Muhmi skriver:
Kan jo så regne ud du stadig er sammen med ham...? 
Er ikke ude på at dømme, men man kan jo næsten ikke lade være i sådan en situation og jeg kan kun dømme ud fra det der er skrevet herinde, ikke dit liv eller dine bagtanker ved noget som helst.
Men, nu spørger jeg, jeg er nemlig drøn-nysgerrig af natur 
1. Har han indrømmet utroskab?
2. Vil han have noget med barnet at gøre?
3. Er han flyttet ind?
4. Er han stoppet med at tage stoffer?
5. Hvordan er hans og din datters forhold til hinanden?
6. Hvordan har du det med at skulle være bonusmor, nu?
Uha, har sikkert flere spørgsmål, men vil da gerne høre en opdatering, hvis du har lyst til at dele? 
vi har fundet ud a hun er længere henne end vi startede med og tro , så det passer meget godt med han ikke har været mig utro , og han ved ogs hvem den anden mulige far er -
hvis det er hans barn vil han se det ,
nej han er ikke flyttet ind endnu 
han er helt 100% stoppet med stoffer da han ikke kun mister mig og min datter , men ogs hans arbejde og hans familie vil miste meget for ham , så han har ikke taget det siden. og kald mig bare naiv fordi jeg tror på ham , men det gør jeg .
hans forhold til min datter , er helt vild godt , hun elsker ham , og han elsker hende , .
og bliver nok ikke bonus mor fordi hans x kan ikke døje mig , men jeg vil da tage mig a det barn som var det mit eget når det er her. der skal ikk være forskel på dine og mine børn , så håber da at moren respekterer at jeg er her og at jeg bliver en del a barnets liv ligemeget hvad .
men i bund og grund har vi det godt , og håber dem der er negative kan holde det for dem selv og se det fra min side , for lader aldrig noget gå ud over min datter , hun betyder alt og vil hun altid gøre , ingen kan tage hendes plads og hvis jeg er i tvivl om han gavner hende ryger han med det samme , så tvivl ikk på jeg vil mit barn det bedste !