40+0 Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2013

Nessie

BigHope13 skriver:

Haha ja du har nok helt ret, snakken om lortebleer bliver hverdags samtale Haha.

Åh hvor dejligt at hun trives og at Daniel er er interesser i hende stadig, det er jo bare fantastisk. Det må være en skøn følelse at se søskende forholdet mellem dem
håber snart hun kommer over sin periode med at ligge i arm og sin uro om aftenen, det ikke meget frihed man har kunne jeg forestille mig.

Man har simpelthen så interessante samtaler, når man bliver forældre
Specielt moderen, men det er nok mest fordi, det er hvad dagen går med.

Det ville være dejligt, hvis hun blev lidt mere "selvstændig".  Det er da også blevet bedre, hun ligger i sin egen seng om natten, det meste af tiden nu

Men det går vel over. Det bliver i hvert fald tungt at gå og slæbe på hende, når hun bliver teenager
Nej, jeg tror at det var hele den fjollede start med vægttab og indlæggelse og ikke nok mad, der har gjort at hun har et lidt større behov for tryghed, og så er det jo bare sådan det er lige nu. Det skal nok blive bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

BigHope13

Nessie skriver:

Man har simpelthen så interessante samtaler, når man bliver forældre
Specielt moderen, men det er nok mest fordi, det er hvad dagen går med.

Det ville være dejligt, hvis hun blev lidt mere "selvstændig".  Det er da også blevet bedre, hun ligger i sin egen seng om natten, det meste af tiden nu

Men det går vel over. Det bliver i hvert fald tungt at gå og slæbe på hende, når hun bliver teenager
Nej, jeg tror at det var hele den fjollede start med vægttab og indlæggelse og ikke nok mad, der har gjort at hun har et lidt større behov for tryghed, og så er det jo bare sådan det er lige nu. Det skal nok blive bedre

Haha jeg kan næsten forestille mig det Haha.

Håhå Ejjj jeg ville have ondt af dig hvis hun stadig hang på armen om 10-15 år Haha
det skal nok gå over stille og roligt, og ja det kan godt ske at hele den start bare har gjort at hun har et større tryghed behov og ja så det jo det som at der skal til selvom jeg godt kan forestille mig det udmattende især når man er en familie i forvejen man også skal tænke på.

Anmeld

4. november 2013

Nessie

BigHope13 skriver:

Haha jeg kan næsten forestille mig det Haha.

Håhå Ejjj jeg ville have ondt af dig hvis hun stadig hang på armen om 10-15 år Haha
det skal nok gå over stille og roligt, og ja det kan godt ske at hele den start bare har gjort at hun har et større tryghed behov og ja så det jo det som at der skal til selvom jeg godt kan forestille mig det udmattende især når man er en familie i forvejen man også skal tænke på.

Man lærer nok bare at overse rodet, og så få gjort tingene når manden er hjemme og kan hjælpe til.

Men synes du skal sætte dig ned, og overbevise din søn at det altså er et rigtig godt tidspunkt at have fødselsdag på nu

Anmeld

4. november 2013

Anonym101

BigHope13 skriver:

Tusind tak skal du have, ja nu må han altså gerne se at komme ud, vi længes

Ih det kan jeg godt forstå! De her dage "op til" skal måske bare gå så stærkt som muligt?

Anmeld

4. november 2013

grinny

Så kom dagen + et par ekstra! 

Nu må han altså godt snart se at komme uuuuuud  Eller har han det for godt? 

Anmeld

4. november 2013

BigHope13

FebruaryMom skriver:

Ih det kan jeg godt forstå! De her dage "op til" skal måske bare gå så stærkt som muligt?

De skal bare overståes hurtigst muligt det er så kedsomligt bare at gå og vente men kan ikke lave så meget da det hele gør ondt og spænder, og man tør næsten heller ikke planlægge noget eller tage ud fra hjemmet hvis der skulle ske noget.
Og tankerne på at man venter men ikke rigtig ved hvad vi venter er også frustrerende, venter vi på at vandet går, eller venter vi på veer, eller er vi virkelig nødt til at vente på en igangsættelse om ca en uge

men ak vi skal jo heller ikke klage er sikker på at når han endelig kommer ud så er han hele ventetiden værd

Anmeld

4. november 2013

BigHope13

grinny skriver:

Så kom dagen + et par ekstra! 

Nu må han altså godt snart se at komme uuuuuud  Eller har han det for godt? 

Han har det simpelthen bare alt for godt derinde, Meen synes hans aktivitet er blevet mindre bare fra igår til i dag måske det betyder noget, sådan har han bare gjort et par gange nu. Så tør ikke tro på noget. Ellers mærker jeg jo bare intet, ikke så meget som en plukkeve kan jeg få fremkaldt.

men Ihhh hvor er jeg bare så spændt på både fødslen og på at møde ham så der må altså gerne snart ske noget plz

Anmeld

4. november 2013

BigHope13

Nessie skriver:

Man lærer nok bare at overse rodet, og så få gjort tingene når manden er hjemme og kan hjælpe til.

Men synes du skal sætte dig ned, og overbevise din søn at det altså er et rigtig godt tidspunkt at have fødselsdag på nu

Tror du har helt ret.

Hehe det var en god idé
kæresten kom også lige ind og fortalte at nu havde han altså sat basen og autostolen ud i bilen så nu kan vi altså ikke blive mere klar, og han gider ikke rigtig vente mere Haha.

Så må jeg lige tage en alvors snak med sønnemanden Hehe det

Anmeld

4. november 2013

Anonym101

BigHope13 skriver:

De skal bare overståes hurtigst muligt det er så kedsomligt bare at gå og vente men kan ikke lave så meget da det hele gør ondt og spænder, og man tør næsten heller ikke planlægge noget eller tage ud fra hjemmet hvis der skulle ske noget.
Og tankerne på at man venter men ikke rigtig ved hvad vi venter er også frustrerende, venter vi på at vandet går, eller venter vi på veer, eller er vi virkelig nødt til at vente på en igangsættelse om ca en uge

men ak vi skal jo heller ikke klage er sikker på at når han endelig kommer ud så er han hele ventetiden værd

He he, lykke til i hvert fald!

Nej det er rigtigt! Ja, selvfølgelig er han da det!

Anmeld

4. november 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Hold nu op, hvor har jeg tjekket denne tråd mange gange

bare for at se om jeres lille smuksak var ved at gøre klar til at melde sin ankomst

Hvor er det vildt at du er så langt nu. Jeg forstår virkelig godt hvis i er ved at være utålmodige - det er sådan en mærkelig tid mod slutningen, synes jeg. Man venter og længes men man ved alligevel ikke rigtig hvad det er man venter på

Jeg hepper på jer

mange tanker og

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.