40+0 Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2013

BigHope13

DecemberBaby2013 skriver:

Det bar godt han blev dernede hehe! Nej de vejer jo en del til sidst i graviditeten. Her håber jeg på at hun kommer ud før termin! Hun blev vurderet til 2800 hos JM i 34+4! Skal til vægtscanning på onsdag. Er godt nok spændt på hvad hun vejer. Hun står også fast i bækkenet, så mit skamben er også VILDT ømt! Når jeg når hen af eftermiddagen, så kan jeg faktisk slet ikke gå, så tungt bliver det . Tør da slet ikke tænke på hvordan den bliver, hvis jeg når 40+0 .

Ja, han må gerne til at kigge ud!

Ja Puha de er altså noget tunge her til sidst.
Ved min vægtscanning 35+2 blev han scannet til at veje 2756 g og ja i onsdags blev han så vurderet til 3700.og hvis han ikke kommer ud før igangsættelse om ca en uge så har vi da vist også en +4 kg baby
bliver spændende at se hvad størrelse han egentlig er.

Det er så ubehagelig en følelse når de tynger så meget derned af, og det bliver desværre ikke nemmere har haft det som dig i lang tid hvor at det bliver værre hen af dagen og så om eftermiddagen aftenennkan man knap nok rette sig op fordi det spænder og sviger i underlivet. men de sidste tre dage har jeg haft det sådan fra jeg står op til jeg går i seng, plus at det er blevet meget mere ømt i hele området dernede også.

Glæder mig til at høre hvordan det går med din scanning på onsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

BigHope13

Benjamins'mor skriver:

Uh, så kommer han snart!
Held og lykke søde, sender en masse ve-støv i din retning.

Jeg håber så meget at han snart kommer og vi ikke skal vente endnu en uge til evt igangsættelse.

Tusind tak skal du have søde, håber dælme der noget krudt i det vestøv

Anmeld

4. november 2013

Disarobi

BigHope13 skriver:

Så ramte vi den gyldne TERMINSDATO

tja ved faktisk slet ikke om jeg er glad eller skuffet må nok ærligt indrømme at da maven sank for næsten 3 uger siden på så drastisk en måde så var jeg da ret sikker på at jeg snart stod over for mit livs oplevelse.
Men bettemanden har det bare SÅ godt inde i min mave så tror han bliver derinde noget tid endnu, Jaa hvem ved

var ved sidste jordemoder tjek i onsdags 39+4 og der lagde hun ikke fingre i mellem om at der godt nok var sket ting og sager på blot den uge siden jeg var der sidst, jeg havde taget yderligere 2 kg på, så er nu på +15,5 kg i alt. og hun skød bassen til at veje 3700 g hvilket er 400 g mere på bare den ene uge og min mave er blevet en del større igen, først var hun bange for at han var hoppet op af bækkenet da maven sad meget højt igen, men det vist bare fordi han er vokset så meget han står i hvert fald meget meget langt nede så hun ville altså tro han selv fandt vej ud inden igangsættelse som er 10 dage over termin på mit fødested. Så ja det håber vi jo så på

jeg har de sidste 3 aftener været ramt at voldsomme mavekramper, eller ja det lidt svært at forklare, men han tynger/ skruer sååå meget nedaf at det både presser på skambenet og også bagtil, og det giver sådan en form for krampe hvor jeg knap nok kan rette mig op, så det bedste er altså bare at ligge i sin seng på siden med en pude mellem benene.
Normalvis kommer den fornemmelse/ubehag kun i aftentimerne, men idag synes jeg allerede det er startet, man kunne jo håbe at han er igang med at planlægge sin fødselsdag derinde

ellers er der ikke så meget andet at skrive end at SEND MIG ALT JERES VESTØV,
Vi vil bare SÅÅ gerne møde vores lille søn NU

i får lige to billeder fra i går aftens (beklager kvaliteten på billederne)
og så har jeg da lige lavet et billede med sammenligning over de sidste 4 uger, lidt sjovt at se hvordan maven er gået fra strut-"flad"- rund

hav en fantastisk lørdag og weekend de dejlige baby damer

Øv så er du også på overtid!!! De kunne godt have fortalt at hver eneste dag man går over føles som en ekstra måned er nu selv NI dage over.... Pyyha hvor er det kedsommeligt held og lykke herfra når det endelig går løs

