40+0 Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2013

DianaRJS

BigHope13 skriver:

Så ramte vi den gyldne TERMINSDATO

tja ved faktisk slet ikke om jeg er glad eller skuffet må nok ærligt indrømme at da maven sank for næsten 3 uger siden på så drastisk en måde så var jeg da ret sikker på at jeg snart stod over for mit livs oplevelse.
Men bettemanden har det bare SÅ godt inde i min mave så tror han bliver derinde noget tid endnu, Jaa hvem ved

var ved sidste jordemoder tjek i onsdags 39+4 og der lagde hun ikke fingre i mellem om at der godt nok var sket ting og sager på blot den uge siden jeg var der sidst, jeg havde taget yderligere 2 kg på, så er nu på +15,5 kg i alt. og hun skød bassen til at veje 3700 g hvilket er 400 g mere på bare den ene uge og min mave er blevet en del større igen, først var hun bange for at han var hoppet op af bækkenet da maven sad meget højt igen, men det vist bare fordi han er vokset så meget han står i hvert fald meget meget langt nede så hun ville altså tro han selv fandt vej ud inden igangsættelse som er 10 dage over termin på mit fødested. Så ja det håber vi jo så på

jeg har de sidste 3 aftener været ramt at voldsomme mavekramper, eller ja det lidt svært at forklare, men han tynger/ skruer sååå meget nedaf at det både presser på skambenet og også bagtil, og det giver sådan en form for krampe hvor jeg knap nok kan rette mig op, så det bedste er altså bare at ligge i sin seng på siden med en pude mellem benene.
Normalvis kommer den fornemmelse/ubehag kun i aftentimerne, men idag synes jeg allerede det er startet, man kunne jo håbe at han er igang med at planlægge sin fødselsdag derinde

ellers er der ikke så meget andet at skrive end at SEND MIG ALT JERES VESTØV,
Vi vil bare SÅÅ gerne møde vores lille søn NU

i får lige to billeder fra i går aftens (beklager kvaliteten på billederne)
og så har jeg da lige lavet et billede med sammenligning over de sidste 4 uger, lidt sjovt at se hvordan maven er gået fra strut-"flad"- rund

hav en fantastisk lørdag og weekend de dejlige baby damer

du er atså bare så fiiin...

og jeg vil godt snart se en baby så sender ihvertfald en masse ve støv herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

BigHope13

**Ønskebabyen skriver:

Sikke fint som din mave igen strutter det bliver godt nok spændende hvornår han har tænkt sig at komme ud!

Sender en masse tanker og ve-støv i din retning

Ja den er godt nok blusset op igen
tusind tak skal du have, håber snart han kommer med nogle tegn til at ville ud

Anmeld

3. november 2013

BigHope13

DianaRJS skriver:

du er atså bare så fiiin...

og jeg vil godt snart se en baby så sender ihvertfald en masse ve støv herfra

Åh tusind tak skal du have
ja nu må han altså gerne snart holde fødselsdag

Anmeld

3. november 2013

Babydrøm

tja ved faktisk slet ikke om jeg er glad eller skuffet må nok ærligt indrømme at da maven sank for næsten 3 uger siden på så drastisk en måde så var jeg da ret sikker på at jeg snart stod over for mit livs oplevelse.
Men bettemanden har det bare SÅ godt inde i min mave så tror han bliver derinde noget tid endnu, Jaa hvem ved

var ved sidste jordemoder tjek i onsdags 39+4 og der lagde hun ikke fingre i mellem om at der godt nok var sket ting og sager på blot den uge siden jeg var der sidst, jeg havde taget yderligere 2 kg på, så er nu på +15,5 kg i alt. og hun skød bassen til at veje 3700 g hvilket er 400 g mere på bare den ene uge og min mave er blevet en del større igen, først var hun bange for at han var hoppet op af bækkenet da maven sad meget højt igen, men det vist bare fordi han er vokset så meget han står i hvert fald meget meget langt nede så hun ville altså tro han selv fandt vej ud inden igangsættelse som er 10 dage over termin på mit fødested. Så ja det håber vi jo så på

jeg har de sidste 3 aftener været ramt at voldsomme mavekramper, eller ja det lidt svært at forklare, men han tynger/ skruer sååå meget nedaf at det både presser på skambenet og også bagtil, og det giver sådan en form for krampe hvor jeg knap nok kan rette mig op, så det bedste er altså bare at ligge i sin seng på siden med en pude mellem benene.
Normalvis kommer den fornemmelse/ubehag kun i aftentimerne, men idag synes jeg allerede det er startet, man kunne jo håbe at han er igang med at planlægge sin fødselsdag derinde

og så har jeg da lige lavet et billede med sammenligning over de sidste 4 uger, lidt sjovt at se hvordan maven er gået fra strut-"flad"- rund

Så flot mave  Ja noget af en forandring med din mave Håber meget han gerne snart vil have fødselsdag   Sender en masse vestøv til dig 

Anmeld

3. november 2013

MMOGM

BigHope13 skriver:

Puster vestøv i din retning 

Anmeld

3. november 2013

Anonym101

Så må han da godt komme ud den bølle! He he

Ellers en stadig fin mave!

Anmeld

3. november 2013

BigHope13

AnnL skriver:

Så flot mave  Ja noget af en forandring med din mave Håber meget han gerne snart vil have fødselsdag   Sender en masse vestøv til dig 

Tusind tak skal du have, ja den har været igennem noget af en forvandling den sidste måneds tid

Håber også sådan han kommer ud i løbet af de nærmeste dag, er godt nok ved at være brugt i kroppen

Anmeld

3. november 2013

BigHope13

MMOGM skriver:

Puster vestøv i din retning 

Tusind tak

Anmeld

3. november 2013

BigHope13

FebruaryMom skriver:

Så må han da godt komme ud den bølle! He he

Ellers en stadig fin mave!

Tusind tak skal du have, ja nu må han altså gerne se at komme ud, vi længes

Anmeld

3. november 2013

Babydrøm

BigHope13 skriver:

Tusind tak skal du have, ja den har været igennem noget af en forvandling den sidste måneds tid

Håber også sådan han kommer ud i løbet af de nærmeste dag, er godt nok ved at være brugt i kroppen

Ja det må siges 

Forstår jeg godt, I må også være ved at gå til af spænding  

og håber han snart vil have fødselsdag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.