Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Janne T. skriver: Jeg har haft to fantastiske drømmefødsler af børn på henholdsvis 4240 Gram og 4380 gram. Det skal du nok klare I øvrigt er begge børn i dag helt gennemsnitlige for deres alder med hensyn til størrelse!
Jeg har haft to fantastiske drømmefødsler af børn på henholdsvis 4240 Gram og 4380 gram. Det skal du nok klare I øvrigt er begge børn i dag helt gennemsnitlige for deres alder med hensyn til størrelse!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bihsberg skriver: 11 dage over termin!!! Var til undersøgelse på sygehuset i dag, og vores stædige lille søn har end ikke brugt de 11 ekstra dage på at gøre sig det mindste klar. Han står endnu ikke fast selvom han er vores første, og havde stadig lidt livmoderhals tilbage. Så nu er det besluttet at fødslen skal sættes i gang. Første stikpille er lagt op så nu er det bare med at vente -ja tak, som om vi har lavet andet de sidste seks ugerFik i øvrigt scannet vores bebs som de skønner til 4216 g -han skal nok blive sjov at føde!!!!!!
11 dage over termin!!! Var til undersøgelse på sygehuset i dag, og vores stædige lille søn har end ikke brugt de 11 ekstra dage på at gøre sig det mindste klar. Han står endnu ikke fast selvom han er vores første, og havde stadig lidt livmoderhals tilbage. Så nu er det besluttet at fødslen skal sættes i gang. Første stikpille er lagt op så nu er det bare med at vente -ja tak, som om vi har lavet andet de sidste seks ugerFik i øvrigt scannet vores bebs som de skønner til 4216 g -han skal nok blive sjov at føde!!!!!!
Ville lige ønske dig held og lykke
Bihsberg skriver: SÅ skøn at se på
SÅ skøn at se på
Tak Jeg er også stolt af ham..
AnnL skriver: Ville lige ønske dig held og lykke
Aabye skriver: Den der med hvornår lillebror her ville begynder at gå har jeg også hørt, han rejste sig og gik 3 dage inden han blev et år.. Ultra stolt..Her eeeeeelsker lillebror mad.. Og selvfølgelig får han mad når han er sulten.. Og det er IKKE i begrænsede mængder.. Og så eeeeeelsker han at bevæge sig.. han stikker af så snart han ser sin chance.. Det har så også betydet at jeg en dag fandt ham uden for.. i en vandpyt.. hvor han sad og plaskede... Alt sammen fordi jeg ikke havde lukket havedøren (den stod på klem)..Men han var stor.. og så var han også blå på den øverste halvdel af hovedet fordi det gik lige rigeligt stærkt.. :p Så han var ikke den kønneste nyfødte..Men han er (i mine øjne) blevet en rigtig flot lille mand
Den der med hvornår lillebror her ville begynder at gå har jeg også hørt, han rejste sig og gik 3 dage inden han blev et år.. Ultra stolt..Her eeeeeelsker lillebror mad.. Og selvfølgelig får han mad når han er sulten.. Og det er IKKE i begrænsede mængder.. Og så eeeeeelsker han at bevæge sig.. han stikker af så snart han ser sin chance.. Det har så også betydet at jeg en dag fandt ham uden for.. i en vandpyt.. hvor han sad og plaskede... Alt sammen fordi jeg ikke havde lukket havedøren (den stod på klem)..Men han var stor.. og så var han også blå på den øverste halvdel af hovedet fordi det gik lige rigeligt stærkt.. :p Så han var ikke den kønneste nyfødte..Men han er (i mine øjne) blevet en rigtig flot lille mand
Skøn dreng i en skøn størrelse. Min store dreng har også først tabt appetitten senere. Og ja kan da godt se nu hvor jeg støvede et nyfødt billede frem at han måske ikke ligner en nyfødt og helt køn var han absolut ikke (jeg syntes han var grim den gang) men nu er han det smukkeste (i mine øjne). Og de andre var næsten lige så store men så nu anderledes baby agtige ud....
Må lige spamme ;-)
lineog4 skriver: Skøn dreng i en skøn størrelse. Min store dreng har også først tabt appetitten senere. Og ja kan da godt se nu hvor jeg støvede et nyfødt billede frem at han måske ikke ligner en nyfødt og helt køn var han absolut ikke (jeg syntes han var grim den gang) men nu er han det smukkeste (i mine øjne). Og de andre var næsten lige så store men så nu anderledes baby agtige ud.... Må lige spamme ;-)
Hold op han er køn.. Shit altså.. Hold kæft et godt billede af ham
Aabye skriver: Hold op han er køn.. Shit altså.. Hold kæft et godt billede af ham
Tusind tak - ja jeg synes jo han er det smukkeste nu men han var knap så pæn som tyk baby ;-)
lineog4 skriver: Tusind tak - ja jeg synes jo han er det smukkeste nu men han var knap så pæn som tyk baby ;-)
Hihi.. Altså jeg synes da ikke han er grim eller noget da han var baby.. Han har stadig et pænt ansigt.. Man kan jo se at han er stor, men det er da også det..
Min søn vejede 4500g ved fødslen, det var en fødsel uden komplikationer og lige efter bogen :det
Så det må ikke få dig til at tro at det skidt fødsels mæssigt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128