DecemberBaby2013 skriver:
Det bar godt han blev dernede hehe! Nej de vejer jo en del til sidst i graviditeten. Her håber jeg på at hun kommer ud før termin! Hun blev vurderet til 2800 hos JM i 34+4! Skal til vægtscanning på onsdag. Er godt nok spændt på hvad hun vejer. Hun står også fast i bækkenet, så mit skamben er også VILDT ømt! Når jeg når hen af eftermiddagen, så kan jeg faktisk slet ikke gå, så tungt bliver det
. Tør da slet ikke tænke på hvordan den bliver, hvis jeg når 40+0
.
Ja, han må gerne til at kigge ud! 

Ja Puha de er altså noget tunge her til sidst.
Ved min vægtscanning 35+2 blev han scannet til at veje 2756 g og ja i onsdags blev han så vurderet til 3700.og hvis han ikke kommer ud før igangsættelse om ca en uge så har vi da vist også en +4 kg baby

bliver spændende at se hvad størrelse han egentlig er.
Det er så ubehagelig en følelse når de tynger så meget derned af, og det bliver desværre ikke nemmere

har haft det som dig i lang tid hvor at det bliver værre hen af dagen og så om eftermiddagen aftenennkan man knap nok rette sig op fordi det spænder og sviger i underlivet. men de sidste tre dage har jeg haft det sådan fra jeg står op til jeg går i seng, plus at det er blevet meget mere ømt i hele området dernede også.
Glæder mig til at høre hvordan det går med din scanning på onsdag
Anmeld