Anmeld

4. november 2013

Nessie

Hold da op, så nåede du simpelthen hertil, det gik stærkt

Hvor er det vildt som din mave har ændret udseende i løbet af de sidste uger, det tror jeg aldrig jeg har set før

Men nu må han gerne komme ud, vi vil gerne til at se indholdet af dén mave

Anmeld

4. november 2013

BigHope13

Bihsberg skriver:

Øv så er du også på overtid!!! De kunne godt have fortalt at hver eneste dag man går over føles som en ekstra måned er nu selv NI dage over.... Pyyha hvor er det kedsommeligt held og lykke herfra når det endelig går løs

Ej jeg tænkte lige tidligere at jeg ville finde dig og høre om der var sket noget, men øv det er der jo så ikke, Pyha 9 dage synes de 2 jeg er på nu har været MEGA seje og lange at komme igennem Føj altså. Nej det får man jo ikke oplyst vel, det da også for dårligt. ej hvor jeg håber der snart kommer skub i noget ved os begge to, det jo ikke til at holde ud det her.

Også held og lykke skal lyde til dig og så sender jeg lige lidt af mit opsamlede vestøv til dig har snart mere ondt af dig end mig selv Haha. og der skal altså meget til, for har meget meget meget ondt af mig selv Tihi

Anmeld

4. november 2013

BigHope13

Nessie skriver:

Hold da op, så nåede du simpelthen hertil, det gik stærkt

Hvor er det vildt som din mave har ændret udseende i løbet af de sidste uger, det tror jeg aldrig jeg har set før

Men nu må han gerne komme ud, vi vil gerne til at se indholdet af dén mave

Ja er det ikke bare helt utroligt synes det var igår vi var afsted på fertilitetsklinikken og blive insemineret og nu sidder man her to dage over termin. fatter det simpelthen ikke.

Den har bare kørt sit eget liv den mave her i løbet af den sidste måned virkelig mærkeligt, synes heller ikke selv jeg har hørt eller set ligende før.

Jaa synes altså også godt han snart må komme i omdrejninger og komme ud. vi længes så meget efter ham og alle samtaler herhjemme handler efterhånden kun om fødsel og baby. og man tør snart heller ikke planlægge noget eller tage for meget ud af huset hvis nu der skulle ske noget så det er bare så kedsomligt

håber det går jer rigtig godt

Anmeld

4. november 2013

Nessie

BigHope13 skriver:

Ja er det ikke bare helt utroligt synes det var igår vi var afsted på fertilitetsklinikken og blive insemineret og nu sidder man her to dage over termin. fatter det simpelthen ikke.

Den har bare kørt sit eget liv den mave her i løbet af den sidste måned virkelig mærkeligt, synes heller ikke selv jeg har hørt eller set ligende før.

Jaa synes altså også godt han snart må komme i omdrejninger og komme ud. vi længes så meget efter ham og alle samtaler herhjemme handler efterhånden kun om fødsel og baby. og man tør snart heller ikke planlægge noget eller tage for meget ud af huset hvis nu der skulle ske noget så det er bare så kedsomligt

håber det går jer rigtig godt

Ha ha, og når han bliver født handler samtalerne kun om hvor meget han har spist, skidt og sovet

Det går fint Hun er lidt urolig om aftenen, men iflge sundhedsplejersken er der håb forude, det burde stoppe ved de 3 måneder.
Og så er hun en rigtig velcro baby, hun vil helst bare ligge i arm, og gør tydeligt opmærksom på sin utilfredshed, hvis hun ikke får sin vilje
Daniel er helt vild med hende og passer godt på hende, og er den første han spørger til om morgenen, og kysser godnat om aftenen (vi andre får ingen kys).

