min kæreste skal have barn med en anden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mom skriver:

Der er så mange ting der springer mig i øjnene, at jeg dårligt ved hvor jeg skal begynde..

Din kæreste som du har kendt i 8!! uger var påvirket af stoffer sidste gang han var sammen med sin X, men du skriver at han ikke har rørt det siden, det tror jeg bare ikke på, man stopper ikke bare med stoffer fra den ene dag til den anden!

Du har allerede ladet dit barn møde din kæreste, og jeg kan læse mig frem til at det stort set er sket fra dag 1. Det er i min verden at gamble med et barns følelser på højt plan, hvad hvis det ikke holder, så bliver barnet såret!

Han venter barn med sin X, og der er tvivl om han har rullet rundt med både dig og hende samtidigt.

Han ved slet ikke om han vil have noget med barnet at gøre! Hvorfor er det lige du vil være sammen med sådan mand, hvad nu yvis du bliver gravid, så skal du være bange for om han skrider?

Ej puha, se at komme væk! Og brug måske lidt tid til at tænke over hvor hurtigt du skal præsentere eventuelle nye flirts til dit barn.

Helt enig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

lineog4

Prøver lige først kun at forholde mig til et scenarie hvor min kæreste ventede barn med en anden - var jeg sikker på efter så kort tid at dette var min sjæleven så skulle jeg alvorligt i tænkeboksen. Vil lige se var han min sjæleven er der ingen tvivl om han ville far med stort F for bare barn, og derfor skulle jeg forholde mig til at han skulle blive far uden det var sammen med mig - det ville godt nok være en hård nød at sluge og jeg skulle bruge mange tanker og mange lange snakke før jeg træf mit valg. Også fordi jeg skulle tænke over om jeg kunne tage et bonusbarn ind så tidligt i forløbet - ja egentlig mener jeg jo slet kkke børn har noget at gøre i et forhold det første års tid men det her ville være en anden situation for det at blive forældre er så stort og det kunne jeg ikke vælge ikke at støtte og være en del af.

tror jeg ville løbe min vej kommer jeg frem til jo mere jeg skriver ;-)

Så er der lige alt det andet, stoffer? Hader sin eks så meget så han kan fravælge sit eget barn? Have ham boende med dit barn når I kun har kendt hinanden så kort tid? Jeg er nok for gammeldags  Og må erkende jeg ikke satsede på det forhold som andet end netop forhold og ikke der hvor jeg skulle skabe familie og derfor ville min børn ikke blive involveret.

Anmeld

27. oktober 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Altaå siden vi så hinanden første gang har han været ved ogs hver aften og nat og har kun været a sted på arbejde .

Så chancenfor det er et andet barn er der.

Og vil lige sige atdet kun var et engangs knald det er længe siden de slog op og der vsr hun ogs gravid med hans barn og der mistede hun det.er

Har du ladet dit barn møde ham med det samme? Og han har boet hos jer stort set fra dag 1??!!........det er bare SLET ikke i orden, i den her situation har du tilsidesat dit barn til fordel for dig selv, det er ikke god forælder-opførsel, øv.

Anmeld

27. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hej tøser.

Det er sådan at jeg begyndte for 8 ugersiden og se denne fyr,  som så blev min kæreste.

Vi fandt så ud a i sidste uge at hans eks kæreste er gravid i 9.-10. Uge.

Så han har jo ikke været mig utro, men været sammen med jende lige inden vi fandt sammen.

Nu er spørgsmålet bare hvordan skal jeg foeholde mig til han skal havbarn med en anden. Keg hsr det så skidt over hun bærer rundt på hans barn.

Forstår slet ikke jeg reagere så voldsom.

Nogle gode råd ?

tænker du på dit barn i det her?
Du lader ham møde hende fra dag 1?? og nu ender han måske med at forsvinde? Det er ikke godt for børn at folk løber ind og ud i deres liv. de bliver forvirret.

jeg ville ikke beholde ham. det kan godt være at han er god med din datter, men han vælger at være ligeglad med sit eget barn. så han kan godt li andres børn, men ikke sine egne.
Hvis i går fra hinanden, har han jo ikke noget ansvar over for din datter. men han vil altid have noget med sit eget barn.

