Snacks om aftenen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
marloutti skriver:

Tak

Skyr er et fedtfattigt proteinrigt mælkeprodukt. Altså en yoghurt. Tyk, cremet og lækker...

Jeg må prøve at se, om jeg kan finde noget skyr så

Brugte i går alm natural youghurt med vanillestang og vindruer og banan, og det var yums

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Antioxi skriver:

Skyr er et mælkeprodukt, lidt ligesom creme fraiche.

I stedet for mandler kan du blande hindbær, blåbær, brombær etc. i skålen med skyr. Smager fantastisk! Det er det min morgenmad består af, sammen med en lille håndfuld ristede mandler 

Jeg må se, om jeg kan finde noget skyr, men ellers så er natural youghurt med bær slet ikke så dårligt
Tak for svar

Anmeld

6. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
B&J skriver:

http://www.arla.dk/Produkter/Brands/Karolines-Kokken-/Produkter/arla-karolines-koekken-kvark/

det her er kvark istedet for skyer det er lige så sundt og kan også bruges som dip

men det andet er det samme bare der står skyer på det er samme sted som mælken

Tak for svar - efter min snack i aftes har jeg virklig fået blod på tanden.
Dejligt med mange og hjælpsomme svar

Anmeld

6. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Aisha skriver:

Jeg kan anbefale mørk chokolade. Jeg køber det i en chokolade butik og expedienten blander en pose med mørk chokolade til mig. Hun har altid et stort udvalg med mint choko, chili, kaffe osv prisen er lidt pebret men det smager super godt også er det ikke så usundt som lys chokolade : )

Det var helt sikkert også en god ide. Tak søde

Jeg må tage i chokoladebutikken en dag (wanna come? )

Anmeld

6. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
camilla10 skriver:

Fås i Brugsen og Føtex bl.a. Diætisten siger, at Isis produkterne generelt er gode med mange kostfibre og proteiner, samt de rigtige sødemidler, der ikke påvirker blodsukkeret. Og så er kalorieindholdet jo forholdsvist lavt.

Jeg må kigge efter dem. Tak for svar

Anmeld

6. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Giraffen skriver:

jeg trængte lige til at tabe et par kg så jeg begyndte at bruge "my fitness pall" så prioriterer jeg simpelthen at jeg skal have noget at spise om aftenen og helst lige inden sengetid, så jeg ved der er plads til det jeg er gået fra 60 til 57 på 14 dage

Er det ligesom madlog, fitness pall?

Anmeld

6. oktober 2013

mmsoelberg

PT skriver:

Jeg vil så gerne tabe mig 25 kg, men min kæphest er mine aftensnacks.

Når ungerne er puttet og jeg sidder og slapper af, kan jeg nemt kværne en hel masse chokolade / en hel pakke kager eller lignende.

Jeg har de sidste par aftenener spist gulerødder, men det bliver lidt kedeligt i længden, så er der ikke nogen af jer gæve kvinder, der har nogle ideer til, hvad man kan proppe i munden uden dårlig samvittighed?

Jeg spiser sundt og varierende i løbet af dagen, og får også mine 30 min motion hver dag, og hvis jeg kunne komme min dårlige aftenvane til livs, kunne jeg tabe de første 15 kg uden at gøre andet. Det ved jeg af erfaring.

På forhånd tak

Du kan evt komme nogle vindruer i friseren i en times tid (mener jeg det er), og så får de konsistens som vingummier 

Anmeld

6. oktober 2013

Antioxi

PT skriver:

Jeg må se, om jeg kan finde noget skyr, men ellers så er natural youghurt med bær slet ikke så dårligt
Tak for svar

Hvis du mangler lidt sødme i det, kan du evt. blande et par dråber stevia i.

Anmeld

7. oktober 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
PT skriver:

Det var helt sikkert også en god ide. Tak søde

Jeg må tage i chokoladebutikken en dag (wanna come? )

Ofcourse (tror det sådan det staves hihi) nu er London ikke kendt for chokolade vi burde tage til Belgium

Anmeld

7. oktober 2013

foto på lærred

PT skriver:

Jeg vil så gerne tabe mig 25 kg, men min kæphest er mine aftensnacks.

Når ungerne er puttet og jeg sidder og slapper af, kan jeg nemt kværne en hel masse chokolade / en hel pakke kager eller lignende.

Jeg har de sidste par aftenener spist gulerødder, men det bliver lidt kedeligt i længden, så er der ikke nogen af jer gæve kvinder, der har nogle ideer til, hvad man kan proppe i munden uden dårlig samvittighed?

Jeg spiser sundt og varierende i løbet af dagen, og får også mine 30 min motion hver dag, og hvis jeg kunne komme min dårlige aftenvane til livs, kunne jeg tabe de første 15 kg uden at gøre andet. Det ved jeg af erfaring.

På forhånd tak

Selv om det er dødsvært så prøv helt at droppe det. Det er sværere at forbrænde og på en måde er det bare "dumme" kalorier. Synes også, at det så bliver en vane at finde et eller andet (også selv om det er sundt) Men selv 3-4 gulerødder giver jo næsten 230 kalorier som man ville være foruden. Hvis man prøver i en periode at undvære noget, så bliver det til sidst en vane og man tænker ikke så meget over det mere. 

Held og lykke med det hele.

Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.