min kæreste skal have barn med en anden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

Har snakket med ham om alt dwt her.

Og han kræver og få en test om det er hans barn.

Og har valgt oh støtte ham det.

Ved godt folk siger drt ertidligt han møder mit barn.

Men vi er sikker på ores forhold og jeg ved han ikke vilgå tilbage hende.g

jeg har ikke tænkt på om han ville gå tilbage, det tror jeg nemlig heller ikke han vil.. Men derfor kan du jo ikke være sikker på forholdet, hvad hvis der var gået tre uger og så var der alligevel ikke kemien.. ??
I kan jo godt gå fra hinanden, bare fordi han ikke går tilbage til hende(ikke fordi jeg siger han gør det) du kan også finde ud af at han ikke er den rigtige.
fra dag 1 er bare for tidligt, ligemeget hvor sikker man er. det er et barn der knytter sig til den person der er der i dens hver dag.

Men det er fint at han vil være sikker, men hvis han er faren, har han noget at forklare.. men jeg vil stadigvæk tænke det grundigt igennem.. ikke at jeg siger at du skal smide ham ud..

og så skal der snakkes om de stoffer.. kan godt være han siger at han er stoppet, men det stopper man altså ikke fra dag til dag... det tager tid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Har snakket med ham om alt dwt her.

Og han kræver og få en test om det er hans barn.

Og har valgt oh støtte ham det.

Ved godt folk siger drt ertidligt han møder mit barn.

Men vi er sikker på ores forhold og jeg ved han ikke vilgå tilbage hende.g

Hvordan forklarer han at han har været dig utro? Hvis altså det er betegnet rigtigt hvor langt hun er henne. 
Og jeg forstår slet ikke du kan være sikker fra dag 1. Du kender jo ikke manden
Og selvfølgelig tror man på det holder. Du er forelsket og alt er lyserødt i starten.
Og er han stoppet med stoffer lige da han lærte dig at kende?
Jeg synes du skal passe på dig selv og på din datter

Anmeld

2. november 2013

Anaya-silje

Jeg har stået i ligne sitiation.

Da jeg mødte min kæreste for knap 8 år siden.

Han kæreste var 6 mdr henne, og ja han var gået fra hende fordi (hun havde smidt p-pillerne) uden han vidste det, de prøvede at få det til at fungere...men det gik ikke ...og ja jeg kom ind i billedet (vi blev forelsket,  og de kunne ikke sammen, og det kunne et barn ikk redde mente min kæreste)

Han var kold og ville ikke havde noget med barnet at gøre...jeg blev vred, for det var ikke barnets skyld...og i sidste ende indrømmede han også det var for ikke at sårer mig.

Barnet blev født, og jeg fik min kæreste overtalt til at se sin lille ny pige, og få det til at fungere...ellers ville vi ikke kunne være sammen.

Det blev til besøg hos x-kæresten hver torsdag for at besøge min lille pige...og han var STOLT...! jeg var ikke med, og var selvfølgelig nervøs, for at de fik føleleser for hinanden igen...men jeg måtte stole på ham eller tage chancen.

Det var rigtig hårdt til tider...men man ved man har et stort chance for at miste kærligheden...men lige meget hvad, så SKAL han se barnet, og du må være en del eller ej...

i dag har vi selv fået 2 piger på 2½ og 4 år og så hans pige på knap 7 ½ år Og det er skønt når hun kommer her hve 14 dag

Det er knald eller fald...men lad dig ikke stå i vejen for barnet.

Anmeld

2. januar 2014

Anonym trådstarter

Anaya-silje skriver:

Jeg har stået i ligne sitiation.

Da jeg mødte min kæreste for knap 8 år siden.

Han kæreste var 6 mdr henne, og ja han var gået fra hende fordi (hun havde smidt p-pillerne) uden han vidste det, de prøvede at få det til at fungere...men det gik ikke ...og ja jeg kom ind i billedet (vi blev forelsket,  og de kunne ikke sammen, og det kunne et barn ikk redde mente min kæreste)

Han var kold og ville ikke havde noget med barnet at gøre...jeg blev vred, for det var ikke barnets skyld...og i sidste ende indrømmede han også det var for ikke at sårer mig.

Barnet blev født, og jeg fik min kæreste overtalt til at se sin lille ny pige, og få det til at fungere...ellers ville vi ikke kunne være sammen.

Det blev til besøg hos x-kæresten hver torsdag for at besøge min lille pige...og han var STOLT...! jeg var ikke med, og var selvfølgelig nervøs, for at de fik føleleser for hinanden igen...men jeg måtte stole på ham eller tage chancen.

Det var rigtig hårdt til tider...men man ved man har et stort chance for at miste kærligheden...men lige meget hvad, så SKAL han se barnet, og du må være en del eller ej...

i dag har vi selv fået 2 piger på 2½ og 4 år og så hans pige på knap 7 ½ år Og det er skønt når hun kommer her hve 14 dag

Det er knald eller fald...men lad dig ikke stå i vejen for barnet.

er ogs nået så langt at jeg ikke tænker over det på den måde mere , altså hvis han er far så tager vi den derfra og self skal han se den lille , da det ikke er barnets skyld men moren der har sat det til verdenen uden at faren vil det , men lige så meget hans skyls og hoppe på hende uden beskyttelse , men jeg tror på vi klarer det , 

tak for svaret det gav mig kæmpe håb , 

og ved at han ikke vil være sammen med moren selv , for de kan slet ikke sammen så vi må se hvordan det vil fungere der

Anmeld

2. januar 2014

modesty

Ja det jo det jeg tænker. 

