Anonym skriver:
Hej tøser.
Det er sådan at jeg begyndte for 8 ugersiden og se denne fyr, som så blev min kæreste.
Vi fandt så ud a i sidste uge at hans eks kæreste er gravid i 9.-10. Uge.
Så han har jo ikke været mig utro, men været sammen med jende lige inden vi fandt sammen.
Nu er spørgsmålet bare hvordan skal jeg foeholde mig til han skal havbarn med en anden. Keg hsr det så skidt over hun bærer rundt på hans barn.
Forstår slet ikke jeg reagere så voldsom.
Nogle gode råd ?
Jeg har et stedbarn, som har været i mit liv siden fødslen for knap 14 år siden, og hvis jeg havde vidst, hvad jeg ved i dag, skulle jeg nok være løbet langt væk - og vi har trods alt en situation, hvor ekskonen er relativt nem at snakke med - men der er sååååå mange aspekter i det at have et bonusbarn, og hvis I selv skal have børn engang, så vil det også gå udover dem.
Hvis han ikke ønsker at have noget med barnet at gøre, siger det også rigtigt meget om ham som person, men lige nu er det nemt for ham at sige nej, når først barnet er der, er det en anden situation, og de vil for evigt have det sammen, hvad enten han vil være der eller blot betale 1247 kr hver måned og ignorere et barns savn.
Anmeld