Personligt ville jeg nok kraftigt overveje at trække følehornene til mig. I har været sammen i 8 uger, hvilket i min verden stadig er meget, meget nyt og knapt kan kaldes et forhold - men stadig i den indledende fase, hvor man er ved at lære hinanden at kende.
du skriver, at han slet ikke kan sammen med sin eks; men ikke desto mindre er der noget ved hende, som har fået ham til at dyrke sex med hende - endda uhyre tæt på det tidspunkt, hvor I har fundet sammen. Er du sikker på, at han er helt færdig med hende? Hvad, hvis hun ikke var blevet gravid, ville han så også være "færdig" med hende, eller er det hele bøvlet med en uventet graviditet, uafklarede følelser for både dig (som han så møder umiddelbar efter) og hende, som gør at han stritter imod?
Det er ikke for at disse ham eller noget, men jeg ville føle, det var noget megarod, som jeg ville trække mig fra. Kan et så spædt forhold overleve og er det virkelig en præmis, der er værd at teste?
Det er i sidste ende kun dig selv, der kan mærke, hvad og hvor meget du vil kæmpe for dette forhold, og jeg ønsker dig held og lykke uanset, hvad du vælger.
Anmeld