Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M&J87 skriver: Hvor frustrerende, også fordi man bilder sig selv ind i at det kan være når som helst når man har ramt 37+0!
Hvor frustrerende, også fordi man bilder sig selv ind i at det kan være når som helst når man har ramt 37+0!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigHope13 skriver: Så ramte vi den gyldne TERMINSDATO tja ved faktisk slet ikke om jeg er glad eller skuffet må nok ærligt indrømme at da maven sank for næsten 3 uger siden på så drastisk en måde så var jeg da ret sikker på at jeg snart stod over for mit livs oplevelse.Men bettemanden har det bare SÅ godt inde i min mave så tror han bliver derinde noget tid endnu, Jaa hvem vedvar ved sidste jordemoder tjek i onsdags 39+4 og der lagde hun ikke fingre i mellem om at der godt nok var sket ting og sager på blot den uge siden jeg var der sidst, jeg havde taget yderligere 2 kg på, så er nu på +15,5 kg i alt. og hun skød bassen til at veje 3700 g hvilket er 400 g mere på bare den ene uge og min mave er blevet en del større igen, først var hun bange for at han var hoppet op af bækkenet da maven sad meget højt igen, men det vist bare fordi han er vokset så meget han står i hvert fald meget meget langt nede så hun ville altså tro han selv fandt vej ud inden igangsættelse som er 10 dage over termin på mit fødested. Så ja det håber vi jo så påjeg har de sidste 3 aftener været ramt at voldsomme mavekramper, eller ja det lidt svært at forklare, men han tynger/ skruer sååå meget nedaf at det både presser på skambenet og også bagtil, og det giver sådan en form for krampe hvor jeg knap nok kan rette mig op, så det bedste er altså bare at ligge i sin seng på siden med en pude mellem benene.Normalvis kommer den fornemmelse/ubehag kun i aftentimerne, men idag synes jeg allerede det er startet, man kunne jo håbe at han er igang med at planlægge sin fødselsdag derindeellers er der ikke så meget andet at skrive end at SEND MIG ALT JERES VESTØV, Vi vil bare SÅÅ gerne møde vores lille søn NUi får lige to billeder fra i går aftens (beklager kvaliteten på billederne)og så har jeg da lige lavet et billede med sammenligning over de sidste 4 uger, lidt sjovt at se hvordan maven er gået fra strut-"flad"- rundhav en fantastisk lørdag og weekend de dejlige baby damer
Så ramte vi den gyldne TERMINSDATO tja ved faktisk slet ikke om jeg er glad eller skuffet må nok ærligt indrømme at da maven sank for næsten 3 uger siden på så drastisk en måde så var jeg da ret sikker på at jeg snart stod over for mit livs oplevelse.Men bettemanden har det bare SÅ godt inde i min mave så tror han bliver derinde noget tid endnu, Jaa hvem vedvar ved sidste jordemoder tjek i onsdags 39+4 og der lagde hun ikke fingre i mellem om at der godt nok var sket ting og sager på blot den uge siden jeg var der sidst, jeg havde taget yderligere 2 kg på, så er nu på +15,5 kg i alt. og hun skød bassen til at veje 3700 g hvilket er 400 g mere på bare den ene uge og min mave er blevet en del større igen, først var hun bange for at han var hoppet op af bækkenet da maven sad meget højt igen, men det vist bare fordi han er vokset så meget han står i hvert fald meget meget langt nede så hun ville altså tro han selv fandt vej ud inden igangsættelse som er 10 dage over termin på mit fødested. Så ja det håber vi jo så påjeg har de sidste 3 aftener været ramt at voldsomme mavekramper, eller ja det lidt svært at forklare, men han tynger/ skruer sååå meget nedaf at det både presser på skambenet og også bagtil, og det giver sådan en form for krampe hvor jeg knap nok kan rette mig op, så det bedste er altså bare at ligge i sin seng på siden med en pude mellem benene.Normalvis kommer den fornemmelse/ubehag kun i aftentimerne, men idag synes jeg allerede det er startet, man kunne jo håbe at han er igang med at planlægge sin fødselsdag derindeellers er der ikke så meget andet at skrive end at SEND MIG ALT JERES VESTØV, Vi vil bare SÅÅ gerne møde vores lille søn NUi får lige to billeder fra i går aftens (beklager kvaliteten på billederne)og så har jeg da lige lavet et billede med sammenligning over de sidste 4 uger, lidt sjovt at se hvordan maven er gået fra strut-"flad"- rundhav en fantastisk lørdag og weekend de dejlige baby damer
Så er der de 2 uger at tælle ned
