Hvad lavede i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2013

Clisolka

Benjamins'mor skriver:

...da i gik i fødsel?
Og startede det med veer eller vandafgang?

Jeg går held tiden lidt med den frygt at vandet går mens jeg handler eller lign.

Med Bella blev jeg sat i gang med at de tog vandet. 

Med lillebror kom veerne ved 2-tiden om natten, hvor jeg vågnede. Vandet blev først taget ved 8.30 tiden på fødegangen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

mommy1991

Benjamins'mor skriver:

...da i gik i fødsel?

Jeg går held tiden lidt med den frygt at vandet går mens jeg handler eller lign.

Jeg vågnede tidlig morgen med veer

Anmeld

13. oktober 2013

Aabye

Første gang jeg gik i fødsel var jeg ved at hænge lamel gardiner op.. :p
Så for at sætte lidt mere skub i det begyndte jeg både at støvsuge og gøre rent.. 

2 gang gik vandet spontant efter en indkøbstur... Vi var LIGE kørt ind på vores parkeringsplads,  og jeg troede at jeg stod og tissede i bukserne.. haha... da jeg kom ind og gik på toilet kom der en ordentlig skylle..

Anmeld

13. oktober 2013

Annette A

Alle tre gange startede det mens jeg sov om natten og vandet er alle tre gange gået mellem 6.15-7.00. Så har heldigvis altid været hjemme og det samme var manden.

Anmeld

13. oktober 2013

isabellasmor

Benjamins'mor skriver:

...da i gik i fødsel?

mine veer startede da jeg var i netto med min mor. jeg var indlagt for begyndende ssf men havde fået lov lige og tage hjem i bad og få noget ordentligt mad osv. Til aftensmad kunne jeg ingenting spise, hvorpå min mor sagde NU er det ved at være, (jeg åd som et s*in i sidste halvdel af min graviditet) da jeg kom tilbage på afdelingen tog de til og jeg var så 4 cm åben og kom på fødestuen 

Anmeld

13. oktober 2013

LinLin

Jeg sov
Begge mine fødsler er startet 5.30 med hhv vandafgang og allerførste ve...

Anmeld

13. oktober 2013

MHB

Jeg var på hospitalet... Jeg havde fået i igangsættelsespiller to gange dagligt i 3 dage men der var stadig ikke sket noget så på tredjedagen 42+0 om eftermiddagen tog de vandet vha den der lille nål der skal sidde i babyen hoved for at måle til ctg... De kunne ikke tage vandet med den almindelig "hæklenål" og så fik jeg veer med det samme da vandet var gået... 16 timer senere var han ude! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.