De eneste som vidste noget var i gære ved os, var min mor, og svigermor. Den eneste grund til de vidste besked, var fordi svigermor aftenen før havde fået besked på at stå standby hvis det udviklede sig, og manden var taget på job. Min mor fik besked på jeg var i aktiv fødsel tidligt om morgenen, og det fik hun kun at vide fordi hende og jeg skulle have været i IKEA.
Svigermor blev ringet op af manden om at hun ikke længere skulle stå klar, fordi vi allerede var på sygehuset.
Men havde vores datter nu fulgt sin "plan" så tvivler jeg på at familien havde fået noget at vide før efter fødslen, og jeg havde fundet mig selv.
Der gik næsten 2 timer fra fødslen til at vi ringede til familie og sagde jeg havde født. Og det var selvom de fjernede Lilje efter ganske kort tid, og kom på neo. Jeg skulle bare selv karpere alt der skete. Hun kom før tid, og lige så hurtigt som jeg var blevet mor, havde de fjernet hende til neo. Så jeg var lidt rundt på gulvet, og er glad for jeg lige fik den tid for mig selv, inden jeg skulle hænge i røret.
Og så slap jeg for den der "hvornår kommer hun ud" for hun kom 5 uger for tidligt, og ingen var forberedte
Anmeld