Åh gud så dramatisk
synes det er så voldsomt at man ikke lige har tid til at trække vejret og sætte et andet perspektiv på... Bliver helt forpustet af at læse din historie 
Det kunne jeg jo godt det første 1½ døgn med nummer 1. Altså, snakke og tage det roligt og lave andre ting. MEn veerne blev bare helt tossede som et lyn fra en klar himmel klokken 2 om natten da jeg sad alene nede i stuen. Og det var først da personalet på sygehuset så mig, at de faktisk troede på at jeg SKULLE føde. Der gik også 2 timer fra presseveerne startede, til jeg rent faktisk fik lov at presse ham ud, fordi jeg kun var 8 cm. åben. Så tid var der vel egentlig masser af, jeg kunne bare ikke rigtig forme så mange ord lol.
2. gang, ja, der har du ret, der gik det sgu stærkt, og jeg kunne næsten ikke følge med. Jeg kæmpede hårdt for ikke at komme til at føde i bilen på vej til sygehuset. Men vi nåede det jo så også kun lige. Jeg havde presseveer hele vejen der til.
I øvrigt sagde min jordemoder efter nummer 2 var født, at hvis jeg nogen sinde skulle have flere skulle jeg virkelig overveje en hjemmefødsel, for hun ville ikke stole på at vi næste gang kunne nå sygehuset. hehe
Umiddelbart er begge mine fødsler glædelige begivenheder trods alt. Altså, jeg husker det ikke som dårligt dramatisk. Mere måske lidt komisk dramatisk 
Anmeld