min kæreste skal have barn med en anden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

kesuh skriver:

Rolig rolig, nu ved vi jo ikke hvem der har fastslået tiden med omkring, hvor langt hun er henne.Læger kan tage fejl. Det gjorde vores ihvertfald   Længere historie.

Lad nu være med at spekulere for meget i utroskab og alt det.

Jeg ville trække mig lige så stille ud som C-dog siger, men det afhænger af hvordan deres forhold er til hinanden. Kan ham og eksen stadig snakke sammen eller er deres kontakt til hinanden noget rigtigt "lort".

Hvis det er sidstnævnte, så ville jeg måske ikke trække mig. Dog hvis det er førstenævnte, så skal du nok begynde at overveje muligheden for de, måske finder sammen igen. Muligheden vil altid være der, fordi igennem en graviditet ændrer både den kommende mor og far sig.

Nu ved vi selvfølgelig ikke, hvordan din kæreste sådan rigtigt reagerer på det, men jeg tror du skal satse på hans hjerne ligner et "trafikuheld" for tiden med alle de tanker. 

De kan slet ikke snakke sammen mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Omg?! Stoffer?! Ej tænk på dit eget barn og kom væk. Han lyder ærligtalt som??? Ja Jeg har ikke engang ord...

Self tænker jeg på hende. hun kommer altid i første række

Og han har ikke rørt stoffer aiden det er jeg helt 100 på.

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

Hvis hun er 9-10 uger henne, er agten jo foregået, for 7-8 uger siden (med meget stor sansynlighed)
Så ha KAN altså godt ha spillet på 2 heste (ikke sagt han har gjort det, du kan bare ikke være så skrå sikker fordi hun er længere hende end jeres dates start)

Ja men tvivler stærkt på han har været mig utro

Anmeld

27. oktober 2013

C-Dog

Anonym skriver:

Self tænker jeg på hende. hun kommer altid i første række

Og han har ikke rørt stoffer aiden det er jeg helt 100 på.

Det er jo så også kun hvad, 8 uger? Hele det her rod, Det ville jeg aldrig byde mig selv, eller mine børn. Det bliver alt for hårdt i længden.

Anmeld

27. oktober 2013

MEAK

Anonym skriver:

Har tænkt tanken . Da jeg slet ikke kan finde hovedeeller hale i det men har snakket med hans mor og hun siger at hun ved hvor mehet han afskyr hende og at hun virkelig ikke forstår hvorfor han jar været i seng med hende igen at han kun har gjortdet fordi han var påvirket a stoffer

Øhh påvirket af stoffer...? Nåmen det var så her, jeg havde trukket stikket - jeg har det meget stramt med den slags. Synes det er virkelig dårlig dømmekraft, og er sådan set ligeglad med om det "bare er til fester en gang imellem, og jeg er slet ikke afhængig eller nåwet.."

Det må da være muligt at finde partnere, der ikke rører den slags!

Anmeld

27. oktober 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hej tøser.

Det er sådan at jeg begyndte for 8 ugersiden og se denne fyr,  som så blev min kæreste.

Vi fandt så ud a i sidste uge at hans eks kæreste er gravid i 9.-10. Uge.

Så han har jo ikke været mig utro, men været sammen med jende lige inden vi fandt sammen.

Nu er spørgsmålet bare hvordan skal jeg foeholde mig til han skal havbarn med en anden. Keg hsr det så skidt over hun bærer rundt på hans barn.

Forstår slet ikke jeg reagere så voldsom.

Nogle gode råd ?

Puha det er ikke en nem situation

Men som nogle andre skriver, så ville jeg overveje om han overhovedet er værd at bruge en masse kærlighed og energi på, hvis han ikke vil sin eks i hendes graviditet og måske heller ikke vil sit kommende barn. Det er absolut ikke barnets skyld, og barnet fortjener en far som ER DER.

Men hvis du kan støtte ham i at være der for sin eks og for sit kommende barn og acceptere det 100 % er der måske håb

Anmeld

27. oktober 2013

Albertsen92

Jeg synes han lyder som en skidt type, og er sikker på du fortjener bedre

Anmeld

27. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
For det første forstår jeg ikke hvordan han ikke kunne have været dig utro. Termin beregnes udfra sidste første dags menstruation. Det vil sige at de har dyrket sex for ca 6-7 uger siden.
Jeg forstår ikke du vil være sammen med en mand der ikke vil tage ansvar for sit barn - barnet har ikke gjort ham noget.
Jeg forstår ikke du lader ham se din datter så tidligt i jeres forløb og i det omfang.
Hvis du synes det er en undskyldning at han evt. har været på stoffer da han var sammen med hende, så har du et selvværdsproblem.
Jeg ville i din situation klart trække mig. Heldigvis er jeres forhold stadig i opstartsfasen.

Anmeld

27. oktober 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Der er så mange ting der springer mig i øjnene, at jeg dårligt ved hvor jeg skal begynde..

Din kæreste som du har kendt i 8!! uger var påvirket af stoffer sidste gang han var sammen med sin X, men du skriver at han ikke har rørt det siden, det tror jeg bare ikke på, man stopper ikke bare med stoffer fra den ene dag til den anden!

Du har allerede ladet dit barn møde din kæreste, og jeg kan læse mig frem til at det stort set er sket fra dag 1. Det er i min verden at gamble med et barns følelser på højt plan, hvad hvis det ikke holder, så bliver barnet såret!

Han venter barn med sin X, og der er tvivl om han har rullet rundt med både dig og hende samtidigt.

Han ved slet ikke om han vil have noget med barnet at gøre! Hvorfor er det lige du vil være sammen med sådan mand, hvad nu yvis du bliver gravid, så skal du være bange for om han skrider?

Ej puha, se at komme væk! Og brug måske lidt tid til at tænke over hvor hurtigt du skal præsentere eventuelle nye flirts til dit barn.

Anmeld

27. oktober 2013

ano14316

Anonym skriver:

Ja det jo det jeg tænker. 

Men ved han ikke vil havenoget med hende og gøre i graviditeten.

Han ced slet ikke om han vil havenoget med barnet.

Fordi han ikke kan med din eks.

Men jeg er så ked a det hert

Åhh det er en rigtig møg situation..
Men det er desværre sådan at han skylder at give det hele en chance. Måske de ikke skal være kærester igen men de skal kunne kommunikere ordentligt og han kan ikke sige at han ikke vil have noget med graviditeten eller barnet at gøre.. sket er sket under nogen uheldige omstændigheder, men nu må han tage det ansvar der følger med..

tænk hvis du blev gravid efter så kort et forhold, ville du så ikke forvente af ham at han gjorde hvad han kunne og ikke bare vendte ryggen til og sagde han ikke ville have noget med dig at gøre.. er det en mand der gør sådan vil være sammen med? Eller er det en mand der står til ansvar for sine handlinger?

jeg ser flere scenarier i det for dit vedkommende, det nemmeste vil nok være at gå, sig til ham at han er nød til at være der for sin x, men det bliver uden dig.

Du kan også sige du vil han super gerne men du ved han for brug for luft til at finde ud af hvordan det skal fungere og det vil du gerne hjælpe ham med.

Du kan også give ham nogen måneder og se hvordan det går men uanset er du nød til at forbedrede dig på at han skal bruge meget tid med sin x og måske finder de sammen igen.

Håber han tager sit ansvar og i kommer ordentlig igennem det uanset hvad udfaldet bliver.

Og så er hun jo stadig ikke over abort grænsen så alt kan nå at ske endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.