Hvad lavede i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.103 visninger
46 svar
30 synes godt om
11. oktober 2013

Benjamins'mor

...da i gik i fødsel?
Og startede det med veer eller vandafgang?

Jeg går held tiden lidt med den frygt at vandet går mens jeg handler eller lign.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

B&J

vandet gik ved jordmoren den 1 fik lagt en stikpille kom hjem skulle komme næste dag kl 9 og fik lagt en ny og fik noget skud i låret fordi mit vandet var gået og der lå jeg til den 3 også kl 21.30 om aften fik jeg møg kraftige veer kastede op helt vildt har jeg aldrig prøvet før så var så flov men de sagde det var jo ikke min skyld kom i bad og kom i en seng, også lå jeg der ind til jeg var oppe og tisse engang og det var alt ellers lå jeg bare for kunne ikke arbejde med mine veer fordi de kom hele tiden som en skylde ind over mig ja det lyder som skræk men da jeg så endelig var 10cm åben kom han ud på 15 minutter uden at sprække og det var fantastisk

håber næste gang jeg kan gå og arbejde med veerne håber håber håber

Anmeld

11. oktober 2013

Benjamins'mor

B&J skriver:

vandet gik ved jordmoren den 1 fik lagt en stikpille kom hjem skulle komme næste dag kl 9 og fik lagt en ny og fik noget skud i låret fordi mit vandet var gået og der lå jeg til den 3 også kl 21.30 om aften fik jeg møg kraftige veer kastede op helt vildt har jeg aldrig prøvet før så var så flov men de sagde det var jo ikke min skyld kom i bad og kom i en seng, også lå jeg der ind til jeg var oppe og tisse engang og det var alt ellers lå jeg bare for kunne ikke arbejde med mine veer fordi de kom hele tiden som en skylde ind over mig ja det lyder som skræk men da jeg så endelig var 10cm åben kom han ud på 15 minutter uden at sprække og det var fantastisk

håber næste gang jeg kan gå og arbejde med veerne håber håber håber

Hold da op, det lyder bestemt ikke rart.
Det kan jeg godt forstå, for du kan arbejde med dem næste gang.

Anmeld

11. oktober 2013

FruK

Med den første fik jeg bare veer, vandet gik først på fødestuen. Veerne begyndte da vi lå hjemme på sofaen og lige havde lejet 6 videofilm... 

Med den anden fik jeg PKS.

Da min mor skulle have mig, gik vandet i en bybus i Odense. Chaufføren troede, at hun ville føde nu og her, så han var ved at vende bussen og køre til sygehuset. Min mor fik ham overbevist om, at han bare skulle forsætte, og så stod hun af, hvor hun plejede og gik hjem i drivvåde bukser.  Eftersigende kom der mange muntre tilråb fra de andre passagerer. 

Anmeld

11. oktober 2013

Fuglemor

Vi havde lige spist aftensmad. Da jeg rejste mig gik vandet . Jeg var skidt tilpas om eftermiddagen op til at vandet gik

Anmeld

11. oktober 2013

Frk.S

Jeg lå i sengen - var gået i seng ved 22-tiden, men var ikke faldet i søvn kl. 22.59, hvor den første ve kom. 

Anmeld

11. oktober 2013

StudPsyk

Benjamins'mor skriver:

...da i gik i fødsel?

Jeg går held tiden lidt med den frygt at vandet går mens jeg handler eller lign.

Første gang sov jeg Og vågnede ved at den yderste fosterhinde gik.

Anden gang var sådan lidt.. Altså havde tegnblødning morgen og formiddag men der skete ikke mere, så afleverede og hentede Rose i VS som sædvanlig, og veerne startede da hun var puttet og jeg lå i sengen og surfede på mobilen

Anmeld

11. oktober 2013

B&J

Benjamins'mor skriver:

Hold da op, det lyder bestemt ikke rart.
Det kan jeg godt forstå, for du kan arbejde med dem næste gang.

det var det heller ikke.... og min kroppede lukkede ned for det hele så kan kun huske nogle meget få ting ang min fødsel resten læste jeg på de papir jeg fik med eller det jeg fik at vide ved min mor og kæreste

Anmeld

11. oktober 2013

A&F

Kender godt følelsen du står med. ! Tror vi alle kommer igennem de tanker. Der var en uge til min termin. Vi havde haft familie på besøg fra Jylland (bor på Sjælland ). Så vi var taget til København og hygge , gå tur, og få dejlig mad. Familien tog hjem ved 22 tiden, og min mand og jeg var hjemme lidt i kl 23. Jeg tog pyjamas på og satte mig på sofaen med min mand, hvor vi så lidt tv og talte om dagen. Jeg skulle pludselig på toilettet , kunne ikke holde mig. Og så var der lidt blod. Tænkte at det var tegnblødning. Nå jeg satte mig tilbage på sofaen. 10 min efter sådan omkring midnat skulle jeg altså på toilettet igen. Og da jeg satte mig , sagde det PLASK!! Som om en vandballon var sprunget . Og ja det var altså vandet der var gået. Så måtte stille mig under bruseren og kalde på min mand, veerne begynde ca 30 min efter vandet gik.  4 1/2 time senere blev vi forældre 

Anmeld

11. oktober 2013

MyLove E

Benjamins'mor skriver:

...da i gik i fødsel?

Jeg havde LIGE lagt mig i seng dag da gav et jæv i maven. Jeg gik på toilet og der var tegn blødning. Så gik jeg i bad og ville så sætte mig ved computeren lige da jeg skulle til at sætte mig tænkte jeg " ihh jeg skal tisse" og bum så gik vandet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.