Jeg synes virkelig du skal sætte dig ned og tænke over tingene. og så er din datter altså vigtig, og du har et ansvar over for hende.

Anmeld

27. oktober 2013

RosaSofia

Uha var selv meget, meget forelsket i min kæreste efter 8 uger og var godt nok blevet meget ked af det, hvis han havde skullet være far til sin eks barn, men selvfølgelig mere ulykkelig, hvis han havde været mig utro med hende, så havde jeg nok også været rasende. Hvis jeg skulle gøre det forbi med ham efter 8 uger var jeg godt nok blevet ked af det, men ville desværre ikke have været til et eventuelt bonusbarn på det tidspunkt og havde nok desværre også været for jaloux. Samtidig ville jeg ikke bryde mig og tanken om, at min elskede ikke skulle have kontakt med sit barn og barnet med sin far for min skyld.

En mand, der ville kunne fravælge sit barn alene på grund af en afskyelig eks heks, ville jeg nok også miste sympati for, fordi jeg føler, at barnet som udgangspunkt har brug for både far og mor.

Jeg har så nultolerence i forhold til narko, så ville på ingen måde date en mand, der har flirtet med stoffer i tiden, hvor vi mødes. Kunne heller ikke præsentere mit barn for en mand efter første date. Så de to ting ville have betydning for mit valg, men der er vi jo forskellige, for du er jo forelsket i ham, det var jeg nok ikke blevet eller havde i hvert fald trukket mig på grund af stofferne alene.

Anmeld

27. oktober 2013

DianaRJS

okay nu kan det godt være det er mig der er helt forkert på den....

men hvad er forskellen ved at finde sammen med en der allerede har et barn som ts jo selv har sagt hun har, og så på at hans x venter et barn med en anden???

i min verden er det sådan set det samme.....

til ts: hvis du virkeig vil ham, så vil jeg sige i skal være sikker på barnet er hans, og så vil jeg sige at du må tage fat i ørene på ham og prøve at hjælpe ham igennem det og få ham til at være en del af det.... barnet skal jo ikke straffes fordi han er usikker, og den bedste måde at hjælpe på er at gøre han til en " mand" der tager ansvar for det han har været med til at lave

hvorimod hvis du er i tvivl om du vil ham , så er det nok nu du skal hoppe fra, ikke kun pga det kommende barn, men læste du også selv havde en datter, og for hendes skyld også skal det jo heller ikke være sådan han er der nu hvor du faktisk er i tvivl og du så dropper ham senere.....

håber du finder ud af det

Anmeld

27. oktober 2013

lineog4

DianaRJS skriver:

okay nu kan det godt være det er mig der er helt forkert på den....

men hvad er forskellen ved at finde sammen med en der allerede har et barn som ts jo selv har sagt hun har, og så på at hans x venter et barn med en anden???

i min verden er det sådan set det samme.....

til ts: hvis du virkeig vil ham, så vil jeg sige i skal være sikker på barnet er hans, og så vil jeg sige at du må tage fat i ørene på ham og prøve at hjælpe ham igennem det og få ham til at være en del af det.... barnet skal jo ikke straffes fordi han er usikker, og den bedste måde at hjælpe på er at gøre han til en " mand" der tager ansvar for det han har været med til at lave

hvorimod hvis du er i tvivl om du vil ham , så er det nok nu du skal hoppe fra, ikke kun pga det kommende barn, men læste du også selv havde en datter, og for hendes skyld også skal det jo heller ikke være sådan han er der nu hvor du faktisk er i tvivl og du så dropper ham senere.....

håber du finder ud af det

Der er nok ikke den store forskel - andet end den den fantastiske forelskelse lige når man møder sit barn for første gang, hvor meget man skal investere i den første tid osv.  Personligt tror jeg, at jeg ville blive så misundelig over min kæreste ikke skulle opleve dømt med mig.

derudover er det for mig også sådan at jeg ikke ville ønske at involvere børn tidligt i et forhold og jeg ville hellere ikke ønske at involvere mine følelser i barnet tidligt - det ville være tiden som voksne når det var muligt. Og med sådan et lille nyt liv og en mand der var drøn forelsket i sit barn måtte jeg støtte og være med og jeg ville frygte det var for tidligt i forholdet. Jeg ville hellere ikke involvere mig i et bonusbarn tidligt eller lade en mand involvere sig i mine så tidligt.

