Uha var selv meget, meget forelsket i min kæreste efter 8 uger og var godt nok blevet meget ked af det, hvis han havde skullet være far til sin eks barn, men selvfølgelig mere ulykkelig, hvis han havde været mig utro med hende, så havde jeg nok også været rasende. Hvis jeg skulle gøre det forbi med ham efter 8 uger var jeg godt nok blevet ked af det, men ville desværre ikke have været til et eventuelt bonusbarn på det tidspunkt og havde nok desværre også været for jaloux. Samtidig ville jeg ikke bryde mig og tanken om, at min elskede ikke skulle have kontakt med sit barn og barnet med sin far for min skyld.
En mand, der ville kunne fravælge sit barn alene på grund af en afskyelig eks heks, ville jeg nok også miste sympati for, fordi jeg føler, at barnet som udgangspunkt har brug for både far og mor.
Jeg har så nultolerence i forhold til narko, så ville på ingen måde date en mand, der har flirtet med stoffer i tiden, hvor vi mødes. Kunne heller ikke præsentere mit barn for en mand efter første date. Så de to ting ville have betydning for mit valg, men der er vi jo forskellige, for du er jo forelsket i ham, det var jeg nok ikke blevet eller havde i hvert fald trukket mig på grund af stofferne alene.
Anmeld