Hvad lavede i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2013

MorTil4<3

Benjamins'mor skriver:

...da i gik i fødsel?
Og startede det med veer eller vandafgang?

Jeg går held tiden lidt med den frygt at vandet går mens jeg handler eller lign.

her gik intet vand

jeg begyndte på veer kl bæ om aftenen begge gange

ingen varsel eller noget , bare smerter fra det ene øjeblik til det andet hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

2babygirls

Benjamins'mor skriver:

...da i gik i fødsel?

Jeg går held tiden lidt med den frygt at vandet går mens jeg handler eller lign.

Første gang sov jeg
Anden gang sad jeg i bilen og tog videre i IKEA... Det var jo ikke veer
Har faktisk taget ud og shoppe begge gange med veer.. Så naiv er jeg

Anmeld

11. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Benjamins'mor skriver:

...da i gik i fødsel?

1. gang fik jeg småveer om morgenen i min seng, var i tvivl, ringede til fødegangen, blev afvist, tudede i tre minutter - og så gik vandet i en kæmpeskylle. Ind på fødegangen, hurtig fødsel.

2. gang, foran tv'et sidst på aftenen, fik jeg veer, men VILLE se et spændende dokumentarprogram færdigt - måtte dog opgive (og har aldrig set slutningen ), ringede efter JM (fødte hjemme). Hurtig fødsel.

3. gang havde jeg småveer i timevis, begyndende, da jeg fulgte min datter i børnehave -  efterhånden kraftigere veer, men med en times mellemrum og troede hele tiden, det alligevel ikke var nu. Først kl. 15 ringede vi til JM, som hurtigt kom, og kl. 17.30 fødte jeg. 

Anmeld

11. oktober 2013

Trekløver(:

Benjamins'mor skriver:

...da i gik i fødsel?

Mit vand gik 6.40. Vågnede ved at jeg var helt våd, og da jeg rejste mig sivede det. 

Anmeld

11. oktober 2013

cecilie1984

Benjamins'mor skriver:

...da i gik i fødsel?

1 gang vågnede jeg da jeg skulle tisse, gik på toilet og da jeg lagde mig i sengen gik vandet i en skylle. 1 t og 45 min efter var min datter født

2 gang var jeg netop kommet hjem fra sygehuset grundet min hurtige fødsel 1 gang. Var lige blevet sendt hjem fra fødegangen, satte mig en en stol hjemme og så gik vandet igen i en skylle. 30 min efter var min 2 datter født

har haft tegnblødning begge gange samme dag som jeg fødte

Anmeld

11. oktober 2013

Mor til Ella

Benjamins'mor skriver:

...da i gik i fødsel?

veer, og skulle lige nå at se alle ugens afsnit af paradise hotel, inden jeg tog på fødegangen

Anmeld

11. oktober 2013

Mettefpigen

Jeg startede med plukveer der gik over i veer, men jeg sad derhjemmEeg og så tv en aftenen, også kom de stille og roligt....

Anmeld

11. oktober 2013

LilleMie

Jeg stod op søndag morgen kl. 7 for at tisse og der gik vandet på vej til toilettet (det var dog kun forvandet, resten gik lige uden for fødegangen, lige da jeg havde ringet på ). Veerne startede så småt 30 minutter efter forvandet gik og 6 timer senere var min datter født - jeg satser på nogenlunde samme forløb næste gang 

Anmeld

11. oktober 2013

christina92

Benjamins'mor skriver:

...da i gik i fødsel?

Jeg havde sovet SKØNT hele natten, og da jeg vågnede gik vandet

Anmeld

11. oktober 2013

Benjamins'mor

B&J skriver:

det var det heller ikke.... og min kroppede lukkede ned for det hele så kan kun huske nogle meget få ting ang min fødsel resten læste jeg på de papir jeg fik med eller det jeg fik at vide ved min mor og kæreste

Øv.
Håber du får en bedre oplevelse næste gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.