Men ved han ikke vil havenoget med hende og gøre i graviditeten.

Han ced slet ikke om han vil havenoget med barnet.

Fordi han ikke kan med din eks.

Men jeg er så ked a det hert

.

Anmeld

2. januar 2014

Muhmi

Kan jo så regne ud du stadig er sammen med ham...?

Er ikke ude på at dømme, men man kan jo næsten ikke lade være i sådan en situation og jeg kan kun dømme ud fra det der er skrevet herinde, ikke dit liv eller dine bagtanker ved noget som helst.

Men, nu spørger jeg, jeg er nemlig drøn-nysgerrig af natur

1. Har han indrømmet utroskab?

2. Vil han have noget med barnet at gøre?

3. Er han flyttet ind?

4. Er han stoppet med at tage stoffer?

5. Hvordan er hans og din datters forhold til hinanden?

6. Hvordan har du det med at skulle være bonusmor, nu?

Uha, har sikkert flere spørgsmål, men vil da gerne høre en opdatering, hvis du har lyst til at dele?

Anmeld

3. januar 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Kan jo så regne ud du stadig er sammen med ham...?

Er ikke ude på at dømme, men man kan jo næsten ikke lade være i sådan en situation og jeg kan kun dømme ud fra det der er skrevet herinde, ikke dit liv eller dine bagtanker ved noget som helst.

Men, nu spørger jeg, jeg er nemlig drøn-nysgerrig af natur

1. Har han indrømmet utroskab?

2. Vil han have noget med barnet at gøre?

3. Er han flyttet ind?

4. Er han stoppet med at tage stoffer?

5. Hvordan er hans og din datters forhold til hinanden?

6. Hvordan har du det med at skulle være bonusmor, nu?

Uha, har sikkert flere spørgsmål, men vil da gerne høre en opdatering, hvis du har lyst til at dele?

vi har fundet ud a hun er længere henne end vi startede med og tro , så det passer meget godt med han ikke har været mig utro , og han ved ogs hvem den anden mulige far er -

hvis det er hans barn vil han se det ,

nej han er ikke flyttet ind endnu

han er helt 100% stoppet med stoffer da han ikke kun mister mig og min datter , men ogs hans arbejde og hans familie vil miste meget for ham , så han har ikke taget det siden. og kald mig bare naiv fordi jeg tror på ham , men det gør jeg .

hans forhold til min datter , er helt vild godt , hun elsker ham , og han elsker hende , .

og bliver nok ikke bonus mor fordi hans x kan ikke døje mig , men jeg vil da tage mig a det barn som var det mit eget når det er her. der skal ikk være forskel på dine og mine børn , så håber da at moren respekterer at jeg er her og at jeg bliver en del a barnets liv ligemeget hvad .

men i bund og grund har vi det godt , og håber dem der er negative kan holde det for dem selv og se det fra min side , for lader aldrig noget gå ud over min datter , hun betyder alt og vil hun altid gøre , ingen kan tage hendes plads og hvis jeg er i tvivl om han gavner hende ryger han med det samme , så tvivl ikk på jeg vil mit barn det bedste !

Anmeld

3. januar 2014

Muhmi

vi har fundet ud a hun er længere henne end vi startede med og tro , så det passer meget godt med han ikke har været mig utro , og han ved ogs hvem den anden mulige far er -

hvis det er hans barn vil han se det ,

nej han er ikke flyttet ind endnu

han er helt 100% stoppet med stoffer da han ikke kun mister mig og min datter , men ogs hans arbejde og hans familie vil miste meget for ham , så han har ikke taget det siden. og kald mig bare naiv fordi jeg tror på ham , men det gør jeg .

hans forhold til min datter , er helt vild godt , hun elsker ham , og han elsker hende , .

og bliver nok ikke bonus mor fordi hans x kan ikke døje mig , men jeg vil da tage mig a det barn som var det mit eget når det er her. der skal ikk være forskel på dine og mine børn , så håber da at moren respekterer at jeg er her og at jeg bliver en del a barnets liv ligemeget hvad .

men i bund og grund har vi det godt , og håber dem der er negative kan holde det for dem selv og se det fra min side , for lader aldrig noget gå ud over min datter , hun betyder alt og vil hun altid gøre , ingen kan tage hendes plads og hvis jeg er i tvivl om han gavner hende ryger han med det samme , så tvivl ikk på jeg vil mit barn det bedste !

Dejlig opdatering 

Ønsker jer alt held og lykke med forholdet, børn og hvad der ellers ligger forude  Og tak fordi du tog dig tid til at stille min nysgerrighed 

Anmeld

3. januar 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Dejlig opdatering 

Ønsker jer alt held og lykke med forholdet, børn og hvad der ellers ligger forude  Og tak fordi du tog dig tid til at stille min nysgerrighed 

tusind tak

og self vil jeg svare på spørgsmål da jeg selv har startet den

Anmeld

3. januar 2014

lille-fisen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.