Anonym skriver:
Ja det jo det jeg tænker.
Men ved han ikke vil havenoget med hende og gøre i graviditeten.
Han ced slet ikke om han vil havenoget med barnet.
Fordi han ikke kan med din eks.
Men jeg er så ked a det hert
Åhh det er en rigtig møg situation..
Men det er desværre sådan at han skylder at give det hele en chance. Måske de ikke skal være kærester igen men de skal kunne kommunikere ordentligt og han kan ikke sige at han ikke vil have noget med graviditeten eller barnet at gøre.. sket er sket under nogen uheldige omstændigheder, men nu må han tage det ansvar der følger med..
tænk hvis du blev gravid efter så kort et forhold, ville du så ikke forvente af ham at han gjorde hvad han kunne og ikke bare vendte ryggen til og sagde han ikke ville have noget med dig at gøre.. er det en mand der gør sådan vil være sammen med? Eller er det en mand der står til ansvar for sine handlinger?
jeg ser flere scenarier i det for dit vedkommende, det nemmeste vil nok være at gå, sig til ham at han er nød til at være der for sin x, men det bliver uden dig.
Du kan også sige du vil han super gerne men du ved han for brug for luft til at finde ud af hvordan det skal fungere og det vil du gerne hjælpe ham med.
Du kan også give ham nogen måneder og se hvordan det går men uanset er du nød til at forbedrede dig på at han skal bruge meget tid med sin x og måske finder de sammen igen.
Håber han tager sit ansvar og i kommer ordentlig igennem det uanset hvad udfaldet bliver.
Og så er hun jo stadig ikke over abort grænsen så alt kan nå at ske endnu...
Anmeld