min kæreste skal have barn med en anden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2013

kesuh

Rolig rolig, nu ved vi jo ikke hvem der har fastslået tiden med omkring, hvor langt hun er henne.Læger kan tage fejl. Det gjorde vores ihvertfald   Længere historie.

Lad nu være med at spekulere for meget i utroskab og alt det.

Jeg ville trække mig lige så stille ud som C-dog siger, men det afhænger af hvordan deres forhold er til hinanden. Kan ham og eksen stadig snakke sammen eller er deres kontakt til hinanden noget rigtigt "lort".

Hvis det er sidstnævnte, så ville jeg måske ikke trække mig. Dog hvis det er førstenævnte, så skal du nok begynde at overveje muligheden for de, måske finder sammen igen. Muligheden vil altid være der, fordi igennem en graviditet ændrer både den kommende mor og far sig.

Nu ved vi selvfølgelig ikke, hvordan din kæreste sådan rigtigt reagerer på det, men jeg tror du skal satse på hans hjerne ligner et "trafikuheld" for tiden med alle de tanker. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

Eliza

Hvis hun er 9-10 uger henne, er agten jo foregået, for 7-8 uger siden (med meget stor sansynlighed)
Så ha KAN altså godt ha spillet på 2 heste (ikke sagt han har gjort det, du kan bare ikke være så skrå sikker fordi hun er længere hende end jeres dates start)

Anmeld

27. oktober 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Jamen regner da stærkt med at han ikke har været mig utro!

Start med at finde ud af, hvor langt hun er - og så vil en faderskabstest nok være på sin plads. Hvis det er hans barn, så kan det være, at de har været sammen lige før jeres forhold startede, men der er jo også en reel risiko for, at jeres forhold er startet på utroskab.

Anmeld

27. oktober 2013

MEAK

Personligt ville jeg nok kraftigt overveje at trække følehornene til mig. I har været sammen i 8 uger, hvilket i min verden stadig er meget, meget nyt og knapt kan kaldes et forhold - men stadig i den indledende fase, hvor man er ved at lære hinanden at kende.

du skriver, at han slet ikke kan sammen med sin eks; men ikke desto mindre er der noget ved hende, som har fået ham til at dyrke sex med hende - endda uhyre tæt på det tidspunkt, hvor I har fundet sammen. Er du sikker på, at han er helt færdig med hende? Hvad, hvis hun ikke var blevet gravid, ville han så også være "færdig" med hende, eller er det hele bøvlet med en uventet graviditet, uafklarede følelser for både dig (som han så møder umiddelbar efter) og hende, som gør at han stritter imod?

Det er ikke for at disse ham eller noget, men jeg ville føle, det var noget megarod, som jeg ville trække mig fra. Kan et så spædt forhold overleve og er det virkelig en præmis, der er værd at teste?

Det er i sidste ende kun dig selv, der kan mærke, hvad og hvor meget du vil kæmpe for dette forhold, og jeg ønsker dig held og lykke uanset, hvad du vælger.

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Tror i skal ha en alvorlig snak. eller, måske er det slet ikke hans barn?

Altaå siden vi så hinanden første gang har han været ved ogs hver aften og nat og har kun været a sted på arbejde .

Så chancenfor det er et andet barn er der.

Og vil lige sige atdet kun var et engangs knald det er længe siden de slog op og der vsr hun ogs gravid med hans barn og der mistede hun det.er

Anmeld

27. oktober 2013

mor88

Anonym skriver:

Hej tøser.

Det er sådan at jeg begyndte for 8 ugersiden og se denne fyr,  som så blev min kæreste.

Vi fandt så ud a i sidste uge at hans eks kæreste er gravid i 9.-10. Uge.

Så han har jo ikke været mig utro, men været sammen med jende lige inden vi fandt sammen.

Nu er spørgsmålet bare hvordan skal jeg foeholde mig til han skal havbarn med en anden. Keg hsr det så skidt over hun bærer rundt på hans barn.

Forstår slet ikke jeg reagere så voldsom.

Nogle gode råd ?

Hvis hun er 9-10 uger henne, er det blot 6-8 uger siden hun blev befrugtet, alt efter hendes menstruationscyklus. Kunne det tænkes, at hun har misforstået hvornår hun er blevet gravid, og at der derfor er en anden far til barnet?

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

MEAK skriver:

Personligt ville jeg nok kraftigt overveje at trække følehornene til mig. I har været sammen i 8 uger, hvilket i min verden stadig er meget, meget nyt og knapt kan kaldes et forhold - men stadig i den indledende fase, hvor man er ved at lære hinanden at kende.

du skriver, at han slet ikke kan sammen med sin eks; men ikke desto mindre er der noget ved hende, som har fået ham til at dyrke sex med hende - endda uhyre tæt på det tidspunkt, hvor I har fundet sammen. Er du sikker på, at han er helt færdig med hende? Hvad, hvis hun ikke var blevet gravid, ville han så også være "færdig" med hende, eller er det hele bøvlet med en uventet graviditet, uafklarede følelser for både dig (som han så møder umiddelbar efter) og hende, som gør at han stritter imod?

Det er ikke for at disse ham eller noget, men jeg ville føle, det var noget megarod, som jeg ville trække mig fra. Kan et så spædt forhold overleve og er det virkelig en præmis, der er værd at teste?

Det er i sidste ende kun dig selv, der kan mærke, hvad og hvor meget du vil kæmpe for dette forhold, og jeg ønsker dig held og lykke uanset, hvad du vælger.

Har tænkt tanken . Da jeg slet ikke kan finde hovedeeller hale i det men har snakket med hans mor og hun siger at hun ved hvor mehet han afskyr hende og at hun virkelig ikke forstår hvorfor han jar været i seng med hende igen at han kun har gjortdet fordi han var påvirket a stoffer

Anmeld

27. oktober 2013

kesuh

Som Rockertand siger -> F aderskabstest og end of story!

Så slipper både du og han og eksen for spekulationer 

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Hvis hun er 9-10 uger henne, er det blot 6-8 uger siden hun blev befrugtet, alt efter hendes menstruationscyklus. Kunne det tænkes, at hun har misforstået hvornår hun er blevet gravid, og at der derfor er en anden far til barnet?

Ja fet kunne nemt tænkes så. Jeg ved ikke noget mere

Anmeld

27. oktober 2013

C-Dog

Anonym skriver:

Har tænkt tanken . Da jeg slet ikke kan finde hovedeeller hale i det men har snakket med hans mor og hun siger at hun ved hvor mehet han afskyr hende og at hun virkelig ikke forstår hvorfor han jar været i seng med hende igen at han kun har gjortdet fordi han var påvirket a stoffer

Omg?! Stoffer?! Ej tænk på dit eget barn og kom væk. Han lyder ærligtalt som??? Ja Jeg har ikke engang ord...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.