Sisse Vinther skriver: Så er der de 2 uger at tælle ned
shit hvor går tiden altså bare hurtig... kan huske da jeg fødte da var du næsten kun lige ramt 30+ Du godeste min "baby" er snart 10 uger Tiden flyver afsted (nok ikke lige for dig i de her dage)
Men ih hvor er det altså bare spændende !!! glæder mig sådan til du melder lillemandens ankomst herinde forhåbentligt er det MEGET snart
Sender dig SPANDEVIS af ve-støv for jeg skal ikke bruge noget så du må få alt det jeg kan give dig
KOM så ud NU lille fyr
Rinepigen skriver: shit hvor går tiden altså bare hurtig... kan huske da jeg fødte da var du næsten kun lige ramt 30+ Du godeste min "baby" er snart 10 uger Tiden flyver afsted (nok ikke lige for dig i de her dage) Men ih hvor er det altså bare spændende !!! glæder mig sådan til du melder lillemandens ankomst herinde forhåbentligt er det MEGET snart Sender dig SPANDEVIS af ve-støv for jeg skal ikke bruge noget så du må få alt det jeg kan give dig KOM så ud NU lille fyr
BigHope13 skriver: Heldigvis ikke så længe igen i sønderborg hvor jeg skal føde bliver man sat igang seneste 41+3 så "kun" en uge tilbageog så bliver man undersøgt ved 41+0 og det er jeg på lørdag så ringer ind fredag hvis der ikke er sket noget
Heldigvis ikke så længe igen i sønderborg hvor jeg skal føde bliver man sat igang seneste 41+3 så "kun" en uge tilbageog så bliver man undersøgt ved 41+0 og det er jeg på lørdag så ringer ind fredag hvis der ikke er sket noget
Uuuuuha det bliver spændende Man må da håbe at han selv vælger at bane vejen inden
Sisse Vinther skriver: DDe Uuuuuha det bliver spændende Man må da håbe at han selv vælger at bane vejen inden
DDe
BigHope13 skriver: Hehe hvor er du sød, men det er da virkelig også vildt at tænke på, synes generelt at hele graviditeten bare er fløjet afsted. Men nej de sidste dage her, Føj hvor er de kedelige, seje og lange at komme igennem folk siger jeg er heldig, men hvor ville jeg dog ønske at jeg tonsvis af plukkeveer eller andet så jeg ligesom kunne mærke at der var gang i noget modning af en slags.Tusind mange tak skal du have jeg samler alt ind jeg overhovedet kan i håb om at der meget snart sker noget
Hehe hvor er du sød, men det er da virkelig også vildt at tænke på, synes generelt at hele graviditeten bare er fløjet afsted. Men nej de sidste dage her, Føj hvor er de kedelige, seje og lange at komme igennem folk siger jeg er heldig, men hvor ville jeg dog ønske at jeg tonsvis af plukkeveer eller andet så jeg ligesom kunne mærke at der var gang i noget modning af en slags.Tusind mange tak skal du have jeg samler alt ind jeg overhovedet kan i håb om at der meget snart sker noget
Vil bare lige trøste med, at det SAGTENS kan gå i gang (og gå hurtigt) uden tonsvis af plukkeveer.
Jeg havde så godt som ingen plukkeveer i 3. trimester, ingen slimprop eller vand der gik og heller ikke tegnblødning. Alligevel gik det spontant i gang og jeg fødte 5,5 time efter første spæde veer (nægtede at tro på, at det var veer indtil 3 timer inde i forløbet )..
Så held og lykke; håber han snart beslutter sig for at sige goddag til verden og sine spændte forældre!
M (: skriver: Vil bare lige trøste med, at det SAGTENS kan gå i gang (og gå hurtigt) uden tonsvis af plukkeveer. Jeg havde så godt som ingen plukkeveer i 3. trimester, ingen slimprop eller vand der gik og heller ikke tegnblødning. Alligevel gik det spontant i gang og jeg fødte 5,5 time efter første spæde veer (nægtede at tro på, at det var veer indtil 3 timer inde i forløbet ).. Så held og lykke; håber han snart beslutter sig for at sige goddag til verden og sine spændte forældre!
BigHope13 skriver: Det ville klart være at foretrække synes en uge virker som evigheder lige nu så håber sådan at han skifter mening og kommer inden for de næste par dage
Det ville klart være at foretrække synes en uge virker som evigheder lige nu så håber sådan at han skifter mening og kommer inden for de næste par dage
vil også sige det samme som M
man ikke have tonsvis at symptomer på man snart går i fødsel.
jeg havde overhovedet ingen ved nr 2. men vågnede en morgen og fik gjort den store færdig og så skal jeg ellers love for jeg fik veer. så fik veer 7.30 og bettemanden var ude 09:20 ;P så det kan altså godt gå stærkt og kommer af sig selv uden der er symptomer ;P
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128