Så det går godt, men glæder mig til hun vil ligge lidt mere alene, og også synes det er okay at ligge og lege på gulvet i mere end 2 minutter

Anmeld

4. november 2013

Miss Church

BigHope13 skriver:

Så ramte vi den gyldne TERMINSDATO

tja ved faktisk slet ikke om jeg er glad eller skuffet må nok ærligt indrømme at da maven sank for næsten 3 uger siden på så drastisk en måde så var jeg da ret sikker på at jeg snart stod over for mit livs oplevelse.
Men bettemanden har det bare SÅ godt inde i min mave så tror han bliver derinde noget tid endnu, Jaa hvem ved

var ved sidste jordemoder tjek i onsdags 39+4 og der lagde hun ikke fingre i mellem om at der godt nok var sket ting og sager på blot den uge siden jeg var der sidst, jeg havde taget yderligere 2 kg på, så er nu på +15,5 kg i alt. og hun skød bassen til at veje 3700 g hvilket er 400 g mere på bare den ene uge og min mave er blevet en del større igen, først var hun bange for at han var hoppet op af bækkenet da maven sad meget højt igen, men det vist bare fordi han er vokset så meget han står i hvert fald meget meget langt nede så hun ville altså tro han selv fandt vej ud inden igangsættelse som er 10 dage over termin på mit fødested. Så ja det håber vi jo så på

jeg har de sidste 3 aftener været ramt at voldsomme mavekramper, eller ja det lidt svært at forklare, men han tynger/ skruer sååå meget nedaf at det både presser på skambenet og også bagtil, og det giver sådan en form for krampe hvor jeg knap nok kan rette mig op, så det bedste er altså bare at ligge i sin seng på siden med en pude mellem benene.
Normalvis kommer den fornemmelse/ubehag kun i aftentimerne, men idag synes jeg allerede det er startet, man kunne jo håbe at han er igang med at planlægge sin fødselsdag derinde

ellers er der ikke så meget andet at skrive end at SEND MIG ALT JERES VESTØV,
Vi vil bare SÅÅ gerne møde vores lille søn NU

i får lige to billeder fra i går aftens (beklager kvaliteten på billederne)
og så har jeg da lige lavet et billede med sammenligning over de sidste 4 uger, lidt sjovt at se hvordan maven er gået fra strut-"flad"- rund

hav en fantastisk lørdag og weekend de dejlige baby damer

YAH!! 

Masser af ve-støv til dig! 

Anmeld

4. november 2013

BigHope13

Nessie skriver:

HHah

Ha ha, og når han bliver født handler samtalerne kun om hvor meget han har spist, skidt og sovet

Det går fint Hun er lidt urolig om aftenen, men iflge sundhedsplejersken er der håb forude, det burde stoppe ved de 3 måneder.
Og så er hun en rigtig velcro baby, hun vil helst bare ligge i arm, og gør tydeligt opmærksom på sin utilfredshed, hvis hun ikke får sin vilje
Daniel er helt vild med hende og passer godt på hende, og er den første han spørger til om morgenen, og kysser godnat om aftenen (vi andre får ingen kys).

Så det går godt, men glæder mig til hun vil ligge lidt mere alene, og også synes det er okay at ligge og lege på gulvet i mere end 2 minutter

Haha ja du har nok helt ret, snakken om lortebleer bliver hverdags samtale Haha.

Åh hvor dejligt at hun trives og at Daniel er er interesser i hende stadig, det er jo bare fantastisk. Det må være en skøn følelse at se søskende forholdet mellem dem
håber snart hun kommer over sin periode med at ligge i arm og sin uro om aftenen, det ikke meget frihed man har kunne jeg forestille mig.

Anmeld

4. november 2013

BigHope13

Miss Church skriver:

YAH!! 

Masser af ve-støv til dig! 

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.