40+0 Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2013

M (:

BigHope13 skriver:

Uhh det giver alligevel lidt forhåbninger,
men det bare så svært når man går og leder efter symptomer på om der er noget igang konstant.
Jeg håber inderligt at han snart gider at komme ud, der venter ham Såå meget kærlighed

Ja, den sidste ventetid føles garanteret længere end de foregående 8,5 måned til sammen.. Men han skal nok komme; og for hvert minut der går, bliver ventetiden kortere.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

BigHope13

DianaRJS skriver:

vil også sige det samme som M

man ikke have tonsvis at symptomer på man snart går i fødsel.

jeg havde overhovedet ingen ved nr 2. men vågnede en morgen og fik gjort den store færdig og så skal jeg ellers love for jeg fik veer. så fik veer 7.30 og bettemanden var ude 09:20 ;P så det kan altså godt gå stærkt og kommer af sig selv uden der er symptomer ;P

Wow det var sørme også en hurtig fødsel så
ja så kan jeg godt se man kan blive meget overrasket pludseligt.
Det eneste jeg synes at mærke er en tiltagene ømhed i underlivet og den nederste del af maven. faktisk som om man har lavet overdrevet mange mavebøjninger

Tak for lidt fornyet håb, det giver lidt ro. og så det jo "bare" at vente videre.

Anmeld

5. november 2013

BigHope13

M (: skriver:

Ja, den sidste ventetid føles garanteret længere end de foregående 8,5 måned til sammen.. Men han skal nok komme; og for hvert minut der går, bliver ventetiden kortere.. 

Det har du helt ret i og nu har man da også en rettesnor at gå efter og man ved at om en uges tid begynder vi at snakke igangsættelse hvis ikke der sker noget

Anmeld

5. november 2013

M (:

BigHope13 skriver:

Det har du helt ret i og nu har man da også en rettesnor at gå efter og man ved at om en uges tid begynder vi at snakke igangsættelse hvis ikke der sker noget

Er overbevist om, at han kommer inden weekenden er omme! 

Anmeld

5. november 2013

BigHope13

M (: skriver:

Je

Er overbevist om, at han kommer inden weekenden er omme! 

Det håber jeg så inderligt,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.