Karina80 skriver:
Er der blevet spurgt efter flere eksempler? 
Men jeg syntes også at der er flere ting der er skrevet her som jeg ikke har nævnt noget om.. Der er virkelig nogle der er gode til at bygge ekstra på eller ikke lige får læst det der står! 
Prøv nu for f.... At læse problemet i stedet for at gøre problemet større end det er!
kort sagt så skriver jeg, at jeg syntes, det er synd, at nogle forældre er lukket om deres børn og at vi gerne ville have et møde, med forældrene, for at forstå deres barn og for at vide, hvilket barn vores barn bruger ret meget tid sammen med hver dag! Der er blevet takket nej til et møde og det er accepteret! Men det fjerner sgu da ikke min bekymring!
Ved godt jeg har følelserne i klemme vedr det her barn, som jeg rent faktisk syntes rigtig godt om, ligesom det 3. Barn min søn er sammen med hver dag, og det skal jeg takle!
Syntes ærlig talt at det er utroligt, at man ikke kan komme med sin bekymring og IKKE EN KLAGE uden at man skal høvles ned! SKAM JER!
der er da ingen, der har lyst til at skrive noget her på baby.dk pga man bliver høvlet ned, selvom man kommer med et positivt indlæg! Det kan hurtigt udvikle sig til noget det slet ikke er! 
Tror vi lukker det her indlæg, for der er sgu ikke meget at komme efter her!
Du synes indlægget er positivt. Jeg synes det et grænseoverskridende at der overhovedet er efterspurgt et møde. Det er for mig mangel på omtanke.
Jeg skammer mig ikke, for jeg håber at du lærer ikke at blande dig i sager som ikke vedkommer dig.