Hvad lavede i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2013

Hullabullabulla

Benjamins'mor skriver:

...da i gik i fødsel?
Og startede det med veer eller vandafgang?

Jeg går held tiden lidt med den frygt at vandet går mens jeg handler eller lign.

Nu fik jeg jo stikpille, men vandet gik kl 6 efter jeg havde været ude og tisse om morgenen - heldigvis i hospitalssengen da jeg var indlagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

B&J

Benjamins'mor skriver:

Øv.
Håber du får en bedre oplevelse næste gang.

jaaa men slutningen kunne ikke være beder så er det lige som om alt det andet er glemt

Anmeld

11. oktober 2013

Jenny12

Benjamins'mor skriver:

...da i gik i fødsel?

Jeg går held tiden lidt med den frygt at vandet går mens jeg handler eller lign.

Jeg lå i min seng kl var 24.00, rejste mig for at gå på toilettet og så gik mit vand samtidig med den første ve kom

Jeg var sat igang med stikpiller 1½ døgn forinden.

Anmeld

11. oktober 2013

mariamiss6

Benjamins'mor skriver:

...da i gik i fødsel?

HA, den frygt kender jeg godt. Jeg sad i laaaaaaang tid på plastikposer i bilen, fordi jeg ikke kunne overskue tanken om et sæde plasket til i fostervand lol.

MEN da jeg skulle have min første gik vandet slet ikke. Eller, det vil sige, hinderne sprang selvfølgelig, men baby lå så dybt at vandet først slap ud da babys krop kom ud... Så jeg var på sygehuset, og der var jeg ret ligeglad med svineriet  

2. gang var jeg her hjemme, jeg havde lige været i bad, og gik med håndklæde om mig, mens manden var på telefonen, og jeg gik i cirkler og pev fordi jeg slet ikke havde pause melem veerne, og jeg kunne bare ikke få tøj på lol. Men der kom ikke så meget, kun 1 dl måske, og jeg stod lige ved siden af toilettet, så jeg nåede at træde hen over kummen med det meste

En gang jeg var i byen mns jeg ventede dne første, altså bare ude at handle og gik en masse, helt alene, gav det pludselig sådan et meget underligt og ukendt smæld inden i mig, og jeg frøs fuldstændig, midt på gaden, og tænkte bare "fuck! - nu gik vandet, og jeg står her på gaden, helt alene" men der kom ikke noget ud, og så grinede jeg lidt af mig selv og gik videre lol.

Anmeld

11. oktober 2013

mariamiss6

2babygirls skriver:

Første gang sov jeg
Anden gang sad jeg i bilen og tog videre i IKEA... Det var jo ikke veer
Har faktisk taget ud og shoppe begge gange med veer.. Så naiv er jeg

HAhahah med den første var vi så utålmodige mens jeg havde de første veer, så vi tog nærmest på rundtur. Først hjem og besøge svigeren, og da jeg ikke kunne holde ud at sidde der ret meget længere, kørte vi bare videre på pizzaria - der havde jeg så haft veer et lille døgns tid lol. Pizzamanden så i øvrigt meget nervøs ud. 

2. gang nåede jeg dårligt at stå op og få tøj på før vi skulle ud af døren fordi jeg skulle føde fucking nu!

Anmeld

11. oktober 2013

2babygirls

mariamiss6 skriver:

HAhahah med den første var vi så utålmodige mens jeg havde de første veer, så vi tog nærmest på rundtur. Først hjem og besøge svigeren, og da jeg ikke kunne holde ud at sidde der ret meget længere, kørte vi bare videre på pizzaria - der havde jeg så haft veer et lille døgns tid lol. Pizzamanden så i øvrigt meget nervøs ud. 

2. gang nåede jeg dårligt at stå op og få tøj på før vi skulle ud af døren fordi jeg skulle føde fucking nu!

Brugte også 39 timer første gang så tog først på sygehuset efter 24 timer
2. Gang havde jeg fået en stikpille og fået at vide at det ikke var veer jeg fik og at jeg skulle komme ind kl 15:45 og få pille nr to.
Dukkede også op 15:45 men hun skyndte sig at sende mig videre efter kort tid, og efter 10 min på fødegangen kom den lille tykke baby ud

Anmeld

11. oktober 2013

mariamiss6

2babygirls skriver:

Brugte også 39 timer første gang så tog først på sygehuset efter 24 timer
2. Gang havde jeg fået en stikpille og fået at vide at det ikke var veer jeg fik og at jeg skulle komme ind kl 15:45 og få pille nr to.
Dukkede også op 15:45 men hun skyndte sig at sende mig videre efter kort tid, og efter 10 min på fødegangen kom den lille tykke baby ud

Hehe ja, jeg var også "klar" til at føde begge de gange jeg har været inde. 

første gang kunne jeg næsten ikke snakke mellem veerne, jeg havde ikke sovet i to nætter og det gjorde ondt selv imellem veerne når der endelig var en pause. 
De 10 minutter det tog at få mig flyttet fra modtagelsen til fødestuen åbnede jeg mig fra 4 til 8 cm, og havde så presseveer i 2 timer før han kom ud. 

anden gang, blev jeg hentet med seng nede ved hovedindgangen, og fødte syv minutter efter jeg stod ud af bilen, stående på alle 4 med plaskvådt hår fra badet hehe. 

Anmeld

11. oktober 2013

2babygirls

mariamiss6 skriver:

Hehe ja, jeg var også "klar" til at føde begge de gange jeg har været inde. 

første gang kunne jeg næsten ikke snakke mellem veerne, jeg havde ikke sovet i to nætter og det gjorde ondt selv imellem veerne når der endelig var en pause. 
De 10 minutter det tog at få mig flyttet fra modtagelsen til fødestuen åbnede jeg mig fra 4 til 8 cm, og havde så presseveer i 2 timer før han kom ud. 

anden gang, blev jeg hentet med seng nede ved hovedindgangen, og fødte syv minutter efter jeg stod ud af bilen, stående på alle 4 med plaskvådt hår fra badet hehe. 

Åh gud så dramatisk synes det er så voldsomt at man ikke lige har tid til at trække vejret og sætte et andet perspektiv på... Bliver helt forpustet af at læse din historie

Anmeld

11. oktober 2013

modesty

Benjamins'mor skriver:

...da i gik i fødsel?

Sov. 

Vandet gik kl. 2 om natten.

Anmeld

11. oktober 2013

AnthonsMor

Benjamins'mor skriver:

...da i gik i fødsel?

Altså jeg blev jo sat i gang, så ved ikke helt om det tæller..

Men altså..

Jeg fik en kapsel jeg skulle sluge klokken 8:30, så kørte vi i Lidl og købte morgenbrød og kørte hjem og spiste.. Klokken 10 lagde jeg mig i seng for at se om jeg kunne nå at sove lidt..

Klokken 11 kom første ve, og de kom ret regelmæssigt, så jeg ringede på FG for at høre hvad jeg så skulle gøre, og hun ville gerne se mig et par timer efter, medmindre det selvfølgelig var blevet 'værre'..

Så jeg lå faktisk bare i min seng og ventede på, at jeg skulle ind på FG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.