriver:

11 dage over termin!!!
Var til undersøgelse på sygehuset i dag, og vores stædige lille søn har end ikke brugt de 11 ekstra dage på at gøre sig det mindste klar. Han står endnu ikke fast selvom han er vores første, og havde stadig lidt livmoderhals tilbage. Så nu er det besluttet at fødslen skal sættes i gang. Første stikpille er lagt op så nu er det bare med at vente -ja tak, som om vi har lavet andet de sidste seks uger
Fik i øvrigt scannet vores bebs som de skønner til 4216 g -han skal nok blive sjov at føde!!!!!!

God fødsel jeg fik selv lagt stikpille, og fik veer 7,5 time efter den første var lagt

Anmeld

6. november 2013

BigHope13

Bihsberg skriver:

Njaa, regner nu nok med at det kommer til at vare noget tid. Især når der ikke rigtigt var sket noget af sig selv derinde, men hva, det klarer vi nok også. Håber han er her til weekenden!!
Det bliver spændende hvad planer de så lægger for jer på fredag bare øv at ens baby ikke kommer af sig selv, det vil man da helst

Ja lige præsis, man vil jo helst at naturen går sin gang, men øv bøv, det også noget af et slag i hovedet at få at der så bare alt ikke er sket noget i al ventetiden, tror da jeg bliver helt skuffet på fredag hvis jeg får samme besked

Anmeld

6. november 2013

Disarobi

M_V skriver:

God fødsel jeg fik selv lagt stikpille, og fik veer 7,5 time efter den første var lagt

Ej, det lyder godt!!! Fik min pille lagt op kl 12 og indtil videre er der sket..... Absolut ingenting!!!!

Håber sådan jeg kommer til at reagere postivt på det så det ikke bare bliver frem og tilbage til sygehuset for at få lagt en masse op og der ikke sker fremskridt ..

Anmeld

6. november 2013

lineog4

Det var rimelig sejt gået, slet ikke at briste!!!
Man skal vist ikke tage deres skøn alt for bogstaveligt lyder det til meeen håber nu ikke de har skudt et helt kilo ved siden af med vores .... Hehe, dejlig kommentar at få mens man ligger dér

Nu var vejen jo banet af de to andre ;-) men nej tror ikke du skal frygte at føde et stort bar.  Dog kan man prale lidt af det bagefter for ma. Kan se især på mænd der har set deres koner føde en på 3 kilo at når jeg siger en der næsten var 2 kilo større så taber de både underkæble og....

Blev forresten sat i gang sidste gang 7 dage over termin, fik pille kl 7 om aftenen og havde tid til dagen efter, men veerne kom ved 1-2 tiden om natten dog ikke regelmæssigt og lidt mærkelige men han var ude før kl 6 næste morgen, så det behøver ikke trække i langdrag

Anmeld

6. november 2013

Trekløver(:

Bihsberg skriver:

Ej, det lyder godt!!! Fik min pille lagt op kl 12 og indtil videre er der sket..... Absolut ingenting!!!!

Håber sådan jeg kommer til at reagere postivt på det så det ikke bare bliver frem og tilbage til sygehuset for at få lagt en masse op og der ikke sker fremskridt ..

Det kommer lige PLUDSELIGT Jeg nåede at få lagt to
En masse ve-støv i din retning

Anmeld

6. november 2013

Disarobi

BigHope13 skriver:

Ja lige præsis, man vil jo helst at naturen går sin gang, men øv bøv, det også noget af et slag i hovedet at få at der så bare alt ikke er sket noget i al ventetiden, tror da jeg bliver helt skuffet på fredag hvis jeg får samme besked

Ja de kan da godt bruge de ekstra dage på at få den livmoderhals udslettet så man kan komme ordentligt i gang!!! Men ja, det er jo de kære små der styrer slagets gang -må nok hellere vænne os til at vi ikke får meget at skulle have sagt det næste 1/2 år alligevel

Anmeld

6. november 2013

Disarobi

M_V skriver:

Det kommer lige PLUDSELIGT Jeg nåede at få lagt to
En masse ve-støv i din retning

Jeg er SÅ klar (siger jeg på dén her side af veerne, kan være jeg lige skal have en påmindelse herom når de er i fuld gang?)
Tak for det...

Anmeld

6. november 2013

Trekløver(:

Bihsberg skriver:

Jeg er SÅ klar (siger jeg på dén her side af veerne, kan være jeg lige skal have en påmindelse herom når de er i fuld gang?)
Tak for det...

Det er en fantastisk oplevelse at føde sit barn, selvom det er benhårdt arbejde! Og du vil føle den største lykkefølelse nogensinde inden længe

Anmeld

6. november 2013

Disarobi

lineog4 skriver:

Nu var vejen jo banet af de to andre ;-) men nej tror ikke du skal frygte at føde et stort bar.  Dog kan man prale lidt af det bagefter for ma. Kan se især på mænd der har set deres koner føde en på 3 kilo at når jeg siger en der næsten var 2 kilo større så taber de både underkæble og....

Blev forresten sat i gang sidste gang 7 dage over termin, fik pille kl 7 om aftenen og havde tid til dagen efter, men veerne kom ved 1-2 tiden om natten dog ikke regelmæssigt og lidt mærkelige men han var ude før kl 6 næste morgen, så det behøver ikke trække i langdrag

Håber godt nok på at det ikke bliver over tre-fire dage som man nogle gange har hørt!
Kan da godt forstå du indgyder respekt med dén historie!!!
Sejt sejt gået !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.