Benjamins'mor skriver:
...da i gik i fødsel?
Og startede det med veer eller vandafgang?
Jeg går held tiden lidt med den frygt at vandet går mens jeg handler eller lign. 
HA, den frygt kender jeg godt. Jeg sad i laaaaaaang tid på plastikposer i bilen, fordi jeg ikke kunne overskue tanken om et sæde plasket til i fostervand lol.
MEN da jeg skulle have min første gik vandet slet ikke. Eller, det vil sige, hinderne sprang selvfølgelig, men baby lå så dybt at vandet først slap ud da babys krop kom ud... Så jeg var på sygehuset, og der var jeg ret ligeglad med svineriet
2. gang var jeg her hjemme, jeg havde lige været i bad, og gik med håndklæde om mig, mens manden var på telefonen, og jeg gik i cirkler og pev fordi jeg slet ikke havde pause melem veerne, og jeg kunne bare ikke få tøj på lol. Men der kom ikke så meget, kun 1 dl måske, og jeg stod lige ved siden af toilettet, så jeg nåede at træde hen over kummen med det meste 
En gang jeg var i byen mns jeg ventede dne første, altså bare ude at handle og gik en masse, helt alene, gav det pludselig sådan et meget underligt og ukendt smæld inden i mig, og jeg frøs fuldstændig, midt på gaden, og tænkte bare "fuck! - nu gik vandet, og jeg står her på gaden, helt alene" men der kom ikke noget ud, og så grinede jeg lidt af mig selv og gik videre lol.
Anmeld