Anmeld

27. oktober 2013

DianaRJS

lineog4 skriver:

Der er nok ikke den store forskel - andet end den den fantastiske forelskelse lige når man møder sit barn for første gang, hvor meget man skal investere i den første tid osv.  Personligt tror jeg, at jeg ville blive så misundelig over min kæreste ikke skulle opleve dømt med mig.

derudover er det for mig også sådan at jeg ikke ville ønske at involvere børn tidligt i et forhold og jeg ville hellere ikke ønske at involvere mine følelser i barnet tidligt - det ville være tiden som voksne når det var muligt. Og med sådan et lille nyt liv og en mand der var drøn forelsket i sit barn måtte jeg støtte og være med og jeg ville frygte det var for tidligt i forholdet. Jeg ville hellere ikke involvere mig i et bonusbarn tidligt eller lade en mand involvere sig i mine så tidligt.

hvis ikke de bor sammen, altså eksen og ham vil det jo ikke være som første gang man selv får barn med manden han går jo glip af meget netop fordi han ikke er der hele tiden hvorimod hvis man flytter sammen med en der i forvejen har et barn har han jo netop været det hele igennem, eller må man formode

og jeg har selv 2 dele børn, så det der med at de ikke skal involdveres i et forhold for hurtigt er jeg helt enig med dig i, der gik ihvertfald 6 måneder før mine børn mødte min kæreste, og på det tidspunkt var det også kun som en ven de mødte ham da jeg jo gerne selv ville være sikker på det var holdbart...

men den må man jo self. pakke lidt væk når barnet kommer uden for et forhold, og måske bare håbe det er holdbart

Anmeld

27. oktober 2013

lineog4

DianaRJS skriver:

hvis ikke de bor sammen, altså eksen og ham vil det jo ikke være som første gang man selv får barn med manden han går jo glip af meget netop fordi han ikke er der hele tiden hvorimod hvis man flytter sammen med en der i forvejen har et barn har han jo netop været det hele igennem, eller må man formode

og jeg har selv 2 dele børn, så det der med at de ikke skal involdveres i et forhold for hurtigt er jeg helt enig med dig i, der gik ihvertfald 6 måneder før mine børn mødte min kæreste, og på det tidspunkt var det også kun som en ven de mødte ham da jeg jo gerne selv ville være sikker på det var holdbart...

men den må man jo self. pakke lidt væk når barnet kommer uden for et forhold, og måske bare håbe det er holdbart

Min mand har en stor dreng fra tidligere som boede hos ham - og jeg har egentlig ikke været misundelig over han havde prøvet, men tænker jeg ville blive det hvis jeg stod på sidelinien - men det er måske fordi Heg i bund og grund er småmisundelig på alle der får børn   Så måske hvis jeg var et andet sted i livet ville jeg ikke blive misundelig og så ville det være det samme. Dog ville jeg stadig skulle vurdere om jeg ville involvere mig i et nyt lille liv så tidligt i et forhold. Men var det virkelig min sjæleven jeg havde mødt ville der jo ingen fare være for så skulle jeg se det barn vokse op.

men ved ikke måske fordi det er så tidligt i forholdet (var det ikke det havde han jo været mig utro) og derfor er der så mange hvis'er.... 

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

Har snakket med ham om alt dwt her.

Og han kræver og få en test om det er hans barn.

Og har valgt oh støtte ham det.

Ved godt folk siger drt ertidligt han møder mit barn.

Men vi er sikker på ores forhold og jeg ved han ikke vilgå tilbage hende.g

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.