Hvad kostede jeres børns vinterjakker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2013

Majbrit P

lineog4 skriver:

150 for småfolk på lagersalg til den store dreng, den lille må bruge en fra sidste år en miniature som jeg købte brugt for 150. Min store pige fik en fra name it, mener den kostede 349. 

Til de små er det ikke så vigtigt for så snart det bliver koldt er de i flyverdragt hele tiden. Men den store pige har de sidste to år kunne passe en ticket jeg købte på udsalg for 600, og lige nu krydser jeg bare fingre for den fra name it er lige så god.

Jeg er for nærig til de dyre indkøb, så det er enten tilbud eller brugt eller som nu en name it

godt sluppet.. Vi kunne desværre ikke købe tilbud til drengene fordi vi ikke vidste deres størrelser i sommers, og nina synes alle jakkerne var grimme så hun fandt endelig en flot en som lige kostede det dobbelte.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

Majbrit P

Janne T. skriver:

Hold da op, altså næsten 4000 i alt? Hvad er det dog for nogle vinterjakker?

Rose har en Reima, som jeg købte i sommers, og jeg mener jeg har givet 400 for den..

mini rodini og molo 

hvor købte du den henne? synes det svært at vudere størrelser fra sommer til vinter :/ prøvede et år at købe vinterjakke til den store på januars udsalg og hun kunne ikke passe den om vinteren 

Anmeld

4. oktober 2013

Majbrit P

modesty skriver:

250 for denne i h&m. Undskyld, men synes det er helt sindssygt at bruge 3 x 1200 kr. på vinterjakker. Jeg plejer at købe brugt, flyverdragt er også brugt i år - en Mini a Ture og en Ver de Terre til 200 kr. i alt for to dragter i god stand. 

Jeg kan ikke finde jakken på deres hjemmeside, men modellen ligner den her - den er blot helt ensfarvet sort uden nogle mærker og uden pelskant.

http://www.hm.com/dk/product/08382?article=08382-A 

Ja det er måske lidt peberet.. men den ældste bestemmer selv sin jakke.. og den kostede 1375 kroner men vi fik så rabat fordi vi købte alle 3 jakker hos dem, så vi fik dem alle for 1200 stk. 

den er også super smart dejlig farve.. er de gode dem fra h&m?

Anmeld

4. oktober 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Three little steps skriver:

Super smart, og sikkert billigt!! Hvad er et brugtmarked?

Fandt den på trendsales. De koster 1000,- fra ny, så sparede da lidt

hvilke har du selv købt?

Anmeld

4. oktober 2013

modesty

Ja det er måske lidt peberet.. men den ældste bestemmer selv sin jakke.. og den kostede 1375 kroner men vi fik så rabat fordi vi købte alle 3 jakker hos dem, så vi fik dem alle for 1200 stk. 

den er også super smart dejlig farve.. er de gode dem fra h&m?

Jeg har ikke taget den i brug endnu, men var meget positivt overrasket over kvaliteten da jeg stod med den i hånden. Havde egentlig tænkt mig at købe jakken brugt også (var i h&m for at købe et par bukser til ham) men så fik jeg øje på den her. Tykt, vandskyende stof og lækkert foer og pæn og klassisk i modellen.

Anmeld

4. oktober 2013

Majbrit P

sommerbarn<3 skriver:

Fandt den på trendsales. De koster 1000,- fra ny, så sparede da lidt

hvilke har du selv købt?

ninas: jakke

drengenes: jakke

fik dem så alle på rabat til 1200 kr stk hos en god veninde 

Anmeld

4. oktober 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Three little steps skriver:

ninas: jakke

drengenes: jakke

fik dem så alle på rabat til 1200 kr stk hos en god veninde 

lækre! Overvejede selv den fra mini rodini til min søn, men nu fik jeg jo fat i den anden billigt, så den blev det.

Anmeld

4. oktober 2013

Majbrit P

modesty skriver:

Jeg har ikke taget den i brug endnu, men var meget positivt overrasket over kvaliteten da jeg stod med den i hånden. Havde egentlig tænkt mig at købe jakken brugt også (var i h&m for at købe et par bukser til ham) men så fik jeg øje på den her. Tykt, vandskyende stof og lækkert foer og pæn og klassisk i modellen.

det er godt nok billigt for en jakke.. jeg vil ikke købe brugt, så det måske en mulighed et andet år.. har bare spurgt mange omkring varmeste jakker til børn og veninder osv og kom frem til de mærker jeg har købt var de bedste men tror alle jakker er gode og dejlig varme og min ældste er meget stædig med jakker så hun skal have den hun gerne vil ha.. og hun kigger jo ikke helt på prisen..

Anmeld

4. oktober 2013

twinny

Helly hansen. 800 for de to. Normal pris 800 pr stk. De er bare lækre. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. oktober 2013

Loa

En mørkelilla mini a ture til 899...

Elsker det mærke, meeeeeen er begyndt at overveje om det alligevel er lige dyrt nok, når tingene har det med at forsvinde i børnehaven

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.